نمایندگی تعمیر یو پی اس

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

هنگام خرید UPS جدید چه کاری باید انجام دهید

لطفاً این پیشنهادات را دنبال کنید تا بهترین عملکرد را داشته باشید، تا عمر UPS خود را افزایش داده و حداکثر عمر باتری را بدست آورید.

پیشنهاد 1

قبل از اینکه UPS خود را به رایانه متصل کنید، همیشه این کار را انجام دهید. با وصل کردن یو پی اس به پریز دیواری برق AC، باتری یو پی اس را شارژ کنید و بگذارید حداقل 12 ساعت شارژ شود. این باعث می شود باتری UPS شروع بسیار خوبی در سرویس دهی شما داشته باشد.

پیشنهاد 2

پس از شارژ، رایانه را به UPS متصل کنید. بعد، UPS و رایانه را روشن کنید و سپس برق دیوار را از دیوار خاموش کنید. رایانه اکنون باتری UPS را خاموش می کند. تأیید کنید که همه چیز در رایانه به درستی کار می کند و سپس دوباره به برق متناوب دیوار متصل شوید.

رایانه را بیش از حد روی باتری کار نکنید، همیشه باتری نرم باشید و درصورت نیاز به خط زندگی شما برسد. نکن و منظور من این است که ببینید کامپیوتر چه مدت باتری خاموش می شود و اجازه می دهد تا کار کند تا متوقف شود. عمر باتری توسط چندین عامل تعیین می شود اما بزرگترین عامل این است که چقدر سواستفاده می شود، تخلیه های عمیق باعث کاهش عمر می شود.

پیشنهاد 3

اگر UPS شما با نرم افزار Shutdown قابل کنترل است، لطفاً نرم افزار را نصب کنید. سپس نرم افزار را امتحان کنید و مطمئن شوید که UPS پس از زمان برنامه ریزی شده خاموش می شود. کتابچه راهنمای این نرم افزار به طور مفصل توضیح می دهد. دلیل این نرم افزار نه تنها محافظت ایمن از کار شما در رایانه است بلکه همچنین از باتری UPS در برابر تخلیه عمیق محافظت می کند و در نتیجه عمر آن را افزایش می دهد. (زمان بالا) را خیلی طولانی نکنید، فقط کافی است کارتان تمام شود و ذخیره شود.

این مطلب را از دست ندهید   SDC2000X-RT UPS و نحوه عملکرد

پیشنهاد 4

سناریوی دیگر. شب هنگام خروج از محل کار، برخی از کاربران رایانه خود را خاموش می کنند و سپس جریان برق برق را در دیوار خاموش می کنند اما سوئیچ برق UPS را خاموش نمی کنند. اگر این کار را انجام دهید، UPS در شب یا آخر هفته کار می کند و باتری را تخلیه می کند. اگر این آخر هفته باشد، صبح دوشنبه به احتمال زیاد باتری کاملاً تخلیه می شود و با روشن کردن مجدد شبکه برق AC، UPS دوباره راه اندازی نمی شود. به عنوان یک قاعده خوب، هرگز UPS را خاموش یا منبع تغذیه AC را خاموش نکنید.

برخی نکات دیگر

  • چیزی روی شکافهای تهویه یو پی اس قرار ندهید، مخصوصاً برچسب های احتیاطی چسبناک یو پی اس. اگر این کار را انجام دهید UPS داغ می شود.
  • مانند کمد، UPS را در فضای بسته قرار ندهید. UPS نیز داغ خواهد شد.
  • UPS را روی زمین و در یک مکان باز قرار دهید تا هوا در اطراف و از طریق آن گردش کند.

در مرکز خدمات PK و TrippLite، ما این پیشنهادات را از نزدیک دنبال می کنیم و محصول PK یا TrippLite را در هر رایانه و PABX خود داریم.

کنترل دستگاه هشدار با خروجی های UPS Dry Contact

اگر شما یک سیستم هشدار دارید که به رانندگی با تماس های خشک UPS نیاز دارد، ما می توانیم این کار را انجام دهیم.

TrippLite، Powercom، JST / Power Kinetics و APC همگی در یو پی اس خود یا به عنوان لوازم جانبی خشک هستند.

سوالی که اغلب پرسیده می شود، این است که آیا می توانم از Open Collector در سیستم های تماس خشک استفاده کنم، زیرا بسیاری از UPS ها خروجی کلکتور باز دارند و بسته شدن رله نیستند. شرکت هایی مانند Alpha، TrippLite و APC های کم هزینه خروجی Open Collector دارند.

این مطلب را از دست ندهید   مشخصات یو پی اس CyberPower OR1500PFCLCD

پاسخ معمولاً بله است: اگر سیستم هشدار با سطح سیگنال از 0-24VDC قابل کنترل باشد، این از نظر عادی امکان پذیر است.

دلیل: اگر ورودی های تماس خشک هشدار را اندازه بگیرید، آنها با ولتاژ بایاس هیجان زده می شوند. هنگامی که کنتاکت خشک باز است، این ولتاژ بایاس عملکرد سیستم هشدار را متوقف می کند، هنگامی که کنتاکت های خشک ولتاژ بایاس را از طریق یک مقاومت بایاس به زمین کوتاه می کنند و زنگ هشدار اجرا می شود. سیستم Open Collector دقیقاً همان کار را انجام می دهد.

با این حال بررسی کنید که ولتاژ بایاس تماس خشک می تواند توسط خروجی های جمع کننده باز پذیرفته شود.

ساخت یو پی اس و سیستم رایانه ای هایبرنشین

برای سیستم های PC بدون مراقبت، تهیه رایانه و UPS برای Hybernation ضروری است.

خواب زمستانی چیست

XP به یک رایانه شخصی و یو پی اس اجازه می دهد تا رایانه را در حالت خواباندن خاموش کردن ویژه خاموش کند. در حالت عادی، اگر برق AC قطع شود، یک رایانه متوقف می شود و در صورت استفاده مجدد از برق، بدون فشار دادن دکمه روشن شدن، مجدداً شروع به کار نمی کند.

در حالت خواب آلود، اگر برق AC قطع شود، رایانه متوقف می شود و در صورت استفاده مجدد از برق، بدون فشار دادن دکمه روشن شدن، مجدداً شروع به کار می کند. این حالت در کنترل پنل در رایانه های شخصی smost و در سایر موارد در سطح BIOS انتخاب می شود.

UPS AC پاور را کنترل کرده و از طریق درگاه سریال یا USB با نرم افزار کنترل UPS در رایانه صحبت می کند.

این مطلب را از دست ندهید   نحوه عملکرد UPS SFR5000-DT-BLK

با خاموش شدن جریان برق، UPS این را فهمیده و به رایانه شخصی می گوید (خاموش) و همچنین عملکرد رایانه را در پشتیبان گیری باتری ادامه می دهد.

در برخی مواقع UPS باید حالت RAM کامپیوتر را ذخیره کرده و رایانه را خاموش کند، زیرا باتری ها کم می شوند. این کنترل را با استفاده از کابل سریال یا USB انجام می دهد و به نرم افزارهای موجود در رایانه دستور می دهد.

قسمت بعدی نیز مهم است.

یو پی اس هنگام خاموش شدن باید پیکربندی شود تا به حالت خواب زمستانی نیز برسد، بنابراین وقتی دوباره برق متناوب روشن می شود، یو پی اس شروع به کار می کند و سپس کامپیوتر را خاموش می کند که شروع مجدد، بارگیری مجدد و ادامه کار قبلی است.

0/5 (0 نقد و بررسی)