نمایندگی تعمیر یو پی اس

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

بدانید چه چیزی به یک سیستم باتری UPS ایمن و قابل اطمینان تبدیل می شود

ما بارها در مورد مولفه های مرکز داده پیش ساخته مدولار مانند خنک کننده و مزایایی که آنها می توانند برای یک مرکز داده (مانند این پست در یک شرکت خودروسازی انگلستان) در این سایت نوشتند. همانطور که مشخص شد، این مفهوم در مورد سیستم های UPS نیز صدق می کند. اغلب اوقات، یک راه حل UPS به سادگی منجر به جابجایی بین هزینه و عملکرد می شود، که معمولاً هزینه ها بیش از خطراتی مانند آسیب به سیستم و حتی آتش سوزی است.

معرفی خطر های UPS

شاید شما در جریان نبوده باشید که سیستم های UPS خطر آتش سوزی دارند. اما هنگامی که باتری های UPS به پایان تخلیه نزدیک می شوند یا پیر می شوند، سطح جریان اتصال کوتاه آنها پایین می آید. اگر خیلی کم شود، ممکن است برای باز کردن یک قطع کننده مدار محافظ آتش یا فیوز سریع کافی نباشد، که می تواند منجر به گرم شدن بیش از حد و به طور بالقوه آتش سوزی شود.

این گفته ها در مقاله ای نوشته شده است. این مقاله توضیح می دهد که چرا یک راه حل باتری UPS به درستی طراحی شده برای عملکرد ایمن و قابل اعتماد مهم است و چرا سیستم های UPS ماژولار و از قبل مهندسی شده بهترین شرط شماست. در مواردی که سیستم های از پیش مهندسی شده کافی نباشند، مقاله مورد نیاز را جستجو می کند تا در یک راه حل مهندسی شده توسط فروشنده جستجو کند.

این مطلب را از دست ندهید   بهترین مارک های یو پی اس

سیستم باتری مدولار چیست؟

سیستم باتری مدولار از پیش مهندسی شده یک راه حل استاندارد و واجد شرایط است. فروشنده UPS معیارهای عملکرد محصول مانند زمان اجرا، ولتاژ، مشخصات جریان تخلیه و غیره را مشخص می کند. این شامل باتری های واجد شرایط است که به صورت سری یا موازی برای ایجاد یک ماژول متصل شده اند، همراه با یک سیستم نظارت برای ردیابی سلامت باتری ها. تحت کنترل دقیق کیفیت، در کارخانه مونتاژ می شود. و شامل وسایل محافظتی و کابینت هایی است که برای ایمنی مهندسی شده اند و کاملاً آزمایش شده اند تا مطمئن شوند همه کارها مطابق آنچه در نظر گرفته شده کار می کنند. علاوه بر این، آنها از طرح های آزمایش شده و واقعی استفاده می کنند که در بسیاری از سیستم ها اثبات شده است.

سیستم باتری مهندسی فروشنده یا (مهندسی شده برای سفارش)، سیستمی است که بر اساس الزامات و تنظیمات سفارشی کاربر توسط فروشنده UPS توصیه و تأیید می شود. اندازه آن ها معمولاً باتری با توجه به نیاز زمان پشتیبان UPS، دستگاه های محافظ بر اساس دامنه جریان اتصال کوتاه و سیستم نظارت بر باتری است. و توسط پرسنل واجد شرایط بر اساس بهترین روشهای استاندارد نصب شده است.

این مقاله به این نتیجه می رسد که گزینه باتری UPS از قبل مهندسی شده از نظر ایمنی و قابلیت اطمینان الکتریکی بهترین است، و راه حلهای مهندسی شده توسط فروشنده دومین گزینه بهترین است.

این برنامه همچنین مراحل و دستورالعمل هایی را برای شما ارائه می دهد که به سادگی باید از راه حل سفارشی UPS شخص ثالث استفاده کنید.

این مطلب را از دست ندهید   5 کلید نگهداری سیستم UPS
0/5 (0 نقد و بررسی)