نمایندگی تعمیر یو پی اس

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

پیشگیری برای جلوگیری از وقوع یک رویداد فاجعه بار در تجهیزات شما کلیدی است. خرابی نه تنها باعث می شود تجهیزات شما در جریان کار شما اختلال ایجاد کند و می تواند هزینه و زمان شرکت شما را به همراه داشته باشد، بلکه آتش گرفتن یو پی اس شما بسیار بدتر از زمان کوتاهی است. ما به شما نشان خواهیم داد که چه اتفاقی ممکن است برای یک سیستم UPS سرکش بیفتد. از کار افتادن سیستم UPS مورد بررسی قرار می گیرد.

از کار افتادن سیستم UPS

علت های از کار افتادن سیستم UPS

یک UPS ممکن است در معرض آسیب شدید آتش سوزی، فرار حرارتی، خرابی IGBT، خازن و آسیب فن قرار گیرد. یک خازن می تواند باعث شود سیستم شما روغن را در سراسر UPS شما اسپری کند یا بدتر از آن می تواند منفجر شود. اگر فن شما از کار بیفتد، سیستم شما ممکن است بیش از حد گرم شود و مشکلات متعددی برای UPS شما ایجاد کند. باتری های یو پی اس شما بسیار مهم هستند، آنها می توانند بیش از حد گرم شوند و باعث فرار حرارتی شوند.

راه های مهم برای پیشگیری از کار افتادن سیستم UPS

تعمیر و نگهداری پیشگیرانه برای اینکه یو پی اس شما کار کند و یک رویداد فاجعه بار دیگر نباشد، بسیار مهم است. یک برنامه تعمیر و نگهداری منظم به یک تکنسین این امکان را می دهد که مطمئن شود سیستم شما به طور موثر کار می کند، قطعات را بررسی کند و مطمئن شود که باتری ها به خوبی کار می کنند. این امر باید UPS و باتری های شما را برای چندین سال آینده به خوبی و به طور موثر کار کند.

این مطلب را از دست ندهید   روش های افزایش عمر باتری UPS

پس بهتر است برای جلوگیری از خرابی دستگاه حتما نسبت به نگهداری دستگاه دقت لازم را داشته باشید تا از خرابی دستگاه در آینده جلوگیری نمایید و همچنین طول عمر دستگاه را به راحتی افزایش دهید تا مدت طولانی تری از دستگاه استفاده نمایید.

بیشتر بدانید: مشخصات یو پی اس CyberPower EC650LCD

0/5 (0 نقد و بررسی)