نمایندگی تعمیر یو پی اس

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

اگر چراغ ها خاموش شوند، UPS تا چه مدت رایانه شما را روشن نگه می دارد؟

آیا نگران خاموشی هستید که باعث می شود همه کار خود را از دست بدهید؟ UPS کامپیوتر شما را روشن نگه می دارد، اما نکته بسیار مهمی وجود دارد که باید بدانید.

منبع تغذیه بدون وقفه یا UPS، در واقع یک باتری بزرگ است که برای خاموش نگه داشتن تجهیزات شما در صورت قطع برق طراحی شده است. این یک ایده مفید است، اما اگر با بودجه خرید می کنید انتظار معجزه نداشته باشید.

UPS چه مدت شما را فعال نگه می دارد؟

هر UPS دارای یک VA rating)) (ولتاژ آمپر) است که به شما می گوید چه مقدار دنده می توانید به آن متصل کنید و تقریباً پس از قطع شدن برق تا چه مدت ادامه خواهد داشت. به عنوان یک قانون کلی، شما باید آن را در .6 ضرب کنید تا درجه VA را به درجه وات تبدیل کنید – بنابراین یو پی اس 1000 ولت برای کنترل تقریباً یک بار 600 وات طراحی شده است.

با چند صد دلار یو پی اس سطح ابتدایی با درجه 550VA پیدا خواهید کرد که از 330 وات بار پشتیبانی می کند، مانند Back-UPS Pro 550 APC. با توجه به ارقام خود APC، این UPS می تواند تجهیزات با ارزش 300 وات را برای حدود چهار دقیقه. حتی اگر بتوانید نزدیک کننده های بار را به 150 وات برسانید – شاید برای کار کردن یک رایانه شخصی، مانیتور و برخی از تجهیزات شبکه کافی باشد – باز هم خوش شانس خواهید بود که بیش از 10 دقیقه قبل از صاف شدن UPS کار کنید. وقت زیادی نیست.

این مطلب را از دست ندهید   رفع مشکل کم پشتیبان گیری با اینورتر برق

حتی یو پی اس 1500 ولت نیز به احتمال زیاد کامپیوتر شما را بیش از یک ساعت روشن نگه نمی دارد. این بدان معنا نیست که UPS در مقیاس تجاری کوچک فایده ای ندارد، فقط باید در مورد آنچه می تواند انجام دهد واقع بین باشید. مشاغل بزرگی که به دنبال اداره کل دفتر برای ساعتها در هنگام خاموشی هستند، به طور کلی دیزل ژنراتور را روی سقف خود قرار می دهند، اما این برای اکثر مشاغل عملی نیست.

خاموشی را امتحان نکنید

یک استراتژی هوشمندانه برای یک کسب و کار کوچک این است که سعی نکنید از خاموشی استفاده کنید. در عوض یو پی اس برای شما صرفه جویی می کند تا همه چیز را پس انداز کنید، برنامه B خود را در جای خود قرار دهید و سپس سیستم های ضروری خود را خاموش کنید. حتی برخی از UPS ها از طریق USB به رایانه شما متصل می شوند و به شما امکان می دهند این فرآیند را به صورت خودکار انجام دهید. اگر سرورهایی که در دفتر کار خود کار می کنند بسیار مهم باشد.

وقتی از این طریق به آن نگاه می کنید، وظیفه UPS این است که اطمینان حاصل کنید هیچ کاری را از دست ندهید، نه این که به شما اجازه دهد ساعت ها هنگام خاموش شدن چراغ کار کنید.

جدا از خاموشی، یو پی اس برای کنار آمدن با خاموشی برق و خوشه ها نیز مفید است. باتری داخلی و محافظ ولتاژ به شما کمک می کند تا جریان برق را کاهش داده و احتمال آسیب رسیدن به تجهیزات شما را کاهش دهد.

این مطلب را از دست ندهید   معرفی انواع ups
0/5 (0 نقد و بررسی)