نمایندگی تعمیر یو پی اس

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

سیستم های UPS چگونه از مرکز داده شما محافظت می کنند؟

سیستم های منبع تغذیه بدون وقفه (UPS) یکی از اجزای مهم قدرت پشتیبان گیری از مرکز داده است. بدون آنها، نوسانات و قطعی های برق می تواند باعث کاهش حجم کار، آسیب رساندن به سخت افزار و در نتیجه پرداخت های گران قیمت در توافق نامه های سطح سرویس (SLA) شود.

ویژگی های باتری

به طور خلاصه، باتری UPS بعد از اینکه سیستم متوجه از دست رفتن انرژی می شود، روشن می شود. هدف آنها حفظ زیرساخت ها تا زمان بازگشت برق ثابت یا در صورت لزوم تا زمانی که سیستم های پشتیبان گیری اضطراری طولانی مدت وارد سیستم شوند. آنها همچنین موج های برق را سرکوب می کنند تا به تجهیزات آسیب نرسانند. سیستم های UPS با استفاده از یکسوساز برق AC را به برق DC تبدیل کرده و با استفاده از اینورتر آن را از برق DC به برق متناوب تبدیل می کنند. این دو مبدل و یک مدار بای پس قدرت را از طریق UPS و به تجهیزات محاسباتی منتقل می کنند.

انواع سیستم های UPS

یک سیستم UPS آفلاین مستقیماً بار را تأمین می کند و فقط در صورت قطع برق به برق پشتیبان تبدیل می شود. این موارد بسیار اساسی هستند و برای بیشتر مراکز داده مناسب نیستند زیرا بین قطع شدن برق و روشن شدن باتری می توان تا 25 میلی ثانیه وجود داشت.

یو پی اس تعاملی

یک یو پی اس تعاملی خطی اینورتر را در خط قرار داده و با از دست دادن برق، باتری را روشن می کند. سیستم های تعاملی خطی می توانند با استفاده از ترانسفورماتور خودکار برای تأمین انرژی اضافی از باتری، مدت طولانی ولتاژ کم یا خستگی را حفظ کنند.

این مطلب را از دست ندهید   شناسایی خرید ups خانگی

یو پی اس آنلاین

در یک یو پی اس آنلاین یا دو تبدیل شده، یکسو کننده باتری ها را شارژ کرده و با سرعت ثابت برق متناوب تولید می کند. پس از قطعی برق، واحد به منبع تغذیه باتری برای اینورتر تبدیل می شود که می تواند تا زمان خشک شدن، برق AC را برای بار IT تولید کند. وقتی انرژی بین AC و DC تبدیل می شود، اندکی از دست رفته انرژی تلف می شود. بنابراین سیستم های UPS بسیار کارآمد می توانند ROI طولانی مدت را تحویل دهند.

سیستم های UPS آنلاین رایج ترین مرکز داده ها هستند زیرا در ابتدا برای 10 کیلووات یا بیشتر طراحی شده اند و برای دستگاه های حساس در نظر گرفته شده اند. آنها می توانند جریان بیشتری را هنگام اصلاح جریان برق به دی سی و شارژ باتری کنترل کنند. باتری ها همیشه به اینورتر متصل هستند و باعث ایجاد یک حد وسط بین قدرت ورودی و تجهیزات IT می شوند.

نحوه ی انتخاب UPS

انتخاب اینکه کدام UPS برای مرکز داده شما مناسب باشد دشوار است، زیرا بسته به تراکم قدرت، اهداف کارایی و توانایی مدیریت متفاوت است. به دنبال یک پست پیگیری باشید که توصیف می کند چگونه بهترین UPS را برای محیط مرکز داده خود انتخاب کنید.

0/5 (0 نقد و بررسی)