نمایندگی تعمیر یو پی اس

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

انواع مختلف یو پی اس چیست؟

در هنگام برق و خرابی، دستگاه های منبع تغذیه بدون وقفه (UPS) سیستم های رایانه ای و تجهیزات IT را ایمن و عملیاتی نگه می دارند. منبع تغذیه بدون وقفه (UPS) هنگامی که جریان برق به یک ولتاژ ناکافی کاهش می یابد، یا اگر متوقف شود، انرژی پشتیبان باتری را تأمین می کند. منبع تغذیه بدون وقفه برای محیط حساس به ماموریت حیاتی است. بسته به اندازه و فناوری واحد UPS، برای مدت زمان مشخصی تا زمانی که ژنراتورها فعال شوند یا اجزای شبکه به درستی خاموش شوند، قدرت پشتیبان تهیه می شود. وقتی جریان برق به اندازه کافی جریان داشته باشد، رایانه ها و لوازم جانبی از آسیب محافظت می شوند. یک واحد UPS می تواند به محافظت موثر از یک دستگاه واحد یا کل مرکز داده کمک کند. بررسی بهترین دستگاه های UPS را مشاهده کنید.

آشنایی با انواع مختلف یو پی اس

با سه نوع اصلی منبع تغذیه بدون وقفه، سیستم های UPS برای جایگزینی طیف کاملی از برنامه ها در دسترس هستند. آنها نیازهای شرکت و مصرف کننده را برآورده می کنند. یو پی اس آماده به کار یک واحد آفلاین است که می تواند خرابی برق را تشخیص داده و به طور خودکار به باتری تغذیه کند. دو دسته دیگر UPS دستگاه های Line Interactive و Online هستند که گزینه آنلاین گران تر است. در صورت عدم دسترسی به برق، هر نوع UPS دستگاه های شبکه را فعال نگه می دارد. ویژگی ها، مانند اندازه گیری انرژی، با توجه به مدل متفاوت است.

این مطلب را از دست ندهید   مبدل پنل خورشیدی

یو پی اس Standby چیست؟

یو پی اس پایه Standby یک منبع تغذیه بدون وقفه است که در مدت زمان قطع برق، انرژی کوتاه مدت و باتری را تأمین می کند. با این دسته از UPS، سخت افزار در شرایط عادی، از طریق اتصال مستقیم AC، برق را دریافت می کند. واحد آماده به کار و اینورتر آن تا زمانی که به نیروی پشتیبان نیاز نباشد اساساً در حالت تعلیق هستند. بسته به مدل، دستگاه UPS در حالت آماده به کار می تواند از داده ها و تجهیزات حساس در برابر افزایش ولتاژ، افزایش سن و افتادگی نیز محافظت کند. دستگاه های جمع و جور برای محافظت از شبکه خانگی در دسترس هستند. از یو پی اس Standby معمولاً برای محافظت از رایانه ها، مودم ها، تجهیزات VoIP و سایر سخت افزارها استفاده می شود. این دسته از یو پی اس از سه نوع یو پی اس کمترین قیمت را دارد.

UPS آفلاین برق اساسی را برای خانه و دفتر تأمین می کند

از یو پی اس در حالت آماده به کار ممکن است به عنوان یو پی اس آفلاین نیز یاد شود، اصطلاحی که آن را از یو پی اس آنلاین بدون وقفه و کاملاً متفاوت متمایز می کند. اگرچه از نظر طراحی اساسی است، اما یک منبع تغذیه بدون وقفه در حالت آفلاین، برای فضای کم خانه و حرفه ای، زمان پشتیبان را ارائه می دهد. نمایندگان Comms Express در مورد مدلهای UPS آفلاین، Line Interactive و آنلاین برای برنامههای UPS شبکه، سرور و دسک تاپ اطلاعات دقیق دارند.

این مطلب را از دست ندهید   دلایل استفاده از یو پی اس

پشتیبان گیری UPS چیست؟

قدرت پشتیبان گیری باتری با دستگاه Backup UPS آغاز می شود که به آن Standby UPS نیز می گویند. به دنبال خاموشی، یک پشتیبان UPS برای مدت زمان کوتاهی نیرو را ارائه می دهد. وقتی سوئیچ انتقال ضررها را تشخیص می دهد، فرایندهای پشتیبان گیری را آغاز می کند. زمان جابجایی در میلی ثانیه پس از خرابی اتفاق می افتد، زمان پاسخ دهی با واحد UPS آماده به کار متفاوت است. زمان سوئیچ آنی نیست اما به طور معمول نباید جریان برق به تجهیزات را قطع کند. در صورت توقف طولانی مدت، قدرت پشتیبان گیری باتری UPS امکان خاموش شدن ایمن را فراهم می کند، بنابراین تجهیزات و داده ها محافظت می شوند.

UPS آنلاین چیست؟

یو پی اس On-line نوعی منبع تغذیه بدون وقفه است که از فناوری تبدیل دو یا دلتا استفاده می کند. با تبدیل دو برابر، تجهیزات شبکه مستقیماً از پریز برق برق دریافت نمی کنند. در عوض، برق AC به یکسوساز می رود، جایی که به برق DC تبدیل می شود. بعد، به سمت باتری و سپس یک اینورتر حرکت می کند. پس از وارونگی به AC، نیرو به تجهیزات تحویل داده می شود. با استفاده از این فرایند دستگاه UPS آنلاین، تجهیزات محاسباتی به طور مداوم قدرت تمیز دریافت می کنند. با تبدیل دلتا، مقدار مشخصی نیرو برای اجرای مستقیم رایانه ها، روترها و سایر تجهیزات ارسال می شود. این یک سیستم UPS آنلاین با انرژی کم ایجاد می کند که در آن برخی از نیروها مراحل پردازش را رد می کنند.

این مطلب را از دست ندهید   راهنمای DIY نصب اینورتر
0/5 (0 نقد و بررسی)