نمایندگی تعمیر یو پی اس

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

سه نوع اصلی واحدهای UPS

تاکنون مشخص کرده ایم که به واحدهای UPS چه مکانی نیاز داریم و چطور واحد مورد نیاز UPS را محاسبه کنیم. علاوه بر این دو عامل، مهم است که درک کنیم عمده فناوری های UPS موجود در بازار با یکدیگر متفاوت هستند و چرا ممکن است دو واحد دارای رتبه بندی 1000 VA دارای اختلاف قیمت 100 دلار یا بیشتر باشند (و آنچه بابت این پول اضافی دریافت می کنید).

انواع واحد طراحی

سه نوع طراحی UPS اصلی وجود دارد. کم هزینه ترین طراحی به نام Offline / Standby UPS شناخته می شود. اگر واحد UPS مورد نظر شما اشاره ای به نوع واحد آن نمی کند، به احتمال زیاد یو پی اس Standby است.

واحد Standby UPS

یک واحد Standby UPS باتری خود را شارژ می کند و سپس منتظر می ماند تا جریان برق قطع شود. وقتی این اتفاق می افتد، Standby UPS به صورت مکانیکی به پشتیبان گیری باتری می رود. این سوئیچ حدود 20-100 میلی ثانیه طول می کشد که به طور کلی در آستانه تحمل اکثر قطعات الکترونیکی است.

واحد UPS Line-Interactive

واحد UPS Line-Interactive طرحی مشابه واحد UPS Standby دارد اما شامل یک ترانسفورماتور ویژه است. این ترانسفورماتور ویژه باعث می شود واحدهای UPS Line-Interactive در مدیریت جبران برق و افت انرژی بهتر عمل کنند. اگر در منطقه ای زندگی می کنید که مرتباً از بین می رود یا از خط ولتاژ خط عبور می کند (به عنوان مثال چراغ ها غالباً کم نور می شوند اما در واقع برق خود را از دست نمی دهید)، قطعاً ارزش یک هزینه کوچک برای خرید UPS Line-Interactive است.

این مطلب را از دست ندهید   خطر های UPS

واحد UPS

واحد UPS آنلاین گرانترین نوع واحد UPS است، زیرا به مدار اضافی قابل توجهی نیاز دارد. واحد آنلاین UPS دستگاههای متصل به آن را به طور کامل از برق دیوار جدا می کند.

واحد UPS آنلاین به جای اینکه در اولین علامت خاموش شدن یا تنظیم ولتاژ مانند واحدهای آماده به کار و Line-Interactive وارد عمل شود، به طور مداوم برق دیواره را از طریق سیستم باتری فیلتر می کند. از آنجا که وسایل الکترونیکی متصل کاملاً از باتری خاموش می شوند (که با منبع تغذیه خارجی دائماً در حال قطع شدن است)، در صورت بروز مشکلات از دست دادن برق یا تنظیم ولتاژ، هرگز یک میلی ثانیه قطع برق نمی شود.

بنابراین واحد UPS آنلاین، به طور موثری یک فایروال الکترونیکی بین دستگاه های شما و دنیای خارج است، و تمام الکتریسیته ای را که دستگاه های شما در معرض خطر قرار می دهند را شسته و تثبیت می کند. انتظار دارید که برای یک واحد UPS آنلاین 200 تا 400 درصد حق بیمه بیش از یک واحد Line-Interactive با مشخصات مشابه بپردازید.

0/5 (0 نقد و بررسی)