نمایندگی تعمیر یو پی اس

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

صدای بیش از اندازه ups / اگر رایانه رومیزی شما به جای محافظ برق (همچنین به عنوان منبع تغذیه اضطراری یا یو پی اس شناخته می شود) به جعبه سنگین ups روی زمین وصل شده است، این خبر خوب است: هنگامی که برق در آینده نزدیک قطع شود، از شما محافظت می شود. اگر آن جعبه ناگهان شروع به بوق زدن کرده است و می‌پرسید چرا، در  این مقاله علت و راه حل آن قرار داده شده است.

یو پی اس چیست و چه کاری انجام می دهد؟

یک منبع تغذیه بدون وقفه، در صورت قطع شدن برق کامپیوتر شما به هر دلیلی، برای مدت کوتاهی برق را تامین می کند. برای لپ‌تاپ‌ها، این موضوع اهمیت کمتری دارد، زیرا باتری داخلی خود را دارند. اما برای رایانه‌های رومیزی، این تفاوت بین از دست دادن تغییرات در هر فایل ذخیره‌نشده‌ای که در صورت قطع برق باز می‌کنید، و داشتن چند دقیقه گرانبها برای ذخیره همه آن کار و خاموش کردن درست رایانه‌تان است. مطمئن شوید که رایانه شما به سوکتی متصل است که با باتری کار می کند – بسیاری از دستگاه های UPS دارای سوکت هایی هستند که از باتری تغذیه نمی کنند!

یک یو پی اس نیز از شما در برابر آسیب کامپیوتر محافظت می کند. همه دوشاخه های یک یو پی اس به عنوان محافظ برق عمل می کنند و از آسیب ناگهانی برق و آسیب رساندن یا تخریب سخت افزار کامپیوتر شما جلوگیری می کند. علاوه بر این، در برابر قهوه ای شدن پوست، یا “بالاهای” کوتاه در قدرت محافظت می کند. خرابی‌ها صدمات زیادی را که قبلاً به رایانه‌ها وارد می‌کردند، وارد نمی‌کند – سخت‌افزار رایانه و منابع تغذیه هر دو به گونه‌ای ساخته شده‌اند که انعطاف‌پذیرتر از آنچه بودند، باشند. Brownouts هنوز هم در برخی موارد، از جمله از دست دادن اطلاعات روی هارد دیسک، می تواند باعث آسیب سخت افزاری شود.

این مطلب را از دست ندهید   معرفی بهترین یو پی اس های توشیبا

صدای بیش از اندازه ups

در حالی که یو پی اس شما یک ابزار عالی است، نمی تواند معجزه کند! می‌تواند رایانه شما را در هنگام قطع برق فعال نگه دارد، اما نمی‌تواند دسترسی به اینترنت را برای رایانه شما فراهم کند مگر اینکه همه روترها و سرورهای بین شما و وب نیز برق دریافت کنند. بیشتر یو پی اس ها به گونه ای طراحی شده اند که رایانه ها را فقط برای مدت زمان کوتاهی فعال نگه دارند، نه برای استفاده طولانی مدت.

چرا جعبه منبع تغذیه بدون وقفه بوق می‌زند؟

اگر برقتان قطع شده است، به شما اطلاع می دهد که باتری در حال استفاده است، و باید کار خود را ذخیره کنید و رایانه خود را خاموش کنید. یک بوق ثابت (یک یا دو ثانیه، و هرگز متوقف نمی شود) به طور کلی به این معنی است که باتری یو پی اس بسیار کم است، و شما باید فورا خاموش شود.

اگر قطع برق وجود نداشته باشد و همچنان به صورت دوره ای بوق می دهد، یو پی اس شما به شما اطلاع می دهد که در یک خودآزمایی ناموفق بوده است. اگر اخیراً دستگاه‌ های پرمصرف را به آن وصل کرده‌ اید، ابتدا آن‌ ها را از برق بکشید و ببینید آیا صدای بوق متوقف می ‌شود یا خیر. در غیر این صورت، باتری ممکن است نیاز به تعویض داشته باشد – یو پی اس به شما این امکان را می دهد که اگر برق قطع شود، دستگاه قدرت کافی برای کارکرد کامپیوتر شما را نخواهد داشت.

اگر می‌ خواهید در صورت قطع برق، اطلاعات خود را ایمن نگه دارید، آن را نادیده نگیرید یا آن را از برق بکشید! با تیم فناوری اطلاعات خود تماس بگیرید یا به آنها ایمیل بفرستید و به آنها اطلاع دهید که باید بیایند و UPS شما را بررسی کنند. مانند هر باتری با باتری، آنها به طور دوره ای نیاز به تعویض دارند.

این مطلب را از دست ندهید   اهمیت قدرت محافظت کامپیوتر

تعمیر یو پی اس

0/5 (0 نقد و بررسی)