نمایندگی تعمیر یو پی اس

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

یو پی اس برای تمام لوازم الکترونیکی در خانه و محل کار نجات می دهد. با این حال، UPS از خرابی مستثنی نیست. مشکلات متعددی می تواند عملکرد طبیعی یو پی اس را مختل کند. یک یو پی اس از برندهای برتر خریداری کنید و سلامت لوازم خانگی خود را به عهده بگیرید. افزایش دما شاهد قطع برق در تابستان است. اجازه ندهید نوسانات یو پی اس شما را خراب کند. ما لیستی از رایج ترین مسائل و راه حل های آنها را تهیه کرده ایم. این یک راهنمای در مورد نحوه رفع مشکلات رایج UPS است.

نحوه رفع مشکلات رایج UPS

نحوه رفع مشکلات رایج UPS و خرابی باتری

برای نحوه رفع مشکلات رایج UPS عمر باتری به مصرف UPS بستگی دارد. اگر سیستم شارژ نشود، تکنسین به دنبال نشتی در باتری خواهد بود. اگر باتری ذخیره نشود این اتفاق می افتد. تخلیه از باتری ها می تواند آسیب جدی به یو پی اس وارد کند. نوسان شدید برق می تواند باعث بی ثباتی در عملکرد شود. شارژ مجدد مناسب تعادل را باز می گرداند.

تغییرات مکرر در قدرت

مکانیسم UPS می تواند به طور موثری افزایش قدرت را کنترل کند، اما افزایش ناگهانی برق می تواند باعث گرم شدن بیش از حد شود. پدیده طبیعی مانند رعد و برق باعث اختلال در سرویس UPS می شود. افزایش قابل توجه قدرت می تواند منجر به خاموش شدن سیستم یو پی اس آفلاین شود. یو پی اس را خاموش کنید و با یک سرویسکار تماس بگیرید. شایع ترین مشکل می تواند خرابی مدار باشد. تعویض قطعات آسیب دیده باعث بازیابی عملکرد عادی می شود.

این مطلب را از دست ندهید   بررسی کامل عملکرد UPS

خط پر سر و صدا

UPS صدای کمی تولید می کند. اما صدای تقویت شده نیاز به توجه متخصص خدمات دارد. صدای وزوز یا خش خش همراه با دود نشان دهنده آتش سوزی در یو پی اس است. تکنسین قسمت آسیب دیده را بازرسی و تعمیر می کند. اختلال در فن باعث ایجاد صداهای ناخواسته می شود.

مکانیسم

برای نحوه رفع مشکلات رایج UPS سیستم یو پی اس در سه نوع موجود است. حالت آفلاین از مشکلات مربوط به پشتیبانی از زمان انتقال رنج می برد. تنظیم ولتاژ مصرفی باعث اصلاح اختلال می شود. برای یو پی اس های خطی، رایج ترین مشکل می تواند تغییر برق باشد. این نوع اختلال به عنوان اعوجاج هارمونیک شناخته می شود. اختلال در شارژر باتری می تواند منجر به اختلال در کل عملکرد شود. یو پی اس آنلاین، بهترین نوع با حداکثر پوشش، از مشکلات مصون نیست. مشکلات یکسو کننده و ناتوانی در برقراری اتصال ایمن با اینورتر می تواند باعث قطع برق موقت شود. بررسی های منظم توسط تکنسین اطمینان حاصل می کند که اینورتر به خوبی متصل است و یکسو کننده ها به خوبی کار می کنند.

مشکل در قطعات

یک یو پی اس چندین بخش دارد. هر بخش مشکلات خاص خود را دارد. کارشناس خدمات بازرسی و اصلاحات لازم را انجام خواهد داد.

فن

UPS را خنک می کند. شایع ترین مشکل هر چند بسیار نادر، پوشیدن بلبرینگ است. تکنسین قطعه شکسته را تعویض می کند. هزینه خدمات این بخش UPS ارزان است.

برای نحوه رفع مشکلات رایج UPS در مورد نوسانات ولتاژ، خازن ها جریان برق را تنظیم می کنند. دوره استفاده طولانی تر به خازن آسیب می رساند. از تکنسین بخواهید که فقط خازن های آسیب دیده را تعویض کند.

این مطلب را از دست ندهید   علت های اصلی شارژ نشدن UPS

فیلتر و کنتاکتور

لایه های گرد و غبار روی فیلتر و کنتاکتور منجر به گرم شدن بیش از حد یو پی اس می شود. در این حالت، UPS شروع به کار نمی کند. بنابراین، تکنسین قطعات را تمیز کرده و دوباره آنها را نصب می کند. تمیز کردن منظم می تواند عملکرد بهتر را تضمین کند.

آکوردهای مدار و برق

شل شدن سیستم مدار یا اتصال وتر می تواند باعث اختلال موقت شود. تکنسین می تواند با بازکردن پیچ و محکم کردن انتهای شل آن را تعمیر کند.

بیشتر بدانید: بهترین زمان تعویض سیستم یو پی اس

0/5 (0 نقد و بررسی)