نمایندگی تعمیر یو پی اس

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

ویژگی های ثانویه ای که ممکن است در مورد UPS بخواهید

حتی اگر یک واحد UPS به طور موثر فقط یک باتری پیشرفته باشد، اما تعداد کمی ویژگی وجود دارد که می تواند تجربه UPS شما را بسیار بالا ببرد. اکنون که می دانید چگونه عناصر اساسی UPS را اندازه و مقایسه کنید، بیایید نگاهی به ویژگی های اضافی بیندازیم که می خواهید هنگام انتخاب واحد UPS در نظر بگیرید.

سازگاری نرم افزار تکمیلی / سیستم عامل

واحدهای UPS فقط نوارهای برق با باتری های بزرگ قدیمی نیستند. هر واحد UPS که ارزش آن را داشته باشد شامل روشی برای رابط با رایانه ای است که به آن متصل است. برای اکثر واحدها، این یک کابل USB ساده است که بین UPS و رایانه اجرا می شود، بنابراین وقتی واحد به برق باتری می رود، می تواند به کامپیوتر متصل شده هشدار داده و روند خاموش شدن را آغاز کند.

هنگام خرید UPS

هنگام خرید واحد UPS خود، اطمینان حاصل کنید که واحدی که به آن نگاه می کنید می تواند 1) با دستگاه های متصل ارتباط برقرار کند و 2) به طور خاص با سیستم عامل انتخابی شما ارتباط برقرار کند. اگر از ویندوز استفاده می کنید، این خیلی نگران کننده نخواهد بود، اما اگر از macOS یا Linux استفاده می کنید نمی خواهید بعد از خرید بدانید که همه زنگ های نرم افزار جالب و سوت هایی که در نسخه تبلیغات مشاهده کردید ویندوز هستند -فقط.

برای نمونه ای از نحوه تعامل نرم افزار UPS با سیستم عامل، آموزش راه اندازی نرم افزار PowerChute APC را بررسی کنید.

این مطلب را از دست ندهید   روش تست باتری

تعداد پریزها

واحدهای UPS به طور کلی ترکیبی از خروجی های باتری و خاموش باتری دارند (اما هنوز هم از برق محافظت نمی کنند). اطمینان حاصل کنید که محل های مناسبی برای نیازهای شما وجود دارد. برخی از مارک ها دارای ویژگی های اضافی مربوط به پریزها مانند پریزهای جانبی هستند که به طور خودکار وسایل جانبی را در حالت خواب قرار می دهند تا در مصرف انرژی صرفه جویی کنند.

فیلترهای کابل

برای مثال، اگر می دانید از این واحد برای مودم کابل و روتر شما استفاده خواهد شد، باید مشخصات را دوباره بررسی کنید تا مطمئن شوید که واحد UPS دارای پورتهای محافظت شده / فیلتر شده برای کابلهای Ethernet و Coax شما است. (توجه: پورت های اترنت در واحدهای UPS به طرز مشهودی پوسته پوسته می شوند، بنابراین بهتر است به جای نگرانی از جدا کردن هر کابل، قبل از رسیدن به رایانه یا دستگاه، منبع اترنت، مانند روتر یا سوئیچ شبکه را با محافظت از خود جدا کنید.)

نمایشگرها

همه واحدهای UPS دارای نمایشگر نیستند (و اگر برای شما مهم باشد ممکن است برای شما مهم نباشد)، اما می توانند بسیار مفید باشند. واحدهای قدیمی و واحدهای پایین رده جدید شامل نمایشگر نیستند. به همین ترتیب، در دریافت بازخورد از واحد یا از طریق ارتباط از طریق کابل USB / سریال یا (با آزار بیشتر) به صورت بوق از دستگاه محدود می شوید. یک صفحه نمایش جمع و جور که می تواند اطلاعات اضافی مانند مدت زمان باقیمانده کار، سلامت باتری و سایر موارد را به شما بگوید بسیار مفید است.

این مطلب را از دست ندهید   علت روشن نشدن Smart-UPS

سر و صدا / فن ها

واحدهای کوچک UPS به طور کلی طرفداران ندارند. واحدهای بزرگتر اغلب این کار را می کنند و ارزش این را دارد که مرورها و بررسی های آنلاین را انجام دهید تا ببینید آیا طرفداران به همان اندازه که سازنده ادعا می کند ساکت هستند. اگر اضافه کردن یک واحد UPS به یک سرور خانگی که در زیرزمین نگهداری می شود، صدای فن مهم نیست، اگر یک واحد UPS را به تنظیم سینمای خانگی خود اضافه کنید، یک معضل بزرگ است.

باتری های قابل تعویض کاربر

آیا واحد دارای باتری های قابل تعویض کاربر است و هزینه آنها چقدر است؟ باتری های UPS برای همیشه دوام ندارند (3-5 سال یک چرخه عمر کاملاً معمولی برای یک باتری UPS است). وقتی باتری سرانجام خراب شد و این کار نیز خواهد شد، یا باید باتری های جدیدی بخرید (اگر خودتان می توانید آنها را تعویض کنید) یا یک واحد کاملاً جدید بخرید. به جز یو پی اس های بسیار سطح پایین، شما همیشه باید به دنبال واحد هایی با باتری های قابل تعویض کاربر باشید. هیچ دلیلی برای از بین بردن واحد 100 دلار به دلیل عدم توانایی تعویض باتری های 12 ولت ساده درون آن وجود ندارد.

0/5 (0 نقد و بررسی)