نمایندگی تعمیر یو پی اس

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تعمیر یو پی اس قدیمی / آیا از یو پی اس (منبع تغذیه بدون وقفه) استفاده می کنید؟ آنها در بودجه کاربران خانگی و اداری کوچک هستند و این نکات مهم نگهداری نشان می دهد که چگونه آنها را در حال اجرا نگه دارید. در زندگی روزمره ما با انواع مختلفی از مشکلات روبرو هستیم و همچنین برای هر یک ناراحت می شویم. گاهی اوقات ما فقط به دلیل عدم آگاهی پول خود را از دست می دهیم.

امروز قصد داریم ترفندی را با شما به اشتراک بگذاریم که می تواند به یو پی اس کامپیوتر شما عمر دوم ببخشد و در هزینه های شما نیز صرفه جویی کند. این ترفند بسیار ساده ای است که هر کسی با هوش اولیه الکترونیکی می تواند آن را در خانه امتحان کند. با استفاده از این ترفند می توان 90 درصد یو پی اس کامپیوتر را در خانه تعمیر کرد.

اگر قصد رفتن به یک تعمیرگاه کامپیوتر را دارید، اکثر آنها خرید یک یو پی اس جدید را به شما پیشنهاد می کنند زیرا می خواهند مشتری جدیدی مانند شما پیدا کنند. شما می توانید یو پی اس کامپیوتر خود را خودتان تعمیر کنید. معمولا طول عمر هر یو پی اس یک یا دو سال است. بیشتر اوقات باتری یو پی اس پس از این مدت آسیب می بیند. بنابراین لازم نیست نگران یو پی اس خود باشید. یو پی اس سالم است، روی باتری تمرکز کنید.

با باتری یو پی اس خود چه کنیم

ما از قبل می دانیم که سیستم UPS ما سالم است، اما مشکل اصلی باتری است. بنابراین راه حل این است که باتری قدیمی را با یک باتری جدید جایگزین کنید. بیشتر پیکربندی باتری یو پی اس 12 ولت 7 آمپر ساعت تا باتری 12 ولت 7.2 آمپر ساعت است. مطمئن شوید باتری جدید شما تمام نشده است که در غیر این صورت کار نخواهد کرد.

این مطلب را از دست ندهید   راهنمای تعویض باتری یو پی اس CyberPower

معمولا باتری های یو پی اس از نوع باتری های سرب اسیدی هستند و یک یو پی اس کاملا جدید 50 دلار برای شما هزینه دارد، اما قیمت باتری برای یک یو پی اس تنها 15 دلار است. می توانید باتری یو پی اس را از هر فروشگاه الکترونیکی خریداری کنید.

نحوه تعویض باتری یو پی اس قدیمی

برای تعویض باتری یو پی اس قدیمی خود مراحل زیر را انجام دهید:

پوشش UPS را باز کنید

بیایید تمام پیچ های پشت یو پی اس را باز کنیم و به سادگی درپوش یو پی اس را به آرامی باز کنیم.

حالا فقط به فیوز یو پی اس نگاه کنید. گاهی اوقات ممکن است فیوز آسیب دیده دلیل کار نکردن یو پی اس باشد. اگر متوجه شدید فیوز آسیب دیده است، آن را با یک فیوز جدید تعویض کنید.

تعمیر یو پی اس قدیمی

معمولاً ظرفیت فیوز می تواند 5A یا 3A یا چیزی مشابه باشد و می توانید آن را از هر مغازه برقی تهیه کنید.

تعمیر یو پی اس قدیمی

باتری جدید خود را برای تعویض آماده کنید

با خواندن ولتاژ می توانید مطمئن شوید که باتری جدید شما خوب است. اگر ولتاژ خوان ندارید، هنگام خرید باتری جدید نگران نباشید، ولتاژ خواندن باتری را در مغازه برق بررسی کنید.

تعمیر یو پی اس قدیمی

باتری قدیمی را از یو پی اس خود جدا کنید

اکنون زمان آن رسیده است که باتری قدیمی آسیب دیده خود را از UPS خود جدا کنید.

می توانید ببینید که دو کابل به باتری متصل است. یکی به رنگ قرمز و دیگری مشکی است. کابل قرمز برای برق مثبت و مشکی برای برق منفی است.

این مطلب را از دست ندهید   مشخصات یو پی اس CyberPower EC650LCD

کافی است آن کابل ها را با دقت با دست خود جدا کنید. قبل از انجام این کار مطمئن شوید که یو پی اس شما به خط برق اصلی متصل نیست.

تعمیر یو پی اس قدیمی

باتری جدید را در همان مکان جایگزین کنید

کار شما تقریباً تمام شده است، فقط باتری جدید خود را در همان مکان تعویض کنید. فقط ابتدا باتری قدیمی را جدا کنید.

باتری جدید را در همان محل تعویض کنید و کابل قرمز را با ترمینال قرمز و کابل مشکی را با ترمینال مشکی وصل کنید.

جلد را ببندید و دکمه روشن/خاموش را فشار دهید.

تعمیر یو پی اس قدیمی

دوباره آن را بپوشانید و دکمه پاور را فشار دهید، یو پی اس شما کار می کند!

به احتمال زیاد شما قصد داشتید این یو پی اس را پرتاب کنید، اما با استفاده از این ترفند ساده نه تنها می توانید در پول خود صرفه جویی کنید، بلکه لذت خلاقانه ای نیز خواهید داشت.

نگهداری باتری ups 101

0/5 (0 نقد و بررسی)