نمایندگی تعمیر یو پی اس

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آیا غیر از رایانه خود، باید یو پی اس دیگری نیز برای دستگاه دیگر تهیه کنید؟

فراتر از رایانه من، آیا دستگاه های قدرتمند دیگری نیز وجود دارند که من نیز می خواهم برای چند دقیقه در هنگام قطع برق استفاده کنم؟

کارهای که ups قادر به انجام آن است

  • آیا کارهای زیادی در اینترنت انجام می دهید که ممکن است در اثر قطع برق از بین بروند؟ در این صورت، می توانید مودم و روتر کابل یا DSL اینترنت خود را روی یو پی اس قرار دهید که (با فرض اینکه ISP شما در حین قطع شدن هنوز کار می کند) چند دقیقه دیگر وقت آنلاین برای صرفه جویی در کارتان دارد. (این به عنوان اینترنت با نور شمع شناخته می شود.) اگر از تلفن VoIP نیز استفاده می کنید (رابط تلفنی صوتی از طریق IP، به عنوان مثال جعبه (Vonage)، می توانید آن را روی UPS نیز قرار دهید.
  • آیا واحد پایه تلفن ثابت (یا بی سیم) شما برای کار به برق نیاز دارد؟ قرار دادن آن روی یو پی اس چند دقیقه به شما امکان می دهد تا یک یا دو تماس اضطراری برقرار کنید، با این فرض که سرویس تلفن شما در حین قطع همچنان فعال است.
  • آیا از دست دادن برق به جعبه تلویزیون کابلی (یا DVR، VCR و غیره) هنگام بازیابی برق مشکل بزرگی ایجاد می کند (به عنوان مثال، ساعت انتظار برای بارگیری برنامه تلویزیون شما)؟ آن را (یا هر دستگاه کم مصرفی که در آن از دست دادن برق ناخوشایند یا آزار دهنده است) بر روی یو پی اس بگذارید و امیدواریم که خودتان این مشکل را نجات دهید.
  • در حالی که نگه داشتن بهترین چراغ قوه باتری در این نزدیکی هست، بهتر است چراغ میز کار خود را روی یو پی اس بگذارید تا کمی روشنایی اضطراری تأمین شود.
این مطلب را از دست ندهید   عمر باتری APC UPS

آنچه باید درباره راه اندازی UPS بدانید

راه اندازی یو پی اس معمولاً شامل موارد زیر است:

  • اتصال سیم های باتری
  • اتصال مستقیم یو پی اس به پریز برق 3 شاخه ای که به درستی سیم و زمین شده است (بدون فشار دهنده اضافی یا سیم برق اضافی)
  • تصمیم گیری در مورد اینکه کدام دستگاه های مهم برای اتصال به پریزهای (باتری) متصل می شوند، بنابراین در هنگام قطع برق، برق دریافت می کنند: کامپیوتر، مانیتور خارجی، هاب USB، هارد دیسک های خارجی و غیره. فقط بخاطر داشته باشید که هرچه تعداد بیشتری دستگاه را به پریزهای باتری متصل کنید، در هنگام قطع برق چند دقیقه کار کمتری خواهید داشت. اگر می خواهید مودم، روتر، تلفن، لامپ یا سایر تجهیزات خود را نیز تأمین کنید، بسته به وات اضافی، یک UPS جداگانه برای آنها تهیه کنید.
  • تصمیم گیری در مورد اینکه کدام دستگاه های غیر حیاتی را باید در محل های “محافظت شده در برابر موج” قرار داد (و در هنگام قطع برق به آنها نیرو نمی دهد): چاپگر، اسکنر، بلندگوها، شارژر تلفن همراه و غیره
  • به نظر می رسد ضد تعریفی است، اما یو پی اس را به یک سیم کششی، فشار دهنده ولتاژ یا فشار دهنده ولتاژ به یو پی اس وصل نکنید (یا یک ولتاژ سرکوب کننده فشارگر ولتاژ دیگر). تحقیقات من نشان می دهد که مهارکننده های ولتاژ زنجیر دیزی ممکن است زمان پاسخ سرکوب ولتاژ را کاهش داده و خطر آسیب رسیدن به تجهیزات شما را در اثر افزایش برق افزایش دهد.
  • همانطور که با نوار برق یا فشار دهنده ولتاژ کار می کنید، تجهیزات (آمپراژ) بیشتر از توان مدار برق را به برق وصل نکنید. بعضی از واحدها همچنین می توانند یک خط تلفن و یک کواکسیال (تلویزیون کابلی / اینترنت) را سرکوب کنند.
  • UPS همچنین ممکن است شامل یک نرم افزار و یک کابل مخصوص باشد که می تواند با خاموش شدن شارژ روی صفحه رایانه شما هشدار ایجاد کند و اگر ظرف چند دقیقه پاسخ ندهید، کامپیوتر شما را به صورت منظم خاموش می کند. این نرم افزار همچنین می تواند به شما اجازه دهد تنظیمات UPS را تنظیم کنید و ببینید چند دقیقه تخمین زده شده برای (زمان کارکرد)، سلامت باتری و غیره وجود دارد
این مطلب را از دست ندهید   5 مزایا و معایب UPS
0/5 (0 نقد و بررسی)