نمایندگی تعمیر یو پی اس

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

چگونه می توان ups را بی صدا کرد؟

UPS به کامپیوتر اجازه می دهد تا به اندازه کافی کار کند تا تمام اسناد را ذخیره کند و پس از قطع برق با خیال راحت خاموش شود.

پشتیبان باتری یو پی اس (منبع تغذیه بدون وقفه) رایانه به گونه ای طراحی شده است که در صورت نوسان یا از دست دادن برق، رایانه را به حالت عادی نگه دارد. باتری های آن بسته به مدل، می توانند بین 5 تا 90 دقیقه سیستم را روشن نگه دارند. اگر رایانه از باتری کار می کند یا مشکلی در UPS وجود دارد، ممکن است پشتیبان گیری بوق بزند. برای تشخیص دلیل صدای بوق و یافتن راه حل مناسب مراحل مختلفی باید طی شود.

مرحله 1

بررسی کنید که رایانه متصل است و در حال دریافت برق است. در صورت اتلاف برق، تا زمان بازیابی جریان برق یا فشار دادن دکمه سکوت، یک UPS به بوق ادامه می دهد.

مرحله 2

منبع تغذیه اضطراری

دکمه تست روی صفحه را فشار دهید تا تأیید کنید کامپیوتر می تواند برای چند دقیقه باتری کار کند. صدای بوق ممکن است هشدار دهنده ای برای پیر شدن باتری ها باشد و دیگر نمی تواند شارژ را تحمل کند.

مرحله 3

پریزهای مجاور را از برق جدا کنید

هر وسیله ای را که مقدار زیادی نیرو از پریزهای اطراف می گیرد، جدا کنید. دستگاه های بزرگی مانند یخچال و بخاری ممکن است به طور موقت ولتاژ خط را کاهش دهند و باعث شود سیستم برای چند ثانیه به برق باتری برسد.

مرحله 4

ولت متر

این مطلب را از دست ندهید   راه حل های نگهداری از یو پی اس شما

ولتاژ خط خروجی را با استفاده از ولت متر بررسی کنید. اگر خروجی ولتاژ کافی تأمین نمی کند، برخی از مدل ها به شما امکان می دهند حداقل ولتاژ خط قابل قبول را کاهش دهید. اسناد مدل خود را در مورد نحوه تغییر این تنظیم بررسی کنید.

مرحله 5

مانیتور خود را به UPS وصل نکنید

فقط لوازم جانبی مورد نیاز را به UPS مانند CPU و مانیتور وصل کنید. دستگاه های دیگر مانند بلندگوها، لامپ ها و تلویزیون ها باید مستقیماً به پریز دیوار وصل شوند. این کار باعث کاهش فشار در UPS شما شده و عمر باتری بیشتری را ایجاد می کند.

0/5 (0 نقد و بررسی)