نمایندگی تعمیر یو پی اس

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

در این پست، ما در مورد نحوه انتخاب یو پی اس مناسب برای شرایط خاص خود به طور عمیق تر صحبت می کنیم – یعنی فرآیندی که باید طی کنید تا اطمینان حاصل کنید که تصمیم هوشمندانه ای می گیرید. قبل از شروع، ارزش این را دارد که به این نکته اشاره کنیم که انتخاب محصول صحیح چقدر مهم است. یو پی اس ها تجهیزات حیاتی را برای اطمینان از ارائه خدمات مداوم، محافظت در برابر قطعی خانه و حتی زنده نگه داشتن تجهیزات پزشکی حفظ می کنند. بنابراین، انتخاب واحد مناسب برای محیط خاص شما بسیار مهم است.برای بررسی نیاز خود برای خرید UPS این مقاله را مطالعه نمایید.

بررسی نیاز خود برای خرید UPS

مشکلات تامین برق

برای بررسی نیاز خود برای خرید UPS اولین قدم این است که نوع مشکلات تامین برق را که دارید و باید برطرف کنید در نظر بگیرید.

انواع مختلفی از مشکلات الکتریکی وجود دارد که ممکن است با آنها روبرو شوید.

  • اعوجاج هارمونیک: اعوجاج هارمونیک یک اصطلاح فنی است که به سادگی به تغییرات در سیگنال الکتریکی که از یک منبع انرژی خاص می رسد اشاره دارد. در شرایطی که از تجهیزات حساس استفاده نمی کنید، اعوجاج هارمونیک معمولاً اهمیتی ندارد. با این حال، اگر از این نوع تجهیزات استفاده می کنید، ممکن است به UPSی نیاز داشته باشید که این نوع حفاظت را ارائه می دهد.
  • تغییر فرکانس: تغییر فرکانس مشکل دیگری است که در زمان ناپایدار بودن منابع تغذیه رخ می دهد. زمانی اتفاق می‌افتد که فرکانس بیش از حد مناسب یا پایدار برای تجهیزات الکتریکی شما نوسان می‌کند.
  • نویز فرکانس: صدای خط ناشی از آب روی خطوط یا آسیب فیزیکی می تواند بر عملکرد مدارهای شما تأثیر منفی بگذارد.
این مطلب را از دست ندهید   مدت کارکرد یو پی اس

اضافه ولتاژ و قهوه ای شدن سیم ها

اضافه ولتاژ: اضافه ولتاژ زمانی رخ می دهد که ولتاژی که از مدار عبور می کند بیشتر از مقدار مورد نیاز لوازم الکترونیکی شما باشد، اما به اندازه کافی برای ایجاد حفاظت در برابر ولتاژ بالا نباشد.

  • کاهش ولتاژ: این کاهش زمانی اتفاق می‌افتد که ولتاژ برای مدت کوتاهی به پایین‌تر از حد مطلوب برای مشخصات و تنظیمات شما می‌رسد.
  • قهوه ای شدن سیم ها: زمانی که ولتاژ برای مدت زمان طولانی تری از دست می رود، قهوه ای شدن رخ می دهد. شرکت های خدماتی گاهی اوقات زمانی که خطر کمبود برق زیاد است، به عمد خاموشی ایجاد می کنند.
  • خاموشی ها: این موارد زمانی رخ می دهد که شرکت برق دیگر نمی تواند برق شما را به دلیل کمبود برق، تصادفات یا آسیب به شبکه تامین کند.
  • نوسانات: جهش زمانی رخ می دهد که یک نوک شدید در انرژی الکتریکی در مدارهای شما حرکت کند. طوفان های رعد و برق یکی از علل شایع این پدیده هستند.

بیشتر بدانید: چرا برای رایانه بازی خود به باتری پشتیبان UPS نیاز دارید؟

0/5 (0 نقد و بررسی)