نمایندگی تعمیر یو پی اس

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

حفظ قدرت ثابت باتری یو پی اس به دلیل نام رسمی خود باتری مهم است. منبع تغذیه بدون وقفه. باتری‌های UPS برای چندین مورد مختلف استفاده می‌شوند، اما طراحی اصلی آن‌ها این است که از پوشاندن تجهیزات در هنگام قطع برق، قبل از اینکه هر نوع برق پشتیبان وارد شود، اطمینان حاصل شود. ماشین آلات و تجهیزات می توانند بدون هیچ شکافی فعال و فعال بمانند. روش های افزایش عمر باتری UPS بسیار مهم، باتری‌های UPS معمولاً برای چیزهایی استفاده می‌شوند که نمی‌توانند حتی برای یک ثانیه انرژی خود را از دست بدهند. آنها اغلب در رایانه ها یا در مراکز داده استفاده می شوند تا اطمینان حاصل شود که در صورت قطع برق از هر نوع، هیچ اطلاعات ارزشمندی از دست نمی رود. آنها همچنین برای هر نوع تجهیزاتی که اختلال در برق می تواند فاجعه بار باشد، از جمله ماشین های پزشکی خاص استفاده می شود.

روش های افزایش عمر باتری UPS

میزان روش های افزایش عمر باتری UPS

برای روش های افزایش عمر باتری UPS چند عامل مختلف وجود دارد که می تواند به طول عمر باتری یو پی اس کمک کند. به طور متوسط، یک باتری بین 3 تا 5 سال دوام می آورد. اما، برخی از باتری‌ها می‌توانند بسیار طولانی‌تر دوام بیاورند، در حالی که برخی دیگر ممکن است در مدت زمان بسیار کوتاهی از بین بروند. همه چیز به شرایط و نحوه نگهداری باتری شما بستگی دارد.

به عنوان مثال، مهم است که این واقعیت را در نظر بگیرید که بیشتر باتری‌های UPS با یک استندبای 5 ساله طراحی شده‌اند. یعنی اگر باتری خود را در شرایط ایده آل نگه دارید و به درستی از آن مراقبت کنید، پس از 5 سال همچنان حدود 50 درصد از ظرفیت اولیه خود را خواهد داشت. این عالی است، و معمولاً به این معنی است که می توانید چند سال دیگر از باتری استفاده کنید. اما، پس از آن دوره 5 ساله، ظرفیت بسیار سریعتر شروع به کاهش خواهد کرد.

این مطلب را از دست ندهید   نحوه رفع مشکلات رایج UPS

عوامل دیگری که می توانند بر طول عمر باتری یو پی اس شما تأثیر بگذارند عبارتند از:

  • دمای عملیاتی؛ اکثر آنها باید بین 20-25 درجه سانتیگراد کار کنند
  • فرکانس تخلیه
  • شارژ بیش از حد یا کمتر

روشی برای حفظ و افزایش عمر باتری UPS

بنابراین، برای روش های افزایش عمر باتری UPS تا حد امکان، چه کاری می توانید انجام دهید؟ اگر می خواهید حداکثر استفاده را از باتری خود ببرید، چند بهترین روش وجود دارد که می توانید آن را به حرکت در آورید. خوشبختانه، دنبال کردن آنها نسبتاً آسان است.

ابتدا بهترین مکان را برای نصب دستگاه تعیین کنید. همانطور که در بالا گفته شد، دمای کار می تواند تاثیر زیادی بر طول عمر باتری داشته باشد. بنابراین، هنگامی که برای اولین بار خود دستگاه را نصب می کنید، باید در محیطی با دمای کنترل شده باشد. آن را در نزدیکی درها، پنجره ها یا جایی که ممکن است در معرض باد یا رطوبت باشد قرار ندهید. حتی منطقه ای که می تواند گرد و غبار یا دودهای خورنده زیادی را جمع کند می تواند مشکل ساز باشد.

تعمیر و نگهداری منظم باتری یو پی اس شما، شاید بهترین راه برای افزایش طول عمر و استفاده حداکثری از آن باشد. اکثر مردم می دانند که باتری های UPS به گونه ای طراحی شده اند که بادوام و کم تعمیر و نگهداری باشند. اما، این بدان معنا نیست که شما باید مراقبت مناسب از آنها را نادیده بگیرید.

خرابی یو پی اس

مهمترین روش برای تعمیر و نگهداری

مهمترین ویژگی های تعمیر و نگهداری که باید در هنگام مراقبت از باتری خود در نظر داشته باشید شامل پیگیری دما و فرکانس چرخش است. بازرسی های منظم و توجه به ذخیره سازی نیز مهم است.

این مطلب را از دست ندهید   بررسی طول عمر یو پی اس

ذخیره سازی یک عامل جالب در طول عمر باتری یو پی اس است، زیرا یک باتری استفاده نشده در واقع چرخه عمر خود را کاهش می دهد. در اصل، اگر باتری هر 3 ماه یکبار شارژ نشود، حتی اگر از آن استفاده نشده باشد، شروع به از دست دادن ظرفیت می کند. اگر به اندازه کافی مکرر آن را شارژ نکنید، از 18 تا 24 ماه دیگر بی فایده می شود.

زمان تعویض باتری یو پی اس

برای روش های افزایش عمر باتری UPS چندین علامت کلیدی وجود دارد که باید به دنبال آن باشید تا مشخص کنید که آیا باتری یو پی اس شما به پایان عمر خود رسیده است یا خیر. بارزترین آن زنگ هشدار باتری کم است. همه باتری‌های یو پی اس این زنگ هشدار را دارند و وقتی خودآزمایی می‌کنند، اگر باتری کم باشد، یا صدا می‌دهد یا متوجه خاموش شدن چراغ خواهید شد. هر دو یا هر دو نشانگر نیاز به تعویض باتری هستند.

اگر به باتری خود توجه زیادی می کنید و سعی می کنید به طور منظم آن را تعمیر و نگهداری کنید، چند علامت و نشانه وجود دارد که باید قبل از به صدا درآمدن زنگ هشدار به دنبال آن باشید. چراغ های پانل چشمک زن یا هر علامتی که نشان دهنده کنترل الکترونیکی عجیب باشد، نشانگر این است که باتری شما احتمالاً از بین رفته است.

علاوه بر این، اگر متوجه شده اید که باتری شما زمان زیادی برای شارژ شدن طول می کشد، باید این را در نظر بگیرید که احتمالاً در حال حاضر آنطور که باید به طور موثر کار نمی کند، و فقط زمان زیادی است که روشن شود. شما کاملا

در نهایت، به مدت زمان استفاده از باتری توجه کنید. حتی اگر هیچ یک از این نشانه های واضح را نمی بینید، به این معنی نیست که آنطور که باید کار می کند. اگر بیش از سه سال و مطمئناً بیش از 5 باتری یو پی اس دارید، ممکن است زمان آن رسیده که به دنبال جایگزینی باشید. برخی از بهترین گزینه های جایگزین از FSP عبارتند از UPS Champ، سری Custos ant the Mplus که همگی به طور خاص با نمایشگرهای LCD طراحی شده اند که وضعیت باتری را نشان می دهند.

این مطلب را از دست ندهید   زمان مناسب برای تعویض باتری UPS

تعمیرات یو پی اس

مدت زمان اتصال به برق یو پی اس

برای روش های افزایش عمر باتری UPS شما می توانید هر طور که صلاح می دانید از باتری UPS خود مراقبت کنید. اما، جدا کردن آن از برق می تواند طول عمر کمتری داشته باشد. برای مثال، اگر یو پی اس خود را هر شب جدا کنید، خود تخلیه می شود. وقتی دوباره به برق وصل شد، باتری باید خودش را دوباره شارژ کند تا تخلیه آن را جبران کند. انرژی بیشتری مصرف می‌کند و می‌تواند فرسودگی و پارگی باتری شما را افزایش دهد، و باعث می‌شود که باتری شما سخت‌تر کار کند، بنابراین عمر طولانی‌تری نخواهد داشت.

اگر سؤال دیگری در مورد طول عمر باتری یو پی اس دارید یا اگر به دنبال جایگزینی آن هستید، می توانید وب سایت ما را مرور کنید یا برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید. برای آشنایی بیشتر با باتری‌های UPS و اینکه چگونه می‌توانید به ماندگاری طولانی‌تر آنها کمک کنید، لازم نیست با باتری‌های UPS آشنا باشید، بنابراین می‌توانید از سرمایه‌گذاری خود محافظت کنید و از ایمنی تجهیزات خود در صورت قطع برق اطمینان حاصل کنید.

بیشتر بدانید: دلایل اهمیت پشتیبان باتری یو پی اس

0/5 (0 نقد و بررسی)