نمایندگی تعمیر یو پی اس

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

اهداف اتصال ups

سیستم های مبتنی بر باتری را معمولاً در کارهای کوچکتر مانند رایانه خانگی یا دفتر و پیکربندی چرخ دنده در سیستم های بزرگتر که برای تأمین انرژی امکانات بزرگ استفاده می شوند، پیدا خواهید کرد. UPS از نوع چرخ دنده می تواند باتری ها را تقویت یا تعویض کند و در هنگام قطع یا در هنگام تعویض منبع تغذیه جایگزین، برق فوری، مداوم و کافی را تحویل دهد.

اهداف به چه صورت است؟

یک سیستم UPS چندین هدف را ارائه می دهد:

  • در برابر قطع شدن برق محافظت کنید
  • برق کافی را در هنگام وقفه های کوتاه مدت و زمان (عبور) برای تبدیل به منبع پشتیبان تهیه کنید
  • کیفیت برق را وقتی به ساختمان، دفتر و تجهیزاتتان می رسد اصلاح کنید
  • یک منبع پشتیبان برای قطع طولانی مدت، مانند ژنراتورها، قرار دهید

سیستم های مختلف UPS به روش های مختلف کار می کنند. دفتر علم و اطلاعات فنی اطلاعات کاملی درباره هارمونیک ها و سیستم های الکتریکی UPS ها و همچنین شرکت های فروشنده و تولید کننده آنها ارائه می دهد. یو پی اس به طور معمول یکی از سه نوع اصلی یا گاهی ترکیبی از آنها خواهد بود.

انواع اصلی سیستم های UPS

  • به یک سیستم UPS در حالت آماده به کار ممکن است یک UPS آفلاین یا ترجیحی خط نیز گفته شود. به طور معمول دارای یک اینورتر، باتری، سوئیچ استاتیک، فیلتر کم عبور و فشار دهنده فشار است. این سیستم در حالت آماده به کار باقی می ماند مگر اینکه قطع اولیه برق باشد.
  • یک سیستم UPS تعاملی خطی شامل یک باتری و اینورتر است که همیشه به خروجی متصل هستند و در صورت قطع برق، یک سوئیچ جریان الکتریکی را تغییر می دهد. اتصال مداوم فیلتر برتر را فراهم می کند.
  • یک سیستم UPS با دو تبدیل دارای یک باتری پشتیبان است که توسط AC ورودی شارژ می شود و اینورتر خروجی را برای یک سوئیچ یکپارچه تأمین می کند.
این مطلب را از دست ندهید   مشکل پشتیبان گیری با Inverter Power یا UPS

سیستم های بزرگتر معمولاً شامل دنده سوئیچ و ترانسفورماتورهای قدرت برای تأمین برق ثابت و قابل اطمینان هستند و از صفر تا فقط ثانیه ها در سال از کار افتاده را تضمین می کنند. تاسیسات با عملکرد حیاتی نیاز به منبع تغذیه تمیز، پایدار و سازگار دارند. یو پی اس می تواند به عنوان یک فیلتر برای برق تولید شده از یک منبع مفید عمل کند و در برابر قطع و سایر ناهنجاری های ناشی از منبع محافظت کند.

هرجایی که عملیاتی دارید که نمی تواند متوقف شود، نوعی UPS در دسترس است که مطمئن شوید این کار را نمی کند. انواع مختلف آن به شرح زیر است:

  1. داده ها: UPS برای برنامه هایی مانند مزرعه سرور یا مرکز ارتباطی.
  2. دمای بالا: برخی از افراد به UPS نیاز دارند که در محیط های گرمتر از حد متوسط ​​مقاومت کند.
  3. صنعتی: این سیستمهای قدرت جهت استفاده در تنظیماتی مانند تولید و سایر انواع نیروگاهها و کارخانجات آماده شده اند.
  4. پزشکی: بیمارستان ها و سایر تنظیمات پزشکی از یو پی اس برای اطمینان از عملکرد مداوم تجهیزات حیاتی مانند پشتیبانی از زندگی استفاده می کنند.
  5. نظامی: سیستم ها از نظر کیفیت تحت مشخصات نظامی مجاز هستند.

مزایای سیستم های تامین برق غیرقابل انعطاف

وب سایت Energy Star دولت به نقاط قوت کارایی UPS اشاره می کند. این می تواند در برابر افزایش قدرت یا تغییرات دیگر مانند اعوجاج فرکانس یا افت ولتاژ محافظت کند. سیستم های UPS دارای درجه بندی انرژی ستاره می توانند به کاهش 55٪ انرژی کلی کمک کنند. به عنوان مثال، یو پی اس 1000 کیلوولت آمپر استفاده شده در یک برنامه مرکز داده می تواند سالانه 18000 دلار در هزینه های انرژی صرفه جویی کند.

این مطلب را از دست ندهید   روش های افزایش عمر باتری یو پی اس

مزایای استفاده از سیستم تامین برق غیرقابل انعطاف

  • تداوم: هیچگونه قطعی در تجهیزات حیاتی مانند رایانه ها تا خطوط تولید کارخانه را تجربه نکنید.
  • سازگاری: الکترونیک درون UPS به شما می گوید که چه زمانی نیاز به کار دارد و در صورت لزوم با قدرت متناوب شروع به کار می کند، این باعث از بین رفتن اشکالات یا افزایش سرعت می شود و به شما اجازه می دهد تا در صورت نیاز و در صورت لزوم سیستم های اصلی را با خیال راحت خاموش کنید.
  • حفاظت: محافظاتی در برابر تمام عجیب و غریب های برق مانند امواج، سنبله ها، افت ها و خرابی ها است زیرا UPS اساساً این موارد را حس می کند و قبل از آسیب رساندن به ناهنجاری ها، برق را متناوب تغییر می دهد.
  • فیلتر: یو پی اس با خط تعاملی با پالایش نیرو هنگام ورود به یو پی اس و سپس تنظیم خروجی آن، به عنوان نوعی فیلتر عمل می کند تا سیستم های داخلی یک منبع پاک و ثابت و عاری از ناهنجاری دریافت کنند.

در حالی که سیستم های UPS از قابلیت اطمینان و محافظت استثنایی برخوردار بوده و سیستم های حیاتی را فعال نگه می دارند، اما نیاز به مقداری سرمایه گذاری و آماده سازی دارند. کوچکترین یو پی اس برای تأمین انرژی دفتر خانه یا رایانه شما می تواند چند صد دلار باشد.

0/5 (0 نقد و بررسی)