نمایندگی تعمیر یو پی اس

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آنچه در مورد استفاده از UPS باید بدانید

در این مقاله نکاتی در مورد استفاده از UPS قرار داده شده است.

نکات طلایی

در اینجا چیزهای مهمی است که باید با توجه به تجربه من با واحدهای APC در مورد استفاده از UPS بدانید.

  • یو پی اس تمام وقت برای شارژ باتری خود کمی انرژی می گیرد.
  • وقتی برق خاموش شد و به باتری رفت، UPS شما هر 30 ثانیه با صدای بلند بوق می زند. این نشانه شما برای ذخیره کار شما و بلافاصله خاموش کردن است. اگر این اتفاق در نیمه شب بیفتد نیز می تواند ناراحت کننده باشد.
  • با استفاده از نرم افزار و کابل مخصوص، می توانید هنگام بوق زدن تنظیم کنید (به عنوان مثال، در طول شب بوق نکشید)، اما من توصیه نمی کنم آن را کاملا خاموش کنید.
  • باتری فرسوده می شود و باید هر 3 سال یکبار تعویض شود و چراغ قرمز را نشان می دهد و صدای “جیک جیک” می دهد تا به شما اطلاع دهد. از آنجا که احتمالاً باتری اسید سرب است، باید به درستی آن را دور بیندازید. اگر باتری جدید را مستقیماً از APC خریداری می کنید، اگر در ایالات متحده هستید می توانید باتری قدیمی را بصورت رایگان از طریق پست ارسال کنید.
  • واحد UPS خود فرسوده شده و تقریباً هر 4-5 سال یکبار باید تعویض شود.

موارد اضافی برای در نظر گرفتن

  • وزن: تا حدی به دلیل اینکه معمولاً از باتری های اسید سرب استفاده می کنند، واحدهای UPS سنگین هستند. وزن من حدود 19 پوند است.
  • دستگاه های مجهز به باتری: UPS به طور مستقیم به رایانه های لوحی، تلفن های هوشمند و غیره کمک نمی کند اگر مودم و روتر اینترنت خود را روی UPS قرار دهید می تواند به طور غیر مستقیم کمک کند. همچنین، پس از خاموش کردن رایانه، در مواقع اضطراری می توانید شارژر تلفن همراه خود را به شارژ باتری یو پی اس خود متصل کنید تا تلفن شما شارژ شود، اما من شارژر شما را به طور مداوم به UPS وصل نمی کنم.
  • قطع قهوه ای در مقابل قطع برق: اگر مرتباً افت ولتاژ یا “قطع قهوه ای” را تجربه می کنید (به جای قطع کامل برق) ممکن است به یک تهویه کننده خط برق یا یک تنظیم کننده ولتاژ اتوماتیک (AVR) نیز نیاز داشته باشید که هر دو فراتر از حد مجاز هستند. دامنه این بحث اگر در حال خرید یو پی اس هستید، ممکن است به دنبال ویژگی های اضافی مانند این باشید، اما من همچنین پیشنهاد می کنم با شرکت برق محلی خود صحبت کنید.
  • آسیب به رایانه: اگرچه ممکن است تغییرات ذخیره نشده خود را در یک سند یا ایمیل از دست بدهید، اما قطع برق معمولاً به رایانه شما آسیب نمی رساند، بنابراین احتمالاً داده های موجود (قبلاً ذخیره شده) خود را از دست نخواهید داد. در هر صورت، شما همچنین باید یک سیستم پشتیبان دقیق و برنامه ریزی شده برای کامپیوتر خود داشته باشید.
  • زود ذخیره کنید، اغلب ذخیره کنید: برخی از برنامه ها (مانند Microsoft Word، Excel، PowerPoint) از ویژگی هایی برخوردار هستند (مانند “بازیابی خودکار”) که می تواند به شما کمک کند تا تغییرات سند ذخیره نشده شما را در صورت قطع برق یا خرابی کامپیوتر بازیابی کند. یو پی اس همچنین می تواند کمک کند، اما اگر عادت به کلیک روی ذخیره را داشته باشید، به ویژه قبل از فاصله گرفتن از رایانه، می توانید از چنین مشکلاتی کاملاً جلوگیری کنید.
  • آیا باید تجهیزات خود را از برق بکشید؟ صاعقه چطور؟ من فکر نمی کنم مشکلی داشته باشد که وسایل خود را از پریز برق جدا کنید و مطمئناً انجام این کار باعث جدا شدن آن از ولتاژ می شود. همانطور که ماه گذشته در خبرنامه خود نوشتم، صاعقه می تواند به طور تصادفی تجهیزات شما را از برق وصل کند یا از بین نبرد. بنابراین، فقط شما می توانید تصمیم بگیرید که آیا مشکل از پریز برق خطر شما را به اندازه کافی کاهش می دهد تا ارزش دردسر را داشته باشد.
  • برای هر کامپیوتر باید یک UPS جداگانه خریداری کنید.
  • چراغ قوه و باتری های اضافی را مفید نگه دارید.
این مطلب را از دست ندهید   روش های افزایش عمر باتری یو پی اس
0/5 (0 نقد و بررسی)