نمایندگی تعمیر یو پی اس

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

Smart-UPS من روشن نمی شود.

علت این موضوع می تواند قطع باتری، خاموش بودن قطع کننده ورودی و یا توان ورودی وجود ندارد، یا از کیفیت پایین برخوردار است.

1) قطع باتری

SC، SU و SUA Smart-UPS برای روشن شدن نیاز به اتصال باتری عملکردی دارند. اگر باتری قطع شود، یا خراب شود و کاملاً خالی شود، UPS روشن نمی شود.

سری SMX، SMT، SRT و SMC Smart-UPS معمولاً این محدودیت را ندارند، با این وجود هنوز هم ممکن است یک باتری عمیق تخلیه شود. باتری را جدا کنید.

سری SURT Smart-UPS به روشن بودن یو پی اس نیاز دارد که باتری های داخلی متصل شده و قابلیت پشتیبانی از بار را داشته باشند. اندازه گیری هر باتری در 208 ولت Smart-UPS SURT (10 کیلو ولت یا کمتر) باید بیش از تقریباً 85 ولت و هر باتری در 120 ولت Smart-UPS SURT اندازه گیری بیش از تقریباً 42 ولت داشته باشد. واحدهای SURT Smart-UPS شارژ نمی شوند در حالی که در بای پس عمل می کنند و باقی ماندن یک واحد در بای پس برای مدت زمان طولانی می تواند باعث افت باتری ها به زیر این آستانه ها شود. هنگامی که باتری ها زیر این نقاط افتادند، باید تعویض شوند.

2) قطع کننده ورودی خاموش است

 Smart-UPS بزرگتر از 1500 ولت دارای یک قطع کننده ورودی است که برای کار باید در موقعیت ON باشد. معمولاً در پانل عقب، کنار سیم برق ورودی قرار دارد. اگر این شکن در وضعیت خاموش باشد، UPS در واقع جریان ورودی را نمی بیند و روشن نمی شود.

این مطلب را از دست ندهید   کار Smart-UPS

3) توان ورودی وجود ندارد، یا از کیفیت پایینی برخوردار است

اگر توان ورودی خارج از پارامترهای عملکرد آنلاین باشد، UPS روشن نمی شود. برای تعیین اینکه مشکل از قدرت ورودی است یا از طریق UPS، می توانید UPS را “” شروع سرد “” کنید. این یک تست خودآزمایی را انجام می دهد و باعث می شود تا باتری شارژ شود.

برای انجام یک شروع سرد:

  • Smart-UPS را از دیوار جدا کنید
  • دکمه روشن / خاموش را فشار دهید و نگه دارید (با برچسب I / Test روی واحدهای SU و SUA)
  • در طول بوق طولانی دکمه را رها کنید
  • UPS از طریق خودآزمایی چرخه می زند و باتری می آید

در صورت موفقیت آمیز بودن شروع کار: شما مشخص کرده اید که UPS عملکردی دارد و می تواند بدون مشکل باتری کار کند. اکنون می توانید UPS را به دیوار وصل کنید. اگر هنوز آنلاین نیست، می توانید نقاط انتقال ولتاژ و / یا سطح حساسیت را تنظیم کنید تا به UPS بتواند با توان موجود عمل کند. در واحد SU، SUA یا SUM می توان از طریق نرم افزار یا کارت مدیریت شبکه این کار را انجام داد. در واحد SMC، SMT یا SMX این کار را می توان از طریق صفحه LCD نیز انجام داد. اگر توان ورودی از چنان کیفیت پایینی برخوردار است که قادر به تنظیم UPS برای عملکرد آنلاین نیستید، باید با یک برق یا ارائه دهنده خدمات خود مشورت کنید.

0/5 (0 نقد و بررسی)