نمایندگی تعمیر یو پی اس

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

راهنمای خرید بهترین UPS برای رایانه

قبل از خرید UPS برای رایانه های خانگی یا رایانه های بازی، باید عوامل زیر را در نظر بگیرید.

  1.  انواع سیستم UPS

به طور کلی، ما سیستم UPS را به سه بخش طبقه بندی می کنیم.

واحد UPS آفلاین / آماده به کار

در یک واحد UPS آفلاین، UPS باتری را از طریق منبع تغذیه اصلی که AC است شارژ می کند. اما اگر هر زمان منبع اصلی از کار افتاد، پشتیبان گیری توسط باتری UPS ارائه می شود.

تغییر از منبع تغذیه اصلی به باتری حدود 20-80 میلی ثانیه طول می کشد. این دوره کمتر است، بنابراین دستگاه های متصل خاموش نمی شوند و از شما پشتیبان گیری بی وقفه می کنید.

UPS با خط تعاملی

UPS Line-Interactive مانند UPS آفلاین است اما دارای یک جز additional اضافی است که یک ترانسفورماتور ویژه است.

این یو پی اس نه تنها پشتیبان تهیه می کند بلکه پایداری ولتاژ را حفظ می کند و تمام تجهیزات متصل را ایمن می کند.

سیستم UPS آنلاین

این سیستم UPS کمی متفاوت از سیستمهای UPS فوق الذکر است. این سیستم UPS حتی بدون خرابی منبع تغذیه اصلی هر بار از طریق باتری پشتیبان تهیه می کند.

در این سیستم UPS نیازی به تغییر پشتیبان گیری منبع تغذیه اصلی به پشتیبان گیری باتری نیست.

این نوع سیستم UPS نسبت به دو نوع دیگر سیستم UPS گرانتر است.

  1.  ویژگی AVR

AVR مخفف اتوماتیک تنظیم ولتاژ است. این ویژگی خروجی را در ولتاژ 120 حفظ کرده و از تجهیزات در برابر افزایش ولتاژ و افت ولتاژ محافظت می کند.

  1. حفاظت از اضافه بار UPS

این ویژگی باید در UPS باشد. محافظت در برابر اضافه بار، شما را از آسیب رساندن به تجهیزات متصل محافظت می کند. به طور کلی، UPS دارای یک ویژگی قطع حرارتی است که از اضافه بار جلوگیری می کند.

  1. ظرفیت بار

UPS دارای ظرفیت های متنوعی است. این به نیاز و ترجیحات شما بستگی دارد. یو پی اس 600 ولت یک انتخاب عالی برای یک رایانه خانگی منفرد است در حالیکه 1000 ولت به بالا برای یک رایانه شخصی با کیفیت بالا بهترین گزینه است.

  1. نمایشگر LCD

بسیاری از یو پی اس ها برای استفاده آسان با نمایشگر LCD ارائه می شوند. این LCD وضعیت شارژ را نشان می دهد. LCD با این اعلان شما را برای اطلاع رسانی هشدار تسهیل می کند. شما می توانید یک تصمیم پیشگیرانه بگیرید.

  1.  سازگار با ژنراتور

امروزه بیشتر یو پی اس ها با ژنراتور سازگار عرضه می شوند. در صورت قطع برق اصلی، می توانید UPS را با ژنراتور متصل کرده و باتری را برای تهیه پشتیبان شارژ کنید.

  1. صرفه جویی در مصرف انرژی

برخی از یو پی اس ها دارای فناوری ابتکاری Green Outlet هستند. این فناوری باعث کاهش مصرف برق و میزان قبض برق شما می شود. UPS در مقایسه با UPS معمولی انرژی کمتری مصرف می کند اما نتایج بهینه را ارائه می دهد

  1. ولتاژ و قطره ها

تغییر ولتاژ ناگهانی می تواند به اجزای ظریف رایانه شما آسیب برساند. ناگهان ولتاژ بالا یا افزایش ولتاژ پایین یا افت ولتاژ برای UPS شما ایده آل نیست. برای جلوگیری از افزایش سرعت و افت، UPC دارای ویژگی AVR است. AVR از اجزای رایانه شما در برابر آسیب محافظت می کند.

  1. بودجه

بودجه همیشه یک عامل حیاتی است. درست است که اگر می خواهید از یو پی اس با ظرفیت بالا استفاده کنید، باید مبلغی اضافی پرداخت کنید. برای استفاده منظم، می توانید یو پی اس زیر 7000AV را انتخاب کنید که با قیمت پایین ارائه شود.

  1. ویژگی سرد شروع

در ویژگی شروع سرد، UPS حتی پس از قطع شدن منبع تغذیه اصلی به طور موقتی برق را به سیستم می رساند.

این مطلب را از دست ندهید   معرفی بهترین یو پی اس های توشیبا
0/5 (0 نقد و بررسی)