نمایندگی تعمیر یو پی اس

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

منبع تغذیه بدون وقفه (UPS) چگونه کار می کند؟

منبع تغذیه بدون وقفه (UPS) که به عنوان پشتیبان باتری نیز شناخته می شود، در صورت خرابی منبع تغذیه منظم یا افت ولتاژ تا حد غیرقابل قبول، برق پشتیبان را تأمین می کند. UPS امکان خاموش کردن منظم کامپیوتر و تجهیزات متصل را فراهم می کند. اندازه و طراحی یو پی اس تعیین می کند که چه مدت برق تأمین کند.

توپولوژی یو پی اس

توپولوژی های مختلف UPS سطح خاصی از حفاظت از قدرت را فراهم می کنند. یو پی اس CyberPower به یکی از این سه توپولوژی تعلق خواهد گرفت: حالت آماده به کار، تعاملی خطی و تبدیل دو برابر.

آماده به کار اساسی ترین توپولوژی UPS است. یو پی اس در حالت آماده به کار در صورت بروز مشکلات متداول برق مانند خاموشی، افت ولتاژ یا افزایش ولتاژ، به برق پشتیبان باتری متوسل می شود. هنگامی که برق ورودی به زیر سطح ولتاژ ایمن می رسد یا به بالاتر از حد می رسد، UPS به برق باتری DC تبدیل می شود و سپس آن را به برق متناوب تبدیل می کند تا تجهیزات متصل را اجرا کند. این مدل ها برای لوازم الکترونیکی مصرفی، رایانه های سطح پایین، سیستم های POS، سیستم های امنیتی و سایر تجهیزات اساسی الکترونیکی طراحی شده اند.

یو پی اس تعاملی خطی

یو پی اس تعاملی خطی دارای فناوری است که به شما امکان می دهد نوسانات جزئی برق (ولتاژهای زیر و بیش از ولتاژ) را بدون تغییر به باتری اصلاح کند. این نوع UPS دارای یک ترانسفورماتور خودکار است که ولتاژهای پایین (به عنوان مثال، کاهش قدرت) و ولتاژهای بیش از حد (به عنوان مثال، متورم) را بدون نیاز به تغییر باتری تنظیم می کند. مدلهای UPS تعاملی خطی معمولاً برای وسایل الکترونیکی مصرفی، رایانههای شخصی، سیستمهای بازی، وسایل الکترونیکی سینمای خانگی، تجهیزات شبکه و سرورهای میان رده استفاده می شوند. آنها در طول حوادثی مانند خاموشی، افت ولتاژ، ولتاژ یا ولتاژ بیش از حد برق را تأمین می کنند.

این مطلب را از دست ندهید   روش تست باتری

یو پی اس با دو تبدیل

یو پی اس با دو تبدیل (آنلاین) بدون در نظر گرفتن شرایط برق ورودی، یک قدرت ثابت، تمیز و تقریباً کامل را فراهم می کند. این UPS برق ورودی AC را به DC تبدیل کرده و سپس به AC تبدیل می کند. سیستم های UPS با این فناوری 100 درصد از زمان برق جدا شده را کار می کنند و زمان انتقال آنها صفر است زیرا هرگز نیازی به تغییر برق ندارند. سیستم های UPS با دو تبدیل برای محافظت از تجهیزات IT مهم، نصب مراکز داده، سرورهای پیشرفته، تاسیسات مخابراتی بزرگ و برنامه های ذخیره سازی و تجهیزات پیشرفته شبکه در برابر آسیب ناشی از قطع برق، افت ولتاژ، ولتاژ بیش از حد ولتاژ، افزایش ولتاژ، نویز فرکانس، تغییر فرکانس یا اعوجاج هارمونیک.

شکل موج خروجی UPS

بسته به مدل، سیستم های UPS CyberPower دارای موج سینوسی یا موج سینوسی شبیه سازی شده هستند.

خروجی موج سینوسی: بالاترین کیفیت خروجی شکل موج سینوسی است که نوسان صاف و تکراری برق AC است. سیستم های UPS در سطح سازمانی برای کار با تجهیزات حساس الکترونیکی، قدرت موج سینوسی تولید می کنند. خروجی موج سینوسی اطمینان می دهد که تجهیزات هنگام استفاده از منبع تغذیه به باتری خاموش نمی شوند.

خروجی موج سینوسی شبیه سازی شده: یک شکل موج خروجی موج سینوسی تقریبی. این از مدولاسیون موج پالس برای تولید موج سینوسی پله ای و تقریبی استفاده می کند تا انرژی پشتیبان باتری مقرون به صرفه تری را برای تجهیزاتی که به خروجی موج سینوسی نیازی ندارند تأمین کند. فناوری مورد استفاده برای تولید این نوع خروجی نیرو هزینه ساخت کمتری دارد و در سیستمهای UPS تعاملی در حالت آماده به کار و خط معمول است.

این مطلب را از دست ندهید   دلایل اهمیت پشتیبان باتری یو پی اس
0/5 (0 نقد و بررسی)