نمایندگی تعمیر یو پی اس

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آیا به محافظت در برابر افزایش خط داده در ups نیاز دارید؟

داده ها و خطوط صوتی / تصویری متصل به تجهیزات شما نشان دهنده یک “در پشت” قفل است، که اجازه می دهد موج ها وارد شده و به قطعات الکترونیکی حساس آسیب برسانند یا از بین بروند. توصیه شما این است که اگر می خواهید از تجهیزات در برابر موج های متصل به تلفن، شبکه یا کواکسیال محافظت کنید، مدل های UPS را انتخاب کنید که دارای جک های RJ11، جک های RJ45 یا اتصالات کواکسیال باشند.

ویژگی های UPS توضیح داده شده است

وقتی برای خرید واحد پشتیبان UPS می روید، ممکن است متوجه برخی از این موارد شوید که به عنوان ویژگی های اضافه شده ذکر شده اند. در اینجا خلاصه ای از مشخصات هر یک از این ویژگی ها آورده شده است.

مدل های صرفه جویی در انرژی

مدل های سازگار با محیط زیست UPS باعث کاهش مصرف انرژی و هزینه های مربوطه می شوند

پورت های ارتباطی

اکثر سیستم های UPS دارای پورت های ارتباطی بسته USB، سریال (DB9) و / یا داخلی هستند. اینها امکان مدیریت برق و محافظت اضافی در برابر ولتاژ وسایل جانبی متصل و خاموش شدن خودکار بدون مراقبت را دارند. سیستم ها در صورت عدم استفاده برای مدت زمان مشخصی خاموش می شوند.

صفحه کنترل LCD چند منظوره

یک صفحه LCD ممکن است بدون کامپیوتر به ویژگی های پیشرفته سیستم UPS دسترسی داشته باشد. این می تواند اطلاعات مفیدی مانند ولتاژ ورودی یا ظرفیت باتری را نمایش دهد. ال سی دی به طور معمول دارای نور پس زمینه است. اگر قصد دارید از سیستم UPS در یک فضای تاریک سینمای خانگی استفاده کنید، مطمئن شوید که می توانید نور پس زمینه را کم کنید تا حواس او را پرت کند.

این مطلب را از دست ندهید   VS تنظیم کننده ولتاژ خودکار

باتری های قابل تعویض توسط کاربر

اکثر مدل های UPS دارای یک صفحه قابل جدا شدن برای تعویض باتری داخلی هستند. Tripp Lite مجموعه کاملی از کارتریج های باتری قابل تعویض را ارائه می دهد. اگر و اگر باتری دیگر شارژ خود را حفظ نکند، این می تواند یک ویژگی عالی باشد. به جای اینکه کل UPS را تعویض کنید، می توانید یک بسته باتری جدید تهیه کنید.

باتری های لیتیوم

سیستم های UPS Select دارای باتری های آهن فسفات لیتیوم (LiFeP04) هستند. در مقایسه با باتری های اسید سرب، باتری های فسفات آهن لیتیوم عمر طولانی تر، چرخه های بیشتر و شارژ سریعتر تا ظرفیت 100٪ را دارند.

زمان طولانی تمدید

سیستم های UPS انتخاب بسته های باتری خارجی را برای افزایش زمان کار در هنگام خاموشی می پذیرند.

هشدار خاموش

هشدارهای قابل شنیدن نشان دهنده عملکردهای مختلف UPS است. سیستم های UPS انتخاب شده دارای هشدارهای قابل شنیدن در کارخانه برای استفاده در محیط های ساکت هستند. هشدار بی صدا می تواند در مناطقی که زنگ هشدار می تواند در کار مداخله کننده باشد، مانند استودیوی ضبط صدا، خوب باشد. با این حال، اگر سطح صدا عاملی نیست، قطع نکردن زنگ هشدار می تواند چیز خوبی باشد، بنابراین شما می دانید که چه مشکلی در UPS رخ می دهد یا اینکه برق از دیوار از بین رفته است.

فن خنک کننده

سیستم های یو پی اس بزرگتر به طور معمول دارای فن های خنک کننده داخلی هستند که ممکن است بر میزان صدای محیط اطراف شما در حین کار تأثیر بگذارد. به طور معمول، توان بیشتری که از طریق UPS جریان دارد باعث جمع شدن گرمای بیشتری می شود. اگر یو پی اس به اندازه کافی داغ شود می تواند عمر یو پی اس را کوتاه کند، یو پی اس ممکن است خراب شود و حتی می تواند به سیستم شما آسیب برساند. این فن ها به خنک نگه داشتن و کارکرد بهینه UPS کمک می کنند.

این مطلب را از دست ندهید   بوق زدن محصول Back-UPS APC

تعمیر / تعویض Hot-Swap

حتی یو پی اس ها گاه به گاه به تعمیر و نگهداری نیاز دارند. یو پی اس با سیستم Hot-Swap UPS امکان سرویس دهی به یو پی اس را بدون نیاز به خاموش شدن کامل سیستم های متصل فراهم می کند. آنها دارای یک واحد قطع برق جداشونده با سوئیچ بای پس دستی هستند که امکان تعمیر یا تعویض UPS زنده را فراهم می کند.

مدیریت از راه دور قدرت

کارتهای مدیریت شبکه هر UPS شبکه / سرور مجهز به شیار کارت شبکه را به یک دستگاه مدیریت شده در شبکه تبدیل می کنند. می توانید از راه دور میزان مصرف انرژی را کنترل کرده و تجهیزات غیرمجاز را از هر کجا راه اندازی مجدد کنید.

کارت شبکه اختیاری امکان مدیریت جامع از طریق SNMP، وب، SSH یا telnet را فراهم می کند. این کارت دارای یک پورت اترنت است که به شما امکان می دهد بدون اتصال مستقیم UPS به رایانه، از طریق شبکه به ویژگی های پیشرفته نظارت، کنترل و اطلاع رسانی دسترسی داشته باشید. این کارت همچنین از یک یا چند سنسور اختیاری برای کنترل دما، رطوبت و نظارت بر بسته شدن تماس پشتیبانی می کند.

برخی از سیستم های UPS شبکه / سرور دارای یک کارت شبکه از قبل نصب شده هستند. این ویژگی به ویژه برای افرادی که در محیط سطح سازمانی کار می کنند بسیار ارزشمند خواهد بود زیرا به آنها امکان می دهد بیشترین واردات را در اولویت قرار دهند و در صورت لزوم برای سیستم های کم بحرانی، برق را خاموش کنند.

این مطلب را از دست ندهید   نحوه انجام کالیبراسیون باتری در Smart-UPS
0/5 (0 نقد و بررسی)