نمایندگی تعمیر یو پی اس

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نحوه راه اندازی مجدد یو پی اس Tripp-Lite با باتری کم

هر زمان که نسخه پشتیبان تهیه باتری Tripp-Lite از باتری کم است، چراغ (Overload / Check Battery) روشن می شود و دستگاه را از راه اندازی مجدد باز می دارد. حتی اگر چهار تا شش ساعت باتری آن را به طور کامل شارژ کرده باشید، برای خاموش شدن LED (اضافه بار / بررسی باتری) باید یک تنظیم مجدد تست خودکار انجام شود. اگر مطمئن نیستید که وقتی می خواهید UPS Tripp-Lite خود را دوباره خالی کنید، باتری خالی شد، نگران نباشید. با دستورالعمل مناسب، می توانید در کمتر از یک دقیقه پس از شارژ شدن باتری، آن را دوباره راه اندازی کنید.

مرحله 1

هرکدام از دستگاه های الکتریکی را که در حال حاضر به UPS وصل کرده اید، بردارید. قبل از جدا شدن از پشتیبان باتری، هریک از دستگاه ها را به صورت دستی خاموش کنید.

مرحله 2

با فشار دادن دکمه (روشن / خاموش) تا زمانی که صدای بوق شنیده می شود، UPS را خاموش کرده و سپس پشتیبان باتری را از پریز برق جدا کنید.

مرحله 3

ببینید آیا مدل خاص شما دارای قطع کننده مدار (دکمه) یا (پیستون) است، سپس آن را به سمت داخل فشار دهید. اگر دکمه از قبل به داخل فشار داده شده است، یا مدل شما این ویژگی را ندارد، به مرحله بعدی ادامه دهید.

مرحله 4

با اتصال UPS به یک پریز برق باتری را چهار تا شش ساعت شارژ کنید، در حالی که پشتیبان خاموش است. ممکن است ایده خوبی باشد که ابتدا با اتصال یک دستگاه الکتریکی، مانند لامپ، مستقیم به سوکت آن، آزمایش کنید تا ببینید آیا برق را به UPS می فرستد یا خیر.

این مطلب را از دست ندهید   عملکرد UPS SFR3000-DT

مرحله 5

دکمه روشن و خاموش (روشن / خاموش) را مجدداً روی UPS فشار دهید تا دستگاه بار دیگر روشن شود، سپس مجدداً تجهیزات را که در مرحله قبل برداشته اید دوباره وصل کنید. اطمینان حاصل کنید که درجه قدرت UPS به اندازه کافی برای تأمین انرژی دستگاههایی که به آنها متصل هستید کافی است. با روشن کردن آنها نیز باید تمام تجهیزات متصل برق خود را بازیابی کنند.

مرحله 6

دکمه (روشن / خاموش) را به مدت سه ثانیه فشار دهید، یا تا زمانی که صدای بوق دوم را بشنوید. با این کار تنظیم مجدد خودآزمایی آغاز می شود که بررسی می کند آیا باتری قادر به تامین تجهیزات متصل شده بدون جریان AC است.

0/5 (0 نقد و بررسی)