نمایندگی تعمیر یو پی اس

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

FLYWHEEL UPS SYSTEMS چیست؟

یو پی اس Caterpillar با فناوری چرخ دنده، که از طریق Warren CAT در دسترس است، برترین قدرت و فناوری پیشرفته را در سیستم های UPS فراهم می کند. آنها از یک وسیله انحصاری ذخیره انرژی جنبشی استفاده می کنند که مانند یک UPS سنتی کار می کند اما بدون باتری و تعمیر و نگهداری و دردسر بسیار کمتری دارد.

خط کامل سیستم های Cat UPS قابلیت هایی را در بر می گیرد که از 150 کیلو ولت آمپر تا 3.6 مگا ولت آمپر باشد. آنها تسهیلات را از طریق قطعی یا وقفه حمل خواهند کرد. بسته به مدل و فناوری، آنها انرژی ورودی را تصفیه می کنند تا به همان اندازه که سیستم شما نیاز دارد تمیز باشد. سیستم های UPS Cat به سبک چرخ دنده دارای چندین مزیت مانند فناوری بدون وقفه و یک چرخه عمر بی نهایت است.

اجزای سیستم چرخشی چرخان UPS

  1. کنتاکتور ورودی
  2. سوئیچ استاتیک
  3. هادی خط
  4. فیوز اینورتر
  5. سلف فیلتر
  6. مبدل سودمند
  7. مبدل فلایویل
  8. سیستم چرخ دنده
  9. کنتاکتورهای بای پس و خروجی

گزینه ها شامل کابینت هایی با بای پس استاتیک، جداسازی MMU، اتصال MMU، بای پس نگهداری و خروجی دوتایی هستند. محفظه موتور چرخ فلک فاقد آهنربای دائمی است و دارای یاتاقان مغناطیسی در مدار میدان است.

مزایای سیستم چرخشی چرخان UPS

  • خروجی با کیفیت برتر تولید می کند
  • باتری ها را از بین می برد یا تعداد آنها را کاهش می دهد
  • هزینه های نگهداری، بهره برداری و تعویض سیستم را کاهش می دهد
  • نیاز به نگهداری کمتری دارد
  • در اندازه ای که حدود 75٪ کوچکتر از سیستم های مبتنی بر باتری است، به فضای کمتری نیاز دارد
  • هزینه های کلی انرژی سالانه را تا 4٪ کاهش می دهد
  • قدرت پشتیبان گیری با خطای ایمن را فراهم می کند
  • گزینه ای برای عملکرد با دمای بالا تا 104 درجه فارنهایت
  • خطری برای کارمندان و محیط زیست ندارد
  • گسترش آسان از طریق معماری مدولار و مقیاس پذیر را امکان پذیر می کند
این مطلب را از دست ندهید   خطر های UPS

یو پی اس چرخ دنده هم به کارایی و هم به ملاحظات زیست محیطی می پردازد. به عنوان مثال، یو پی اس سنتی مبتنی بر باتری، یعنی 300 کیلوولت آمپر، 40 فوت مربع را اشغال می کند، وزنی در حدود 13000 پوند دارد و از حدود 52269 BTU استفاده می کند. یک سیستم Cat UPS 300 kVA 14 فوت مربع را اشغال می کند، وزن آن 4،475 پوند است و حدود 25300 BTU استفاده می کند.

یکی از سیستم های Cat UPS یک مدل با استقامت بالا است که برای کار در دمای کمتر از -4 درجه فارنهایت و تا 104 درجه فارنهایت طراحی شده است. شما می توانید تجهیزات نظارت برای سیستم Cat UPS را در هر نقطه از ساختمان، با اترنت اختیاری قرار دهید. اتصالات و گزینه های مختلف برای نمایش کامپیوتر.

نبوغ کاترپیلار بر علم استفاده از انرژی جنبشی برای تأمین منبع تغذیه واقعی و بدون وقفه تسلط دارد. وقتی برق موج می زند، فرو می رود یا متوقف می شود، اینرسی روتور را قادر می سازد تا به چرخش ادامه دهد و انرژی جنبشی ایجاد کند تا به برق تبدیل شود. چرخ دنده با چنان مقاومت کم می چرخد ​​(تقریباً هیچ)، به طوری که افت اصطکاکی بسیار کم باقی می ماند و در نتیجه یک محیط فوق العاده کارآمد ایجاد می شود.

UPS SYSTEMS بیمه اثبات شده را ارائه می دهد

تجار و مصرف کنندگان در تلاش برای اتخاذ تصمیمات آگاهانه در مورد اینکه واقعاً به چه نوع بیمه ای نیاز دارند، انواع اطلاعات را از بین می برند. سپس آنها باید تصمیم بگیرند که بهترین، کم هزینه ترین نوع را از کجا تهیه کنند. یک سیستم منبع تغذیه بدون وقفه تقریباً در برابر قطع برق و قطع برق از ایمنی محافظت می کند و سیستم های مهم را سالم نگه می دارد و از نظر اقتصادی بازدهی دارد.

این مطلب را از دست ندهید   عملکرد UPS SFR3000-DT

یک متخصص واجد شرایط پیدا کنید تا به شما کمک کند انواع مختلف UPS را بیابید و همچنین اینکه کدام یک از آنها مناسب کسب و کار و برنامه های شما است. Cat UPS با قدرت اضافی از متخصصان متخصص از جمله برق، مهندس و تکنسین برای پشتیبانی شما ارائه می شود. آنها می توانند زبان سیستم های UPS و بسیاری از قسمت های آنها از جمله تولید برق، سوئیچ های انتقال، پانل های توزیع و منابع تغذیه جایگزین تلفن همراه یا دائمی و همچنین خدمات یا پشتیبانی از همه موارد بالا را ترجمه کنند.

0/5 (0 نقد و بررسی)