نمایندگی تعمیر یو پی اس

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نکاتی برای به حداکثر رساندن افزایش عمر باتری در سیستم UPS شما

عمر باتری های UPS در شرایط توصیه شده 3 تا 5 سال پیش بینی شده است. اما این شرایط توصیه شده چیست و اینکه چقدر روی طول عمر باتری UPS شما تأثیر می گذارد؟ شاید حتی مهمتر از آن، چطور می توانید از حداکثر عمر UPS خود اطمینان حاصل کنید؟

قرارگیری واحد، دما و فرکانس دوچرخه سواری سه عاملی است که به شدت به UPS و عمر باتری کمک می کند. رعایت برخی از دستورالعمل های ساده می تواند اطمینان حاصل کند که از UPS خود بیشترین بهره را می برید و در دسترس بودن را به حداکثر می رسانید.

قرار دادن واحد

 UPS نباید در نزدیکی پنجره های باز یا مناطقی که مقدار زیادی رطوبت دارند قرار داده شود. و محیط باید عاری از گرد و غبار و بخارات خورنده باشد. برای ایجاد گردش مناسب هوا و جلوگیری از گرم شدن بیش از حد، نباید دهانه های تهویه در جلو، سمت یا عقب واحد مسدود شود.

دما

بیشتر یو پی اس ها دمای عملیاتی توصیه شده دارند، به طور معمول از حدود 30 درجه فارنهایت تا کمی بیش از 100 درجه فارنهایت. با این حال، اگرچه اکثر کاربران احتمالاً احساس اطمینان می کنند که اگر هرگز UPS خود را خارج از این محدوده معتدل کار نکنند، ممکن است متوجه نشوند که در واقع درجه حرارت مطلوب توصیه شده وجود دارد. یک قانون کلی که باید بخاطر بسپارید این است که تقریباً برای هر 10 درجه سانتیگراد (18 درجه فارنهایت) بالاتر از دمای محیط 25 درجه سانتیگراد (77 درجه فارنهایت)، عمر UPS و باتری آن 50 درصد کاهش می یابد.

این مطلب را از دست ندهید   قابلیت UPS DSS1500X-RT

دوچرخه سواری

در صورت بروز اختلال در برق، یو پی اس به طور خودکار برای تأمین انرژی تجهیزات (بار) متصل، به باتری شارژ می شود. پس از بازیابی برق برنامه، باتری UPS به طور خودکار باتری را شارژ می کند تا برای قطع برق بعدی آماده شود، فرآیندی که به عنوان چرخه تخلیه شناخته می شود. هرچه بیشتر چرخه تخلیه رخ دهد، باتری شما سریعتر تمام می شود.

دوچرخه سواری بخشی ضروری و اجتناب ناپذیر از عملکرد UPS است، با این حال آگاهی از فرکانس دوچرخه سواری به توجه به دوچرخه سواری غیر عادی / مکرر کمک می کند. بسیاری از مدل های UPS نیز قابل تنظیم هستند، به کاربر اجازه می دهد تا حساسیت به افت ولتاژ و سایر موارد گذرا را تنظیم کند تا “سفرهای مزاحم” را که بیهوده ظرفیت باتری را مصرف می کنند، کاهش دهد.

مزیت قرار دادن بهترین ups

یو پی اس هایی که بیشترین دوام را دارند و بهترین عملکرد را دارند واحدهایی هستند که بهترین مدیریت و مراقبت از آنها ارائه می شود. ارائه نظارت بهینه به UPS باید ساده باشد. فقط مطمئن شوید که برنامه شما ماهیتی ساده، سازگار و فعالانه دارد. اگر باتری شما به پایان عمر مفید خود نزدیک می شود و UPS شما کمتر از 5 سال دارد، اگر واجد شرایط بودن UPS شما برای برنامه Charge-UPS است، جستجو کنید. که یک بسته کاملاً تازه کننده را ارائه می دهد. RBC خریداری شده از طریق برنامه Charge-UPS 1 سال گارانتی اضافی را برای کل سیستم UPS فراهم می کند و در صورت بروز مشکل جایگزین می شود.

این مطلب را از دست ندهید   آموزش تست باتری ups

متناوباً، اگر مایل به خرید در سیستم جدید UPS هستید، استفاده از برنامه Trade-UPS consider ما را در نظر بگیرید، که بدون در نظر گرفتن تولید کننده، در هنگام خرید و فروش در UPS قدیمی خود تا 25٪ تخفیف در سیستم جدید UPS ارائه می دهد. برای بحث بیشتر در مورد افزایش عمر UPS خود، به مقاله سفید 210 مراجعه کنید،

0/5 (0 نقد و بررسی)