نمایندگی تعمیر یو پی اس

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

دلایل استفاده از یو پی اس / در دنیایی که به نظر می‌رسد هر روز از نظر تکنولوژیکی بیشتر می‌شود، ما باید برای هر چیزی آماده باشیم، از کلاهبرداری فیشینگ گرفته تا حملات باج‌افزار. اما، اگر تهدیدی که برای کسب و کار و داده های شما از جنگ فناوری نباشد، چکار کنیم؟ اگر چیزی فوق العاده ساده باعث از دست دادن اطلاعات کسب و کار شما شود، چکار کنیم؟ هنگامی که رعد و برق برخورد می کند، باعث افزایش برق می شود. این تغییر در جریان می تواند عواقب بسیار زیادی برای سیستم ها و داده های رایانه شما داشته باشد. یک UPS (منبع تغذیه بدون وقفه) در برابر برخی مشکلات برق محافظت می کند.

به طور عمده در برابر خاموشی، سر و صدا، سنبله ها و نوسانات برق محافظت می کند. هر یک از اینها چالش های متفاوتی را برای سیستم های کامپیوتری شما ایجاد می کند و در صورت عدم محدودیت، می تواند تأثیر مخربی داشته باشد. بنابراین، چگونه یک UPS از رایانه شما محافظت می کند؟

خاموشی یکی از رایج ترین اصطلاحات شناخته شده در رابطه با مشکلات برق است

خاموشی ها زمانی رخ می دهند که سیستم به دلیل عدم تعادل بین یک نسل و مصرف آن، دچار خرابی کامل شبکه برق شود. گاهی اوقات این ممکن است یک خاموشی کامل باشد، در حالی که گاهی اوقات یک خاموشی کنترل شده برای جلوگیری از خاموشی کامل در یک منطقه خاص اعمال می شود.

براون اوت ها چندان شناخته شده نیستند اما به همان اندازه مخرب هستن

 در حالی که خاموشی به معنای از دست دادن کل ولتاژ است، خاموشی افت ولتاژ است. این بدان معنی است که شما همچنان قدرت کمتری از آن خواهید داشت. این می تواند از چند دقیقه تا چند ساعت طول بکشد. در حالی که این به اندازه کافی بی گناه به نظر می رسد، سوختگی می تواند دستگاه های الکترونیکی شما را در عرض چند دقیقه خراب کند.

این مطلب را از دست ندهید   مشخصات یو پی اس CyberPower OR1500PFCLCD

نویز در اثر تداخل بین رعد و برق و ژنراتورها ایجاد می شود

در حالی که این موضوع جزئی به نظر می رسد، می تواند باعث اختلال در عملکرد سیستم عامل رایانه شما شود. این مشکل کمتر شناخته شده پاور به خراب کردن فایل ها نیز معروف است.

اسپایک ها افزایش ناگهانی ولتاژ هستند

معمولاً اینها شعله ورهای کوتاه مدت در جریان الکتریکی ناشی از رعد و برق هستند. یکی دیگر از دلایل افزایش ناگهانی برق زمانی است که برق پس از خاموشی دوباره برقرار می شود. هنگامی که برق بازیابی می شود، مدتی طول می کشد تا جریان عادی شود. اگر هنگام وقوع یک ضربه، وسایل الکترونیکی به برق وصل شوند، ممکن است اثرات منفی داشته باشند.

افزایش قدرت برابر و متضاد براون اوت است

در حالی که قهوه ای شدن کاهش قدرت است، نوسانات برق افزایش قدرت است. مانند قهوه ای شدن، عمر کوتاهی دارند، با این حال، هنوز هم آسیب قابل توجهی به خصوص به وسایل بزرگ مانند یخچال یا تهویه مطبوع وارد می کنند.

هر چند وقت یکبار مشکلات برق مانند این اتفاق می افتد؟

وزارت انرژی گزارشی تهیه کرده است که هزینه قطع برق در 15 سال گذشته را نشان می دهد. همچنین شامل تعداد مشتریان تحت تأثیر نیز می شود. به عنوان مثال، در سال 2014 رعد و برق شدید در ایلینوی باعث قطعی برق به مدت دو روز شد. در این دو روز، بیش از 420000 مشتری تحت تأثیر قرار گرفتند. و در کمتر از یک روز، آب و هوای شدید (برف و یخ) در پنسیلوانیا باعث مشکلات برق شد که بر 715000 مشتری تأثیر گذاشت. هر یک از این مشتریان آسیب دیده می تواند کسب و کار شما باشد. اگر چنین است، آیا ابزاری برای محافظت از رایانه ها و داده های خود دارید؟

این مطلب را از دست ندهید   راهنمای ساده برای فناوری یو پی اس هوشمند

 چگونه یک UPS (منبع تغذیه بدون وقفه) از رایانه و داده های شما محافظت می کند؟

تغییرات جریان الکتریکی را تشخیص می دهد و آن را تثبیت می کند، بنابراین به رایانه های شما آسیبی نمی رسد. هنگام خرید یو پی اس برای کسب و کار خود، ابتدا باید تحقیقاتی را انجام دهید تا مشخص کنید چه چیزی با نیازهای شرکت شما مطابقت دارد.

انواع راه حل های منبع تغذیه بدون وقفه

دو نوع اصلی از راه حل های منبع تغذیه بدون وقفه وجود دارد: UPS آماده به کار و UPS تعاملی خط.

یک یو پی اس Standby

در برابر قطع و ولتاژ برق محافظت می کند. دائماً جریان ولتاژ را کنترل می کند تا ناسازگاری ها را تشخیص دهد. اگر ولتاژ یا قطعی را تشخیص دهد، فوراً به برق باتری تبدیل می شود. این به سیستم های شما اجازه می دهد تا بدون قطع برق به کار خود ادامه دهند. یک یو پی اس Standby برای کسب و کاری با یک هاب کامپیوتری مناسب است زیرا نمی تواند هاب های کامپیوتری متعدد را به طور همزمان پشتیبانی کند.

یک UPS تعاملی Line

برای محافظت از رایانه ها و داده های شما در برابر مشکلات طولانی مدت بهترین عملکرد را دارد. UPS های اینتراکتیو لاین برای تثبیت دائمی جریان ولتاژی که برق کسب و کار شما را تامین می کند، کار می کند. این کار را از طریق یک رگولاتور انجام می دهد که به طور خودکار ولتاژ خط ورودی را افزایش یا کاهش می دهد، و بدون تغییر به برق باتری، که می تواند عمر باتری را در طولانی مدت افزایش دهد.

این مطلب را از دست ندهید   راهنمای تعویض باتری یو پی اس CyberPower

پیام خود را به خانه

این یک ابزار ساده و در عین حال موثر برای محافظت از سرمایه گذاری های فناوری اطلاعات شما است. نه تنها خطر از دست دادن رایانه خود را دارید، بلکه می توانید داده هایی را که در آن نگهداری می کند نیز از دست بدهید. سرویس ملی آب و هوا بیان می کند که به طور متوسط ​​هر سال 22 میلیون رعد و برق از ابر به زمین به ایالات متحده و آب های ساحلی اطراف برخورد می کند. هر یک از این 22 میلیون می تواند باعث شود که کامپیوتر و داده های خود را از دست بدهید. از آنجایی که هرگز نمی دانید چه زمانی صاعقه می تواند برخورد کند، باید برای آن آماده باشید.

بهترین usp برای کامپیوتر

0/5 (0 نقد و بررسی)