نمایندگی تعمیر یو پی اس

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

ما در مورد دلایل متعددی برای خرابی UPS می‌دانیم که همراه با راه حل های مناسب در این مقاله قرار می دهیم. با ما برای رفع خاموش شدن سایبر پاور همراه باشید.

خاموش شدن سایبر پاور

علت خاموش شدن سایبر پاور بعد از قطع برق

برای خاموش شدن سایبر پاور یو پی اس Cyberpower پس از قطع برق به دلیل بار اضافی، شارژ باتری یا مدار معیوب روشن نمی شود. علاوه بر این، ممکن است به دلیل برخی از ویژگی های داخلی یا محدودیت های UPS رخ دهد. به عنوان مثال، UPS می تواند برای مدت زمان طولانی سوئیچینگ یا برق سبز کار را متوقف کند.

وجود اضافه بار

بیشتر اوقات، یو پی اس در قطع برق به دلیل اضافه بار کار نمی کند. هر یو پی اس آستانه ظرفیت مخصوص به خود را دارد. بنابراین، وقتی بار اضافی وارد می کنید روشن نمی شود. اما چگونه متوجه می شوید که یو پی اس در حالت اضافه بار است؟ خوب، برای مثال Cyberpower 1500VA من را در نظر بگیرید. 1500 ولت را به عنوان ولتاژ خروجی ارائه می دهد. اگر بار بیش از یک پنجم ولتاژ خروجی باشد، اضافه بار در نظر گرفته می شود. بنابراین، در Cyberpower 1500AV، 300 ولت ظرفیت بار است. اگر بار بیش از 300 ولت باشد، یو پی اس روشن نمی شود.

باتری تمام شده

برای خاموش شدن سایبر پاور UPS برای مدتی در صورت قطع برق، برق رایانه شخصی، روتر یا سایر دستگاه های شما را تامین می کند. در اینجا برق روی باتری ذخیره می شود. بنابراین، اگر باتری در داخل تمام شده یا آسیب دیده باشد، UPS برق دستگاه ها را تامین نمی کند. بنابراین، یو پی اس در قطع برق کار نمی کند.

این مطلب را از دست ندهید   بررسی طول عمر یو پی اس

سیستم شارژ

گاهی اوقات، باتری خوب است. با این حال، یو پی اس روشن نمی شود. ممکن است در این مورد خطایی در سیستم شارژ UPS وجود داشته باشد. وقتی باتری شارژ نمی شود، UPS را کار نمی کند. به همین سادگی.

خاموش شدن سایبر پاور و مدار معیوب

تمام دستگاه هایی که استفاده می کنید، اعم از دسکتاپ یا روتر، با جریان متناوب (AC) کار می کنند. یو پی اس معمولا برق را در باتری به صورت جریان مستقیم ذخیره می کند. یک مدار به عنوان یک اینورتر کار می کند و DC را به AC تبدیل می کند. یو پی اس اینگونه کار می کند. بنابراین، زمانی که مدار معیوب باشد، یو پی اس در تبدیل جریان ناموفق خواهد بود. در نتیجه، UPS در هنگام قطع برق کار نمی کند.

دوره تعویض طولانی

اگر سوئیچینگ بیش از حد طولانی باشد، به نظر می رسد UPS روشن نیست. ممکن است به دلیل ولتاژ خروجی بد رخ دهد. زمانی که ولتاژ کافی نباشد، یو پی اس نمی تواند دستگاه ها را پس از قطع برق تصاحب کند.

خاموش شدن سایبر پاور و برق سبز

برای خاموش شدن سایبر پاور برق سبز یک مکانیسم ایمنی برای یو پی اس است. این به یو پی اس اجازه می دهد تا پس از 2 دقیقه یا کمتر پس از قطع برق، خود را خاموش کند. این کار برای جلوگیری از بارگذاری بیش از حد بر روی یو پی اس انجام می شود. با این حال، نیروی سبز فقط برای حفظ پیشرفت کار معرفی شده است. اگر می خواهید پشتیبان گیری طولانی مدت داشته باشید، برای شما مناسب نیست.

این مطلب را از دست ندهید   اهمیت زمان انتقال به UPS

بیشتر بدانید: روش های افزایش عمر باتری یو پی اس

0/5 (0 نقد و بررسی)