نمایندگی تعمیر یو پی اس

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

با اتمام برق چه مدت زمان برق برای UPS لازم است؟

شما قبلاً درباره توپولوژی UPS خود و اینکه چه اندازه باید باشد تصمیم گرفته اید. اکنون، باید به این فکر کنید که در صورت بروز مشکل در برق، می خواهید با باتری چه کار کنید. آیا می خواهید روی خاموش کردن همه دستگاه های متصل شده خود با خیال راحت تمرکز کنید؟ آیا می خواهید DVR و تلویزیون خود را در جریان مشکل برق روشن نگه دارید؟ آیا می خواهید بخشی از بازی ویدیویی را که در آن هستید به پایان برسانید یا فقط در جایی که قرار دارید ذخیره کنید؟

زمان اجرا چه زمانی می باشد؟

اکنون باید زمان اجرا را تعیین کنید. زمان اجرا تعداد دقایقی است که یک سیستم UPS می تواند دستگاه های متصل را با برق در هنگام قطع برق پشتیبانی کند. حداقل زمان اجرا، زمانی است که برای خاموش کردن مناسب تجهیزات نیاز دارید.

هنگام خرید برای زمان کار، به دنبال مدت زمانی هستید که باتری های UPS می توانند از طریق قطع برق در صورت عدم دسترسی به برق، از تجهیزات پشتیبانی کنند. به خاطر داشته باشید که تعداد وات پشتیبانی شده بر زمان کار تأثیر می گذارد: هرچه بار وات متصل کمتر باشد، باتری ها بیشتر دوام می آورند. هرچه بار وات بیشتر باشد، مدت زمان کار نیز کوتاهتر خواهد بود.

برای تعیین زمان اجرا، می خواهیم به دنبال یک محدوده بگردیم. با شروع چند دقیقه خاموشی کامل دستگاه و ایجاد محدوده قابل قبول از زمان استفاده، شروع کنید. هرچه دامنه گسترده تر باشد، گزینه های سیستم UPS بیشتری خواهید داشت.

این مطلب را از دست ندهید   ضروریت خرید ups

آیا به خروجی موج سینوسی از UPS خود نیاز دارم؟

برق کمکی برق را به صورت جریان متناوب موج سینوسی تأمین می کند. وقتی UPS در حالت عادی است، همان موج سینوسی الکتریکی را به دستگاه های متصل شما منتقل می کند. اگر UPS در حالت باتری کار کند، یا برق موج سینوسی تولید می کند و یا برق موج سینوسی شبیه سازی شده برای تأمین انرژی الکترونیک شما.

در اینجا تصویری از یک موج سینوسی و یک موج سینوسی شبیه سازی شده ارائه شده است.

مشاهده خواهید کرد که خروجی موج سینوسی شبیه سازی شده در هر چرخه دارای شکاف قدرت است. گاهی اوقات این شکاف برق ممکن است باعث ایجاد تنش در منبع تغذیه در لوازم الکترونیکی حساس شود و به آنها آسیب برساند.

اگر بخواهید موارد زیر را به برق وصل کنید به یک UPS با فناوری سینوسی نیاز خواهید داشت:

  • کامپیوترهای iMac اپل
  • رایانه ها و تجهیزاتی که از سیستم های کارآمد Energy Star® یا 80 PLUS® استفاده می کنند و از منابع تغذیه فعال PFC استفاده می کنند.

تجهیزات الکترونیکی دارای منبع تغذیه فعال PFC ممکن است هنگام استفاده از یو پی اس با خروجی موج سینوسی شبیه سازی شده، به طور غیرمنتظره خاموش شود و منجر به از دست رفتن داده ها یا آسیب به تجهیزات شود. سیستم های UPS که خروجی موج سینوسی را تحویل می دهند از خاموش شدن غیرمنتظره و آسیب رساندن به فشار الکترونیکی جلوگیری می کنند.

می خواهم UPS من چه شکلی باشد؟

سیستم های UPS دارای فاکتورهای فرم هستند. فاکتور شکل یو پی اس شکل و اندازه محفظه آن را نشان می دهد. 3 نوع متداول عبارتند از:

  • رومیزی یا جمع و جور
  • برج یا مینی برج
  • Rackmount
این مطلب را از دست ندهید   چرا برای رایانه بازی خود به باتری پشتیبان UPS نیاز دارید؟

هنگام انتخاب فاکتور، توجه اصلی این است که کجا می خواهید از آن استفاده کنید. یک UPS دسک تاپ یا جمع و جور می تواند بدون توجه، در زیر میز مخفی شود. یک برج یا مینی برج دارای یک طراحی زیبا و دلپذیر است که باعث می شود شما بتوانید در بالای میز یا میز قرار بگیرید. UPS rackmount در اتاق های سرور به خوبی کار می کند.

0/5 (0 نقد و بررسی)