نمایندگی تعمیر یو پی اس

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

سوالات متداول اینورتر / ups

ممکن است در هنگام کار با ups سوالاتی برای شما پیش بیاید و در این مقاله قرار است به چند سوال متداول پاسخ دهیم.

چه مدت می توانم اینورتر خود را کار کنم؟

زمان اجرا (یعنی مدت زمانی که اینورتر الکترونیک متصل را تأمین می کند) به میزان باتری موجود و بار مورد نیاز بستگی دارد. به طور کلی، با افزایش بار (به عنوان مثال، تجهیزات بیشتری را به برق متصل کنید) مدت زمان کار شما کاهش می یابد. با این وجود می توانید باتری های بیشتری را برای افزایش زمان کار متصل کنید. تعداد باتری هایی که می توانند متصل شوند محدودیتی ندارند.

چه تفاوتی بین اینورتر / ups وجود دارد؟

اینورتر به سادگی برق DC (باتری) را به برق متناوب تبدیل کرده و سپس آن را به تجهیزات متصل منتقل می کند. اینورتر / شارژر همان کار را می کند، با این تفاوت که به منبع تغذیه AC متصل است تا در صورت موجود بودن منبع تغذیه AC، باتری های متصل شده را به طور مداوم شارژ کند. در صورت قطعی برق، اینورتر به طور خودکار برای تأمین برق تجهیزات متصل به باتری شارژ می کند.

اینورتر من با چه سرعتی به قطع برق پاسخ می دهد؟

در هنگام قطع برق، اینورتر در حدود 16.6 میلی ثانیه از برق به باتری منتقل می شود

آیا می توانم از سیم داخلی با اینورتر خود استفاده کنم؟

آره. در حالی که توصیه می شود اینورتر را تا حد امکان نزدیک به باتری ها نگه دارید، می توان بار را با یک سیم برق متصل کرد و تا 200 فوت دورتر بود بدون اینکه سیگنال از بین برود.

این مطلب را از دست ندهید   دلایل شارژ نشدن یو پی اس

اینورتر چه تفاوتی با یو پی اس دارد؟

یو پی اس معمولاً شامل باتری و شارژر باتری در یک واحد مستقل است. یک سیستم UPS همچنین می تواند با تجهیزاتی که در حال تغذیه آن است ارتباط برقرار کند، و به این وسیله می تواند تجهیزات را از حالت آماده به کار مطلع کند و به آن اخطار خاموش کردن یا برقراری ارتباط با انسان را بده. اینورترها به طور معمول این قابلیت را ندارند

آیا می توانم از کامپیوترم با اینورتر استفاده کنم؟

بله، از کامپیوتر و لپ تاپ می توان با اینورتر استفاده کرد. اینورترهای اصلی و اینورتر / شارژرهای ما قدرت موج سینوسی اصلاح شده را برای تجهیزات فراهم می کنند. برای بالاترین سطح قدرت تمیز برای وسایل الکترونیکی حساس، از مدل های اینورتر / شارژر سینوسی استفاده کنید.

اینورتر با چه وسایلی می تواند کار کند؟

بیشتر وسایل کوچکتر را می توان با اینورتر استفاده کرد، مانند یک قهوه ساز، مایکروویو کوچکتر و غیره. برای اینکه ببینید آیا دستگاه شما برای استفاده با اینورتر ایمن است، با سازنده دستگاه تأیید کنید.

0/5 (0 نقد و بررسی)