نمایندگی تعمیر یو پی اس

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

روشن نگه داشتن کامپیوتر توسط ups/ نگران خاموشی برق هستید که باعث شود تمام کار خود را از دست بدهید؟ یک یو پی اس کامپیوتر شما را روشن نگه می دارد، اما نکته بسیار مهمی وجود دارد که باید بدانید. منبع تغذیه بدون وقفه یا یو پی اس، اساساً یک باتری بزرگ است که برای کارکردن تجهیزات شما در صورت قطع برق طراحی شده است. این یک ایده مفید است، اما اگر با بودجه کم خرید می کنید، انتظار عملکرد بسیار خوب نداشته باشید.

یک یو پی اس تا چه زمانی شما را در حال کار نگه می دارد؟

هر یو پی اس دارای یک “رده بندی VA” (ولتاژ آمپر) است که به شما می گوید چقدر دنده می توانید به آن وصل کنید و تقریباً چه مدت پس از قطع برق به کار خود ادامه می دهد. به عنوان یک قاعده کلی، باید آن را در 0.6 ضرب کنید تا رتبه VA را به رتبه بندی وات تبدیل کنید – بنابراین یک UPS 1000 VA برای تحمل بار تقریباً 600 وات طراحی شده است.

با چند صد تومان می‌توانید یک یو پی‌اس سطح پایه با ولتاژ 550 VA پیدا کنید که از بار حدود 330 وات پشتیبانی می‌کند، مانند Back-UPS Pro 550 APC. طبق ارقام خود APC، این UPS می‌تواند تجهیزاتی به ارزش 300 وات را برای حدود چهار دقیقه حتی اگر بتوانید بار را به 150 وات کاهش دهید – شاید برای راه اندازی یک رایانه شخصی، یک مانیتور و یک ابزار شبکه کافی باشد – باز هم خوش شانس خواهید بود که بیش از 10 دقیقه قبل از اینکه UPS صاف کار کند، آن را دریافت کنید. این زمان زیادی نیست.

این مطلب را از دست ندهید   قابلیت UPS DSS1500X-RT

روشن نگه داشتن کامپیوتر توسط ups

حتی یک یو پی اس 1500 VA نیز به احتمال زیاد کامپیوتر شما را بیش از یک ساعت کار نمی کند. این بدان معنا نیست که یک یو پی اس درجه یک کسب و کار کوچک بی فایده است، فقط باید در مورد آنچه می تواند انجام دهد واقع بین باشید. کسب‌وکارهای بزرگی که به دنبال راه‌اندازی کل یک دفتر برای ساعت‌ها در هنگام خاموشی هستند، معمولاً یک دیزل ژنراتور را روی پشت بام قرار می‌دهند، اما بدیهی است که برای اکثر مشاغل عملی نیست.

سعی نکنید دستگاه را خاموش کنید

یک استراتژی هوشمندتر برای یک کسب و کار کوچک این است که سعی نکنید خاموشی را از بین ببرید. در عوض یک یو پی اس برای صرفه جویی در همه چیز به شما زمان می پردازد، برنامه B خود را در محل قرار می دهد و سپس سیستم های ضروری خود را با ظرافت خاموش می کند. برخی از UPS ها حتی از طریق USB به رایانه شما متصل می شوند و به شما امکان می دهند در صورت بروز فاجعه، این فرآیند را خودکار کنید. اگر سرورهایی در دفتر پشتی خود دارید، می تواند بسیار مهم باشد.

وقتی به این شکل به آن نگاه می کنید، وظیفه یو پی اس این است که اطمینان حاصل کند که هیچ کاری را از دست نمی دهید، نه اینکه به شما اجازه دهد ساعت ها در هنگام خاموش شدن چراغ ها کار کنید.

به غیر از خاموشی، یو پی اس برای مقابله با خاموشی برق و اسپک ها نیز مفید است. باتری داخلی و محافظ برق کمک می کند تا جریان برق را صاف کرده و احتمال آسیب رساندن به تجهیزات شما را کاهش دهد.

این مطلب را از دست ندهید   آموزش جداسازی یو پی اس OVISLINK TRACITE CUBE

دستگاه UPS چگونه از کامپیوتر ها محافظت می کند؟

0/5 (0 نقد و بررسی)