نمایندگی تعمیر یو پی اس

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

اهمیت پشتیبان باتری یو پی اس / وسایل الکترونیکی مهمی که به شما کمک می‌کنند کسب و کارتان را اداره کنید، می‌توانند در هنگام برق گرفتگی یا قطعی برق و خاموشی خاموش شوند. با اجرای یک باتری پشتیبان یا یک منبع تغذیه بدون وقفه (UPS) می توانید از از دست دادن داده های ذخیره نشده یا آسیب رساندن به وسایل الکترونیکی به طرق مختلف جلوگیری کنید. با ما همراه باشید تا در مورد مزایای استفاده از یو پی اس اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم.

دلایل قطع برق کامپیوتر

 جلوگیری از قطع برق کامپیوتر شما به چند دلیل بسیار مهم است:

  • قطع ناگهانی برق می تواند نصب سیستم عامل را خراب کند که می تواند منجر به تعمیرات پرهزینه شود.
  • قطع برق می تواند به قسمت های داخلی رایانه شما آسیب برساند یا آن را ضعیف کند. همچنین ممکن است به طور کامل آسیب ببینند و نیاز به تعویض داشته باشند.
  • اگر رایانه شما در حین استفاده از آن قطع شود، هر کار ذخیره نشده ای را از دست خواهید داد که می تواند مضر باشد و منجر به دوباره کاری و هزینه های نیروی کار بیشتر شود.

رایانه‌ها و سایر دستگاه‌های شما سرمایه‌گذاری بزرگی هستند، اطمینان از اینکه جریان برق منظم و منظمی به دستگاه شما جریان می‌یابد، کلید افزایش طول عمر دستگاه‌های شما است و در عین حال از ایمنی داده‌ها و کار شما در برابر نوسانات برق و قطعی برق اطمینان می‌دهد.

پشتیبان گیری از باتری و UPS ها برای موارد زیر خوب هستند:

  • سرورها
  • کامپیوترهای رومیزی
  • تجهیزات شبکه
  • سیستم های تلفن

پشتیبان گیری باتری چیست؟

پشتیبان‌گیری باتری دستگاهی است که رایانه یا دستگاه شما به آن وصل می‌شود تا تأثیر خرابی‌ها، نوسانات و قطع برق را به حداقل برساند. هنگامی که یک موج یا قطعی رخ می دهد، یک نسخه پشتیبان از باتری بلافاصله وارد عمل می شود تا بتواند رایانه ها و دستگاه ها را برای مدت کوتاهی تغذیه کند. این به کاربران این امکان را می‌دهد تا بتوانند کاری را که در حال حاضر روی آن کار می‌کنند ذخیره کنند، در حالی که این امکان را نیز فراهم می‌کند که کامپیوتر را به درستی خاموش کنند تا زمانی که برق به طور ثابت وصل شود.

این مطلب را از دست ندهید   انواع باتری صنعتی

تقریباً فوراً، هنگامی که برق سوسو می‌زند یا خاموش می‌شود، یک باتری پشتیبان برای تغذیه دستگاه‌های شما فعال می‌شود. راه حل های پشتیبان باتری گزینه خوبی برای محافظت از سرمایه گذاری شما در رایانه و سایر دستگاه ها هستند. مدت زمان روشن ماندن دستگاه (های) شما به اندازه باتری و میزان مصرف برق در طول قطع برق بستگی دارد.

اهمیت پشتیبان باتری یو پی اس

یو پی اس چیست؟

یک یو پی اس واقعی یک منبع تغذیه بدون وقفه است. تغذیه UPS به دستگاه هایی که از باتری به UPS وصل شده اند. بنابراین، منبع تغذیه باتری را در حالت آماده به کار شارژ می کند و در صورت لزوم باتری برق را به لوازم الکترونیکی تغذیه می کند. به این ترتیب، شما یک منبع انرژی ثابت و فیلتر شده برای وسایل الکترونیکی خود دریافت می کنید. UPS‌ها، مانند پشتیبان‌گیری باتری، بسته به اندازه باتری و میزان انرژی مورد نیاز آن دستگاه‌ها، دستگاه(های) شما را فعال نگه می‌دارند.

یو پی اس ها نسبت به یک باتری ساده از قیمت بالاتری برخوردار هستند. آنها معمولاً برای دستگاه های مهم تر مانند سرورها به جای رایانه یا لپ تاپ توصیه می شوند. آنها به دستگاه های مهمی که نیاز به ادامه کار و پردازش داده دارند، منبع تغذیه ثابت و فیلتر شده را می دهند.

یو پی اس ها می توانند در برابر نوسانات برق، افت ولتاژ خط، خاموشی، خاموشی و سایر مشکلات منبع تغذیه محافظت کنند. آنها ولتاژ دستگاه شما را فیلتر می کنند تا آسیب دستگاه را در هنگام مشکلات برق کاهش یا از بین ببرند.

این مطلب را از دست ندهید   دلایل شارژ نشدن یو پی اس

چرا پشتیبان‌گیری باتری و یو پی اس اغلب به یک نام خوانده می‌شوند؟

اغلب اوقات، یو پی اس ها و بک آپ های باتری یک چیز نامیده می شوند. با این حال، یو پی اس ها در اصل نسخه بهبودیافته و پیشرفته تری از باتری پشتیبان هستند.

همه یو پی اس ها پشتیبان باتری هستند اما از نرخ حفاظت بالاتری برخوردار هستند. هر دو دستگاه تمایل دارند یکسان به نظر برسند. پشتیبان‌گیری باتری واقعاً قدرت را فیلتر نمی‌کند. پشتیبان‌گیری از باتری در صورت قطع شدن برق، به سادگی به باتری تغییر می‌کند. یو پی اس ها همیشه برق ثابتی را برای دستگاه هایی که از باتری وصل شده اند تامین می کنند – بدون تعویض.

کدام یک بهتر است؟

تفاوت اصلی در فرآیند فیلتر کردن قدرت است. خاموشی، برق سوسو زدن و نوسانات برق همیشه باعث پشتیبان‌گیری باتری نمی‌شوند، اما یک یو پی اس این انرژی را فیلتر می‌کند، بنابراین دستگاه‌ها انرژی ثابت و ثابتی دریافت می‌کنند.

تهیه نسخه پشتیبان از باتری برای رایانه‌های شخصی و سایر رایانه‌ها توصیه می‌شود، زیرا سرمایه‌گذاری در این دستگاه‌ها معمولاً کمتر است، همانطور که هزینه پشتیبان‌گیری باتری نیز کمتر است. زمانی که هزینه کامپیوتر تقریباً برابر است، صرف صدها دلار برای یک یو پی اس منطقی نیست.

یک یو پی اس بیشتر برای سرورها و سایر دستگاه های حیاتی که جایگزینی آنها پرهزینه است یا برای عملکرد کسب و کار شما حیاتی است، پیشنهاد می شود. سرورها و دستگاه‌های این چنینی گران‌تر هستند، بنابراین سرمایه‌گذاری در یک یو پی‌اس با قیمت بالاتر، محافظت بیشتری را در برابر قطعی، خاموشی و سایر مسائل الکتریکی ایجاد می‌کند و هزینه‌های نگهداری، تعمیر یا جایگزینی کمتری را برای دستگاه‌های بلیط بالاتر ممکن می‌سازد.

این مطلب را از دست ندهید   تأمین برق غیرقابل انعطاف

با یو پی اس از سرمایه گذاری خود محافظت کنید. در حالی که یک یو پی اس 3 تا 4 برابر هزینه پشتیبان باتری است، همه آنها برابر نیستند. سطح محافظتی که برای آن پرداخت می کنید را دریافت می کنید.

نتیجه

صرف نظر از استفاده از رایانه یا دستگاه، همیشه ایده آل است که از یک باتری پشتیبان یا یک UPS برای محافظت از دستگاه های خود استفاده کنید. قطعی برق و برق، نوسانات برق و خاموشی می تواند باعث از دست رفتن داده ها و همچنین آسیب فیزیکی به اجزای رایانه شما شود و در نتیجه طول عمر دستگاه شما را کاهش دهد.

برای سرورها و رایانه هایی که داده های زیادی روی آنها ذخیره شده است، یو پی اس بهترین گزینه برای پشتیبان گیری باتری است. با این حال، اگر یک کامپیوتر کم‌هزینه دارید و کسب‌وکاری با آن انجام نمی‌دهید، پشتیبان‌گیری باتری باید برای شما خوب باشد. اگر سؤال بیشتری دارید، ما اینجا هستیم تا به هر سؤالی به عنوان راه حل کامل شما برای فناوری اطلاعات پاسخ دهیم.

بهترین usp برای کامپیوتر

0/5 (0 نقد و بررسی)