نمایندگی تعمیر یو پی اس

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

هنگامی که انواع خطرات تداوم برق را که با آن مواجه هستید مشخص کردید، گام بعدی تهیه یک لیست است. نوع یو پی اسی که انتخاب می کنید به یافته های شما بستگی دارد.  در این مقاله به بررسی نوع سیستم UPS خواهیم پرداخت.

نوع سیستم UPS

انتخاب نوع سیستم UPS مورد نیاز

برای نوع سیستم UPS واحدهای یو پی اس به چند دسته کلی تقسیم می شوند. موارد اصلی آفلاین، Line-Interactive و On-line هستند. هنگامی که بیشتر افراد و سازمان ها به خاموشی فکر می کنند، در درجه اول به توقف ناگهانی در دسترس بودن برق فکر می کنند. با این حال، بسیاری از ناهنجاری های الکتریکی دیگر ممکن است رخ دهد که شامل حرکت دور از شرایط بهینه است.

سیستم های آفلاین محافظت در برابر نوسانات، خاموشی و خاموشی را فراهم می کنند. آنها در صورت بروز مشکلات تامین کننده برق یا مشکلات ورودی از شبکه، برق مداوم را به سیستم ها ارائه می کنند. با این حال، آنها به مسائل ولتاژ یا فرکانس رسیدگی نمی کنند.

سیستم های تعاملی خطی در برابر تمام مسائل مربوط به منبع تغذیه تحت پوشش سیستم های آفلاین محافظت می کنند، اما حفاظت از ولتاژ بیش از حد و کمتر از آن را نیز اضافه می کنند. سازمان ها و افراد زمانی که نیاز به محافظت از تجهیزات حساس دارند یا اطمینان حاصل می کنند که ماشین آلات یک ولتاژ ثابت و قابل اطمینان دریافت می کنند، سیستم های تعاملی Line را انتخاب می کنند.

سیستم های آنلاین در برابر تمام مشکلات الکتریکی ذکر شده در بالا، از جمله اعوجاج هارمونیک، تغییرات فرکانس و نویز خط، محافظت می کنند. یو پی اس های این نوع خالص ترین سیگنال را به تجهیزات الکترونیکی و الکتریکی شما ارائه می دهند و به شما امکان می دهند شرایط مداوم و قابل اطمینان را حفظ کنید.

این مطلب را از دست ندهید   مدت کارکرد یو پی اس

برخی از منابع تغذیه با APFC به معنای «اصلاح ضریب توان فعال» ارائه می‌شوند. این بدان معنی است که شما می توانید میزان برق را مطابق با آنچه که CPU و سایر قطعات درخواست می کند تنظیم کنید.

انتخاب خروجی برق یو پی اس

برای نوع سیستم UPS یو پی اس ها منبع بی نهایت برق پشتیبان را ارائه نمی دهند. بنابراین، مهم است که قبل از اقدام به خرید، اندازه مورد نیاز خود را در نظر بگیرید.

دستگاه های UPS ظرفیت ثابتی را ارائه می دهند که در VA اندازه گیری می شود. این معیار فقط به شما می گوید که واحد چقدر می تواند انرژی ارائه دهد. برای اینکه بفهمید به چه ظرفیتی نیاز دارید، باید بار را در نظر بگیرید – میزان نیروی مورد نیاز تجهیزات و ماشین آلات شما.

شناسایی بار آسان است. شما فقط فهرستی از تمام تجهیزاتی که انرژی مصرف می کنند ایجاد کنید و سپس کل آن را پیدا کنید. هنگامی که بار را شناختید، می توانید قدرت مورد نیاز واحد را تخمین بزنید.

به عنوان مثال، اگر اتاق سرور شما برای اجرا به 2500 وات نیاز دارد، به یک UPS با ظرفیت بیش از 2500 وات نیاز خواهید داشت.

همچنین باید ولتاژ ورودی را برای رایانه شخصی یا سروری که تهیه می کنید در نظر بگیرید. “محدوده ورودی” به ولتاژهایی اشاره دارد که منبع تغذیه از منبع تغذیه AC می پذیرد. اکثر جریان های متناوب 110 ولت به محدوده ورودی 90 تا 135 ولت نیاز دارند. اگر ورودی AC 220 ولت باشد، میزان پذیرش ولتاژ از 180 ولت تا 270 ولت متغیر است.

این مطلب را از دست ندهید   نشانه خرابی باتری یو پی اس

انتخاب زمان اجرا

برای نوع سیستم UPS از آنجایی که سیستم‌های UPS برای تامین انرژی به باتری‌ها نیز متکی هستند، باید زمان کار خود را نیز انتخاب کنید، که گاهی اوقات “حداقل زمان اجرا” نامیده می‌شود.

مفهوم در اینجا ساده است. زمان کار تنها مدت زمانی است که UPS پس از قطع برق به تامین برق تجهیزات شما ادامه می دهد. معمولا فروشندگان این رقم را در چند دقیقه اندازه گیری می کنند. به عنوان مثال، آنها ممکن است زمان اجرا 5 دقیقه، 30 دقیقه یا حتی 90 دقیقه را نقل قول کنند.

FP600 FSP زمان اجرا کافی را برای استفاده شخصی و بازی فراهم می کند. FP800 زمان اجرا کمی بالاتر را ارائه می دهد و FP1000 حتی بیشتر را ارائه می دهد. عملیات تجاری از بزرگترین واحدها مانند FP1500 و FP2000 بهره می برند.

کسانی که در مناطقی فعالیت می کنند که خاموشی ها و مشکلات عرضه بیشتر است، باید سرمایه گذاری در واحدهای سنگین تر را نیز در نظر بگیرند. قطعی‌های منظم یا دوره‌های طولانی‌تر بدون برق نیازمند تجهیزاتی با زمان کار طولانی‌تر است.

شما همچنین به UPS خود نیاز دارید تا سیستم ها را با “زمان خاموش شدن ایمن” کافی فراهم کند. بنابراین، به‌جای خاموش شدن سریع رایانه‌ها و سرورها، خاموش شدن ایمن به آن‌ها اجازه می‌دهد تا وظایف فعلی را در حافظه ذخیره کنند و به روشی که فروشندگان در نظر گرفته‌اند، خاموش شوند و از گم شدن کار و داده‌ها جلوگیری کنند.

بیشتر بدانید: راهنمای ساده برای فناوری یو پی اس هوشمند

0/5 (0 نقد و بررسی)