نمایندگی تعمیر یو پی اس

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نحوه خرید و استفاده از منبع تغذیه بدون وقفه

آیا شما رایانه رومیزی دارید و از دیدن جریان برق می ترسید؟ روتر و مودم بی سیم دارید که دارای اتصال اینترنتی است که با قطع شدن برق “سیاه” می شود؟ آیا شما یکی از آن تلفن های (VOIP) را دارید که برای تماس در موارد اضطراری به اتصال اینترنت نیاز دارد؟ آیا هنگام قطع برق کار و داده، حتی سخت افزار خود را از دست داده اید؟ دیگر لازم نیست نگران آن باشید.

یک منبع تغذیه بدون وقفه (UPS) بخرید، و رایانه شما هنگام خاموش شدن قهوه ای روشن می ماند و می تواند باعث خاموش شدن هوا شود یا در صورت قطع و خاموش شدن برق با حداقل ظرافت بیشتری خاموش شود.

مرحله 1

برای منبع تغذیه بدون وقفه خرید کنید.

به فروشگاه های لوازم اداری، فروشگاه های الکترونیکی جعبه بزرگ، فروشگاه های تخصصی رایانه یا اینترنت مراجعه کنید.

برای یک رایانه رومیزی، آنچه شما به دنبال آن هستید، انرژی کافی برای تأمین رایانه شما (جعبه بژ یا سیاه)، مانیتور و هر دستگاه حیاتی IO که به آن متصل است، است.

در اکثر بسته بندی های UPS لیستی از مواردی که (UPS) باید پشتیبان تهیه کند و برای چه مدت وجود دارد. 15 دقیقه باید به اندازه کافی طولانی باشد تا بتوانید اسناد خود را ببندید و با خیال راحت خاموش شوید. یک ساعت به شما امکان می دهد هر کاری را که انجام می دادید و احتمالاً تمام کنید

چاپگر مهم نیست و چاپگرهای لیزری برای اتصال به یو پی اس انرژی زیادی می خورند.

این مطلب را از دست ندهید   بهترین زمان تعویض سیستم یو پی اس

بلندگوهای تقویت شده حیاتی نیستند.

یک مودم یا روتر که کامپیوتر را تأمین می کند ممکن است حیاتی باشد

برای اتصال به اینترنت روتر / تلفن (احتمالاً با نوت بوک)، فقط به UPS کوچکتر نیاز دارید تا ساعت ها کار کند.

مرحله 2

UPS را از جعبه خارج کنید

مرحله 3

دستورالعمل های مربوط به آن را دنبال کنید.

UPS را به برق وصل کنید

مانیتور، کامپیوتر و هر دستگاه کاملاً انتقادی را که به برق نیاز دارند تا کامپیوتر از خراب شدن در شاخه های (باتری محافظت شود) متصل کنید

اکثر یو پی اس ها دارای شاخه های محافظت شده در برابر ولتاژ هستند که پشتیبان باتری را ارائه نمی دهند.

مرحله 4

حتی اگر از MODEM خط تلفن استفاده نمی کنید، اگر تلفن روی میز دارید، از فیلتر تلفن استفاده کنید. در صورت برخورد صاعقه می توانید خود را در معرض برق گرفتگی قرار دهید.

مرحله 5

کابل نظارت را وصل کنید (امروزه معمولاً USB) و نرم افزار را نصب کنید (یا نرم افزار را نصب کنید و کابل را وصل کنید، همانطور که بعضی اوقات در دستورالعمل ها آمده است).

مرحله 6

در صورت قطع شدن برق و قطع خواب و یا قطع شدن رایانه، نرم افزار را پیکربندی کنید تا با خیال راحت کامپیوتر را خاموش یا خواب زمستانی کند.

مرحله 7

پس از چند ساعت، باتری UPS کاملاً شارژ می شود و سیستم از طریق قطع شدن کوتاه مدت بیدار می ماند، یا حداقل هنگام قطع برق سیستم را به طور عادی خاموش می کند.

0/5 (0 نقد و بررسی)