نمایندگی تعمیر یو پی اس

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نحوه محاسبه اندازه باتری مناسب برای UPS خود

به دنبال راهنمای قبلی ما در زمینه محاسبه ظرفیت UPS مناسب برای شما، امروز به قسمت بعدی این مجموعه می پردازیم. ما قصد داریم روی انتخاب اندازه مناسب باتری برای UPS شما تمرکز کنیم. محاسبه درجه قدرت UPS نسبتاً ساده بود. برای جو معمولی (یا Junaid) موجود، فهمیدن اندازه مناسب باتری، خصوصاً باتری که می تواند زمان پشتیبان گیری مورد نظر شما را بدست آورد، درک آن بسیار دشوار است. به همین دلیل امروز من شما را در مورد چگونگی محاسبه اندازه باتری برای UPS خود به روشی کاملاً ساده راهنمایی می کنیم.

اصول و تعاریف خود را بدانید

ممکن است بسیاری از شما از قبل با اصطلاحات زیر آشنایی داشته باشید، اما ایده تازه ای برای تازه کردن حافظه خود نیست اگر می خواهید به محاسبه اندازه باتری خود برسید، می توانید به بخش بعدی بروید.

  • Load نیرویی است که توسط UPS شما مصرف می شود. اگر می خواهید ظرفیت باتری را برای مدت زمان مشخصی در حداکثر استفاده محاسبه کنید، می توانید از حداکثر ظرفیت UPS خود استفاده کنید.
  • زمان اجرا مدت زمانی است که می خواهید باتری های شما برای آن پشتیبان تهیه کنند.
  • ورودی ولتاژ ورودی باتری UPS است. یو پی اس هایی با قدرت کمتری به یک باتری 12 ولت نیاز دارند در حالی که بزرگترها به 24 ولت (2 باتری) یا 36 ولت (3 باتری) نیاز دارند.
  • Ah رتبه بندی ظرفیت باتری است که نشان دهنده تعداد آمپری است که باتری می تواند در یک ساعت تأمین کند.
  • ضریب قدرت و بازده UPS برای شناسایی اتلاف انرژی مورد انتظار و توان واقعی مورد استفاده شما استفاده می شود. یو پی اس مقداری از برق را برای مدارهای داخلی خود مصرف می کند در حالی که مقداری برق به دلیل سیم کشی و اتصالات از بین می رود. ضریب قدرت لوازم الکتریکی شما همچنین منجر به کاهش حداکثر انرژی قابل استفاده شما می شود.
  • سرعت شارژر نیز باید در نظر داشته باشید زیرا یو پی اس با شارژر کند نمی تواند باتری های زیادی را در مدت زمان کوتاه شارژ کند (به لطف بارگذاری منظم). UPS شما باید بتواند در زمان مورد نیاز باتری های خود را شارژ کند.
این مطلب را از دست ندهید   عوامل موثر بر عمر باتری

درک ظرفیت باتری

ظرفیت باتری در Ah اندازه گیری می شود که مخفف Ampere-hour یا تعداد آمپری است که باتری می تواند در یک ساعت تولید کند. درجه آه معمولاً روی تمام باتری های اسید سرب و خشک با قلم ضخیم و بزرگ ذکر می شود.

هرچه درجه Ah بیشتر باشد، ظرفیت باتری نیز بیشتر است. هنوز با من اینجا هستید؟

در اینجا کمی پیچیده است. رتبه بندی Ah سازگار نیست و بسته به موارد زیر بسیار متفاوت است.

  • درجه حرارت،
  • بار روی باتری،
  • نوع باتری
0/5 (0 نقد و بررسی)