نمایندگی تعمیر یو پی اس

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

چرا محصول Back-UPS APC بوق می زند؟

UPS ها معمولاً در مکان هایی نصب می شوند که توسط کاربر به راحتی دیده نمی شوند (به عنوان مثال، زیر میز، در کمد سیم کشی و غیره). بنابراین، به منظور ارائه هشدارهای فعال درباره تغییر یو پی اس و شرایط تغذیه به کاربران، یو پی اس های APC دارای آهنگ های شنیدنی هستند. یک بوق منفرد از یو پی اس، عملکرد عادی یو پی اس است. این بدان معنی است که UPS از بار محافظت می کند. در زیر لیستی از شاخص های شنیدنی و معانی احتمالی آورده شده است. لطفاً برای لیست کامل تن های قابل شنیدن به کتابچه راهنمای کاربر Back-UPS خود مراجعه کنید.

علت رخداد این خرابی

1.) محصول Back-UPS با باتری کار می کند – این زنگ هشدار نشان می دهد که UPS از عملیات On Line به عملکرد On Battery منتقل شده است. پریزهای منبع تغذیه باتری اکنون از طریق باتری کار می کنند.

2.) محصول Back-UPS وارد وضعیت باتری کم شده است – این زنگ هشدار نشان می دهد که UPS به وضعیت باتری کم رسیده است و به زودی خاموش می شود. یو پی اس فقط برای مدت زمان محدودی می تواند با باتری کار کند. به منظور محافظت در برابر تخلیه بیش از حد باتری های واحد، UPS خاموش می شود و خروجی آن را خاموش می کند. برای اینکه به شما هشدار دهیم که واحد به زودی خاموش می شود، UPS این زنگ هشدار را 2 دقیقه قبل از خاموش شدن واقعی به صدا در می آورد. با استفاده از نرم افزار مدیریت APC اختیاری، می توانید 2 دقیقه تغییر دهید تا بیشتر به شما اخطار خاموش شدن قریب الوقوع را بدهد. اگر این لحن را می شنوید، باید سریعاً سیستم عامل خود را خاموش کنید تا از دست دادن داده ها یا خراب شدن آن جلوگیری کند.

3.) ظرفیت بیش از حد ظرفیت – این زنگ هشدار نشان می دهد که UPS یک وضعیت اضافه بار را تشخیص داده است. اگر این زنگ هشدار به صدا درآمد، وسایل غیر ضروری را بردارید. زنگ هشدار تا زمان کاهش بار باقی می ماند. برای تعیین اینکه آیا UPS شما توانایی استفاده از تجهیزاتی را دارد که می خواهید محافظت کنید، به UPS Selector APC مراجعه کنید.

4.) واحد در یک تست خودآزمایی ناموفق بود – بیشتر محصولات Back-UPS هر 14 روز یک تست خودآزمایی داخلی انجام می دهند و یکپارچگی باتری را بررسی می کنند. اگر باتری در خودآزمایی انجام نشود، LED (جایگزین باتری) روشن می شود. LED جایگزین باتری هشدار می دهد که ممکن است باتری در اواخر عمر خود باشد و تعویض آن معمولاً طی 2-4 هفته توصیه می شود.

این مطلب را از دست ندهید   آشنایی با FLYWHEEL UPS SYSTEMS

5.) غیرفعال کردن زنگ های زنگ شنیدنی UPS – هنگام استفاده از نرم افزار PowerChute Personal Edition، زنگ های زنگ شنیدنی UPS را می توان غیرفعال کرد. (در همه مدلهای Back-UPS موجود نیست)

وضوح این محصول

وضوح این محصول به پند دسته تقسیم می شود.

1.) محصول Back-UPS با باتری کار می کند

در این قسمت اهنگ ها و صوت های به گوش می رسد.

آهنگ ها در این دستگاه

  • هر 30 ثانیه 4 بوق (چراغ کهربا باتری روشن می شود)
  • . هر 5 ثانیه 1 بوق بزنید
    • اگر مشخص شود ولتاژ ورودی برای تجهیزات رایانه شما ایمن نیست، UPS به On Battery منتقل می شود. زنگ هشدار پس از بازگشت واحد به عملکرد On Line متوقف می شود. لطفاً برای پنجره ولتاژ قابل قبول به بخش مشخصات فنی کتابچه راهنمای کاربر خود مراجعه کنید. انتقال گاه به گاه به On باتری نباید نگران کننده باشد، بلکه باید به عنوان عملکرد عادی در نظر گرفته شود. UPS در تلاش است تا برق تمیز، ایمن و قابل اطمینان را تأمین کند. اگر واحد شما با نرم افزار مدیریت APC ارسال شده باشد، ممکن است ولتاژهای پیش فرض قابل قبولی را که واحد با آن حمل می شود، تغییر دهید. برای راهنمایی در مورد این کار، لطفاً به بخش راهنمای نرم افزار مدیریت APC مراجعه کنید.
    • اگر فرکانس + یا – 5٪ منحرف شود، این امر همچنین باعث انتقال محصول Back-UPS به باتری می شود. تحریفات فرکانس معمولاً توسط ژنراتورهایی که اندازه آنها کم است، ایجاد می شوند. همیشه مطمئن شوید که یک ژنراتور 3 تا 5 برابر کل بار متصل شده است، مطمئن نیستید که می تواند فرکانس خروجی ثابت را حفظ کند. هیچ راهی برای تغییر انحراف +/- 5٪ وجود ندارد.
    • اگر شکل برق ورودی بیش از حد کثیف تلقی شود، ممکن است برخی از محصولات Back-UPS به باتری منتقل شوند. اگر قبلاً تأیید کرده باشید که ولتاژ ورودی در حد قابل قبولی است، این مشکل احتمالاً وجود خواهد داشت. اکثر محصولات Back-UPS این توانایی را دارند که حساسیت خود را نسبت به شکل توان ورودی از زیاد به متوسط ​​یا حتی کم تغییر دهند. لطفاً برای جزئیات نحوه تنظیم این تنظیم، به کتابچه راهنمای کاربر خود مراجعه کنید.

2.) محصول Back-UPS وارد شرایط کمتری از باتری شده است

  • بوق ممتد (کهربا باتری LED روشن می شود)

توجه: اگر از نرم افزار مدیریت APC استفاده شده باشد، این خاموش کردن خوب به طور خودکار رخ خواهد داد.

3.) اضافه بار ظرفیت

  • ثابت، جامد (LED قرمز بیش از حد روشن خواهد شد)
این مطلب را از دست ندهید   ویژگی UPS تعاملی Line

اگر Back UPS از حالت ثابت صافی ساطع می کند و کاهش بار مشکلی را حل نمی کند، لطفا مراحل زیر را امتحان کنید:

1) UPS را خاموش کنید.

2) تمام تجهیزات را از UPS جدا کنید

3) UPS را از پریز دیوار جدا کنید

4) دکمه روشن / خاموش را فشار داده و نگه دارید (دو بوق می شنوید) دکمه را قبل از پایان بوق دوم آزاد کنید.

در این مرحله، یو پی اس یا باتری می رود و خوب کار می کند یا به طور مداوم یک صدا صاف را ادامه می دهد. اگر واحد هنوز هم این صدا را ساطع می کند، این نشان دهنده آسیب دیدگی UPS به دلیل بار بیش از حد است. در برخی از شرایط خرابی، حتی در صورت قطع شدن از برق، ممکن است یو پی اس همچنان از این لحن ثابت استفاده کند. برای خاموش کردن سریع این زنگ هشدار در طی این شرایط، باید باتری داخلی را از طریق درب دسترسی باتری UPS جدا کنید. لطفاً با پشتیبانی APC برای گزینه های جایگزینی تماس بگیرید یا به UPS Selector APC مراجعه کنید.

4.) واحد در خودآزمایی شرکت نکرد

  • بوق های پیوسته به مدت یک دقیقه. هر 5 ساعت تکرار شود (LED باتری جایگزین شود)

مرحله 1:

تأیید کنید که باتری داخلی محصول Back-UPS متصل شده است. دستورالعمل های مربوط به نحوه انجام این کار در کتابچه راهنمای کاربر آمده است.

مرحله 2:

بررسی کنید که UPS بیش از حد بارگیری نشده است (برای ظرفیت وات خروجی باتری به کتابچه راهنمای کاربر محصولات Back-UPS مراجعه کنید). APC توصیه می کند فقط رایانه ها و مانیتورها را در پریزهای باتری متصل کنید، سایر لوازم جانبی باید در پریزهای (فقط Surge) برچسب زده شده در پشت UPS وصل شوند. نوارهای خروجی یا محافظ های ولتاژ هرگز نباید در هر یو پی اس وصل شوند. هرگونه بار اضافی را از UPS بردارید. با توجه به همین نکته، اگر محصول Back-UPS نزدیک به بارگیری کامل است (> 80٪ ظرفیت وات خروجی باتری)، توصیه نمی شود که محصول Back-UPS به عنوان یک کلید اصلی برای روشن کردن تجهیزات شما استفاده شود. در عوض، محصول Back-UPS را روشن کنید و بگذارید قبل از روشن کردن تجهیزات متصل، آزمایش خود را انجام دهد. همچنین قابل قبول است که محصول Back-UPS را روشن بگذارید و هرگز آن را خاموش نکنید.

مرحله 3:

در صورت استفاده از بسته باتری خارجی، آن را جدا کنید. باید خودآزمایی با UPS کاملاً شارژ شده (شارژ بدون وقفه یا انتقال به باتری به مدت 5 ساعت) و بار عادی انجام شود. برای انجام این کار، اطمینان حاصل کنید که محصول Back-UPS به دیوار وصل شده است، دکمه روشن / خاموش را فشار داده و تقریباً برای مدت 4 ثانیه آن را نگه دارید تا صدای بلند بشنود. LED با باتری (زرد) روشن می شود در حالی که (On line) (سبز) LED چشمک می زند. این تست حدود 15 ثانیه به طول خواهد انجامید و یکی از 2 نتیجه را در بر خواهد داشت: اگر چراغ LED جایگزین باتری روشن بماند (واحد به مدت 1 دقیقه بوق / جیر جیر می کند که نشان دهنده آزمایش ناموفق است) باتری باید تعویض شود. اگر LED باتری تعویض خاموش شود، پس باتری نیازی به تعویض ندارد.

این مطلب را از دست ندهید   5 کلید نگهداری سیستم UPS

مرحله 4: (فقط اگر مرحله 3 چراغ LED جایگزین باتری را پاک نمی کند ادامه دهید)

محصول Back-UPS دارای 2 سال گارانتی است که شامل باتری است. اگر محصول Back-UPS ظرف مدت 2 سال خریداری شد، لطفاً با پشتیبانی APC تماس بگیرید و مراحل انجام شده در این سند را ارجاع دهید. همچنین شماره قطعه و شماره سریال دقیق را در قسمت پایین Back-UPS RS / XS پیدا کنید.

اگر محصول Back-UPS خارج از ضمانت کارخانه است، از UPS Replacement Battery and Upgrade Selector استفاده کنید که گزینه های خارج از ضمانت را برای جایگزینی بسته باتری خسته شده یا ارتقا to به APC Back-UPS جدید ارائه می دهد.

5.) غیرفعال کردن زنگ های قابل شنیدن UPS.

مدیریت تنظیمات هشدار قابل شنیدن UPS از طریق ویژگی بی صدا روی دستگاه (سری پشتی UPS ES ‘M’ و Back-UPS Pro)

مدیریت تنظیمات هشدار قابل شنیدن UPS از طریق نسخه شخصی PowerChute

مرحله 1:

RJ45 UPS را به کابل ارتباطی USB بین UPS و کامپیوتر وصل کنید. اطمینان حاصل کنید که کابل USB مستقیماً در یکی از پورتهای USB بومی رایانه میزبان قرار گرفته است. برای برقراری ارتباطات از هاب یا کارتهای USB پس از بازار استفاده نکنید.

مرحله 2:

هنگامی که رایانه (دستگاه سخت افزار جدید) را شناسایی کرد، نرم افزار PowerChute Personal Edition را روی سیستم عامل پشتیبانی شده فعلی نصب کنید.

مرحله 3:

پس از نصب صحیح نرم افزار، می توان با دسترسی به بخش پیکربندی اعلانات (که در زیر) (تنظیمات) (تب) و تغییر بخش (زنگ هشدار پشتی باتری) وجود دارد، هشدارهای قابل شنیدن UPS را غیرفعال کرد. در اینجا هشدارها می توانند برای همه رویدادها فعال شوند، برای همه رویدادها غیرفعال شوند، در شرایط خاص UPS یا در بازه های زمانی مشخص شده توسط مشتری غیرفعال شوند

0/5 (0 نقد و بررسی)