نمایندگی تعمیر یو پی اس

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

اهمیت داشتن قدرت محافظت در کامپیوتر

کامپیوترها شکننده هستند. هنگامی که قطع برق غیرمنتظره ای رخ می دهد ، رایانه شما به طور نامناسب خاموش می شود و باعث می شود که دیسک سخت ، یک قطعه اصلی چرخشی که داده ها ذخیره می شود ، آسیب ببیند. سیستم شما دیگر قادر به شناسایی هارد دیسک شما نیست ، یا ممکن است هارد دیسک شما نتواند به درستی چرخش کند. اگر چنین اتفاقی بیفتد ، از وقفه موقت گرفته تا از دست رفتن داده ها یا حتی مشکلات داخلی سخت افزاری ممکن است رخ دهد. دستیابی به روند بازیابی اطلاعات از دست رفته اغلب غیرممکن است ، که منجر به اتلاف وقت ، انرژی و پول می شود.

مشکلات داشتن منبع تغذیه کم یا زیاد

داشتن منبع تغذیه کم یا زیاد می تواند مشکلاتی را نیز ایجاد کند. ولتاژ بالا می تواند منجر به گرم شدن بیش از حد شود ، که هرگز برای تجهیزات مکانیکی خوب نیست. ولتاژ پایین می تواند از تغییر شکل کامپیوتر شما در سطح بهینه جلوگیری کند.

قدرت پاک مسئله مهم دیگری است که رایانه ها با آن روبرو هستند. اگر در یک ساختمان قدیمی هستید یا در منطقه خاصی قرار دارید ، ممکن است گاهی اوقات برق از پریز دیوار “تمیز” تلقی نشود. قدرت پاک ولتاژ و فرکانس مناسبی دارد. برق ناپاک باعث می شود رایانه شما بیشتر کار کند ، باعث ایجاد ناکارآمدی و خراب شدن اجزای آن شود

راه حل

استفاده از تجهیزات منبع تغذیه بدون وقفه (UPS) با کیفیت بالا می تواند از سخت افزار شما در برابر آسیب های ناشی از قطع برق غیرمنتظره یا برق ناپاک محافظت کند. دستگاه های UPS پشتیبان گیری از سیستم را برای شما فراهم می کنند و اطمینان حاصل می کنند که بین سیستم رایانه و منبع تغذیه اصلی قطعی وجود ندارد. این رایانه شما را برای همیشه روشن نگه نمی دارد ، اما زمان کافی را برای صرفه جویی در کار و خاموش کردن صحیح رایانه شما فراهم می کند.

این مطلب را از دست ندهید   تعمیر صحیح باتری اینورتر

این دستگاه ها همچنین قبل از رسیدن به رایانه ، برق را تمیز می کنند. برخی از آنها قادر به اتصال به رایانه شما و ارسال سیگنال برای خاموش شدن صحیح در هنگام قطع شدن برق هستند.

انواع مختلفی از سیستم های UPS

UPS آماده به کار – ساده ترین و کم هزینه ترین طراحی ، باتری و اینورتر تا زمان نیاز “در حالت آماده به کار” منتظر می مانند.

یو پی اس Standby-Ferro – همچنین تا زمان نیاز در حالت آماده به کار است ، اما در طراحی آماده به کار بهبود یافته است. تفاوت عمده این است که سوئیچ انتقال آماده به کار UPS برای انتخاب منبع تغذیه با ترانسفورماتور تشدید Ferro جایگزین شده است ، که در صورت قطع برق اولیه به عنوان بافر عمل می کند.

UPS تعاملی Line – طرحی کاملاً متفاوت از حالت آماده به کار ، این طرح جایگزین شارژر باتری جداگانه ، اینورتر و کلید انتخاب منبع با یک ترکیب اینورتر / مبدل است. هنگامی که برق کار می کند ، اینورتر / مبدل باتری را شارژ می کند. با قطع برق ، سیستم برعکس عمل می کند.

تبدیل دوگانه – یو پی اس آنلاین ، در صورت قطع برق ، هیچ زمان انتقال ندارد.

Delta Conversion UPS – جدیدترین طراحی ایجاد شده برای از بین بردن اشکالات Double Converter با ارائه یک طراحی با صرفه جویی در مصرف انرژی بیشتر.

تجهیزات UPS یک محافظت اساسی برای هر سیستم کامپیوتری است و باید از اولویت بالایی برخوردار باشد.

0/5 (0 نقد و بررسی)