نمایندگی تعمیر یو پی اس

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

کدام یو پی اس مناسب شما است؟

برای تعیین سطح حفاظت مورد نیاز از همه این تهدیدات و اینکه کدام سیستم UPS برای برنامه شما مناسب است، مواردی را در نظر بگیرید برنامه ای که برای محافظت از آن نیاز دارید چقدر حیاتی است؟ آیا به حفاظت کامل یا جزئی نیاز دارید؟ در زیر یک روش ساده برای کمک به شما در انتخاب نوع UPS متناسب با سطح حفاظت مورد نیاز شما وجود دارد.

01

Off Line UPS – محافظت در برابر مشکلات

یو پی اس های آف لاین در درجه اول از سه مورد از 9 مشکل متداول برق محافظت می کنند. این محافظت اساسی و مقرون به صرفه برای جلوگیری از آسیب هایی مانند از بین رفتن داده ها، خرابی پرونده، چراغ های سوسو زدن، آسیب سخت افزار و خاموش شدن تجهیزات ضروری است. به عنوان مثال، اگر برنامه کمکی انجام دهید، می توانید تمام کارهای در حال کار خود را از دست بدهید. یو پی اس های آف لاین درجه ای از محافظت در برابر مشکلات برق باقیمانده را ارائه می دهند و بیشتر برای محافظت از ایستگاه های کاری واحد و تجهیزات فروش (POS) استفاده می شوند.

UPS تعاملی Line – محافظت در برابر مشکلات

یو پی اس های تعاملی لاین در برابر پنج مورد از 9 مشکل متداول برق بیشترین کارآیی را دارند و درجه ای از محافظت در برابر سایر مشکلات برق را ارائه می دهند. برخی از آسیب هایی که شما با استفاده نکردن از UPS Line Interactive به خطر می اندازید، شامل خرابی زودرس سخت افزار، از بین رفتن اطلاعات و خرابی داده ها، خطای داده ها، قفل شدن صفحه کلید، از دست دادن ذخیره سازی و قفل شدن سیستم است. UPS های سری 5 برای سیستم های شبکه کوچک توصیه می شوند – تا محیط شبکه های سازمانی

این مطلب را از دست ندهید   شارژ نشدن اینورتر و ups

On-Line UPS – محافظت در برابر مشکلات

یو پی اس های On Line از هر 9 رایج ترین مشکل برق محافظت می کنند. حفاظت جامع ما فرصت استرس مولفه ها، تخته های مدار سوخته، خرابی داده ها و خرابی های برنامه را به حداقل می رساند. UPS های On Line بالاترین سطح حفاظت از برق موجود را دارند و همیشه برای برنامه های مهم مانند سرورهای پیشرفته، بیمارستان ها و برنامه های صوتی از طریق IP توصیه می شوند.

0/5 (0 نقد و بررسی)