نمایندگی تعمیر یو پی اس

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

به اصطلاح باتری های چرخه عمیق به این معنی است که ظرفیت باتری را می توان در هنگام تخلیه باتری UPS بسیار کم قرار داد و تأثیر زیادی بر عمر باتری خود نخواهد داشت. مانند باتری یو پی اس معمولی، قابل استفاده نیست و نمی توان آن را به طور مکرر عمیق تخلیه کرد، در غیر این صورت آسیب زیادی به خود باتری وارد می کند. بزرگترین ویژگی باتری سیکل عمیق این است که می تواند در جریان کم تخلیه شود که می تواند 100٪ تخلیه شود. پس از تخلیه عمیق، باتری می تواند به طور کامل بازیابی شود. با ما همراه باشید تا در این مقاله در مورد ویژگی های دیگر دستگاه نیز اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم.

ویژگی های باتری های یو پی اس سیکل عمیق چیست؟

  1. طراحی منحصر به فرد چرخه عمیق، صفحات ضخیم و مواد فعال با چگالی بالا، با عمر چرخه طولانی تر
  2. عملکرد بازیابی خوبی از تخلیه عمیق دارد.
  3. ظرفیت بزرگ و انرژی ویژه بالا.
  4. خود تخلیه کم (ولتاژ باتری زمانی که در دمای بالا ذخیره می شود بسیار آهسته کاهش می یابد و مقاومت داخلی باتری UPS کم است).
  5. قوام خوب (بسیار مناسب برای استفاده از خورشید و UPS).

باتری یو پی اس چرخه عمیق دارای خود تخلیه کم، عملکرد تخلیه عمیق خوب، پذیرش شارژ قوی، اختلاف پتانسیل بالا و پایین کوچک و ظرفیت الکتریکی زیاد است. به طور قابل توجهی در توانایی شروع در دمای پایین، توانایی حفظ بار، توانایی حفظ الکترولیت، دوام چرخه، مقاومت در برابر لرزش و مقاومت در برابر تغییر دما بهبود یافته است. به مدت 2 سال در دمای اتاق 20 درجه سانتیگراد نگهداری می شود و بدون شارژ قابل استفاده است.

این مطلب را از دست ندهید   روش های افزایش عمر باتری یو پی اس

باتری های چرخه عمیق

سازگاری با طیف وسیعی از محیط ها

می توان آن را در محدوده دمایی -40 ℃-65 ℃ استفاده کرد، به خصوص عملکرد دمای پایین خوب است، مناسب برای مناطق کوهستانی شمالی. عملکرد لرزه ای خوبی دارد و می توان با خیال راحت در محیط های مختلف خشن از آن استفاده کرد. بدون محدودیت فضا، می توان آن را در هر موقعیتی در هنگام استفاده قرار داد.

استفاده از آن سریع و آسان است. از آنجایی که مقاومت داخلی، ظرفیت و ولتاژ شناور یک باتری UPS منفرد ثابت است، نیازی به شارژ یکسان و نگهداری مکرر وجود ندارد.

عمر مفید باتری های چرخه عمیق چقدر است؟

  1. بستگی به محیط قابل اجرا دارد. اگر دمای محیط بالا باشد، به طور کلی، بر اساس 25 درجه، هر 10 درجه افزایش عمر باتری یو پی اس را به نصف کاهش می دهد.
  2. شرایط شارژ. اگر اغلب کم شارژ می کنید و کمتر از تخلیه شارژ می کنید، به سرعت “شکسته” می شود. شارژ در یک سیکل باید 1.2 برابر دشارژ باشد.
  3. همچنین عمق تخلیه وجود دارد. به عنوان مثال، اگر هر بار تنها 30 درصد از ظرفیت واقعی باتری تخلیه شود، می توان آن را بیش از 1500 بار چرخاند، یعنی حدود 4 سال، اما اگر هر بار 80 درصد باشد، تنها بیشتر از آن خواهد بود. یک سال، اگر 100٪ باشد، حدود 1 سال.

تعمیر یو پی اس خود را به کارشناسان ما در نمایندگی تعمیرات یو پی اس بسپارید.

0/5 (0 نقد و بررسی)