نمایندگی تعمیر یو پی اس

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تعویض سیستم یو پی اس/ اغلب این سوال را می شنویم که “چه زمانی باید سیستم UPS خود را تعویض کنم؟” قبل از پاسخ به این سوال، مهم است که درک اساسی از نقشی که یک سیستم یو پی اس ایفا می کند داشته باشید. به طور خلاصه، سیستم های UPS قلب زیرساخت های حیاتی شما هستند.

آنها برق ورودی را تنظیم، نظارت و فیلتر می کنند و هنگامی که برق قطع می شود، سیستم UPS بار خود را با باتری های داخلی پشتیبانی می کند. سیستم های یو پی اس قطعات حساس فناوری هستند که شامل صدها قطعه از جمله خازن ها، باتری ها و کنترل ها هستند که همه با هم کار می کنند. این سیستم ها تضمین می کنند که بارهای حیاتی شما در 7 روز هفته، 24 ساعت شبانه روز و 365 روز در سال محافظت و پشتیبان گیری می شوند. در اینجا سوالاتی وجود دارد که باید هنگام تصمیم گیری در مورد تعویض سیستم یو پی اس فعلی خود بپرسید:

سیستم یو پی اس چند ساله است؟

خطرات اصلی مرتبط با بهره برداری از واحدهای قدیمی UPS عبارتند از: خستگی قطعات، در دسترس بودن قطعات، هزینه های خدمات بالاتر و خطر بیشتر خرابی. اما، با سرویس مناسب، یک یو پی اس می تواند ایمن و قابل اعتماد کار کند.

  • اگر زیر 12 سال باشد، احتمالا عمر کمی برای شما باقی مانده است.
  • اگر بیش از 12 سال سن دارد، ممکن است زمان تعویض سیستم فرا رسیده باشد.

تعویض سیستم یو پی اس

سطح بار فعلی شما چقدر است؟

شما می توانید ظرفیت مورد نیاز UPS خود را با مجموع وات مورد نیاز تمام تجهیزاتی که قصد دارید به سیستم UPS متصل کنید، تخمین بزنید. اگر مطمئن نیستید، برای یافتن وات به راهنمای سازنده مراجعه کنید.

  • اگر بین 25 تا 80 درصد بارگیری شده باشد – جای نگرانی نیست، شما در نقطه خوبی هستید.
  • بیش از 80 درصد بارگذاری شده – ممکن است ظرفیت UPS تمام شود یا بیش از حد بارگیری کنید.
  • اگر کمتر از 25 درصد بارگیری شود – انرژی و پول را هدر می دهید.
این مطلب را از دست ندهید   نگهداری باتری ups 101

رتبه کارایی یو پی اس شما چیست؟

بهبود بهره وری انرژی یکی از مولفه های کلیدی برای کارایی هزینه در زیرساخت های حیاتی شما است. بیش از 92٪ بد نیست، اما می تواند بهتر باشد. بسته به مدل و نحوه عملکرد؛ سیستم های یو پی اس لیبرت جدید 95 تا 99 درصد کارآمد هستند.

کمتر از 92٪ بد است – شما در حال هدر دادن پول هستید. به عنوان مثال: اگر راندمان یک سیستم یو پی اس 100 کیلوواتی را از 92 به 97 درصد افزایش دهید، می توانید تا 5000 دلار در سال در هزینه های عملیاتی صرفه جویی کنید (10 کیلووات ساعت).

عمر باتری های یو پی اس چقدر است؟

باتری ها در عملکرد 24 ساعته یو پی اس حیاتی هستند. با این حال، ظرفیت با گذشت زمان بر اساس استفاده، محیط و چرخه ها کاهش می یابد.

توسعه یک استراتژی پیشگیرانه برای نگهداری داده ها، مانند آزمایش مکرر باتری ها، اطمینان حاصل می کند که آنها برای تامین برق پشتیبان در صورت قطع برق آماده هستند. هزینه های تعویض یک رشته باتری می تواند بسیار گران باشد (گاهی اوقات 40٪ از ارزش یک سیستم UPS جدید).

در حالی که تعویض کل سیستم یو پی اس می تواند پرهزینه باشد، باتری های تازه، ویژگی های جدید، راندمان بالاتر و گارانتی را ارائه می دهد.

با برنامه فناوری تصمیمات آگاهانه بگیرید

در زیرساخت فناوری اطلاعات شما، یک سیستم UPS یک سرمایه گذاری حیاتی است. به عنوان دفتر محلی Vertiv شما، برنامه فناوری می تواند به ارزیابی رشد فناوری اطلاعات، نیازهای برق، قرار گرفتن در معرض زمان از کار افتادگی و هزینه مالکیت شما کمک کند.

این مطلب را از دست ندهید   شارژ نشدن اینورتر

محاسبه طول عمر دستگاه یو پی اس

0/5 (0 نقد و بررسی)