نمایندگی تعمیر یو پی اس

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

چه زمانی باید باتری های UPS خود را تعویض کنیم؟

باید باتری های UPS خود را وقتی دیگر از تجهیزات متصل پشتیبانی نمی کنند، تعویض کنید. باید باتری های UPS خود را به سن مشخصی تعویض کنید یا اینکه کاهش قابل توجهی در زمان کارکرد واضح است. بسته به مدل UPS شما ممکن است به طور منظم ظرفیت باتری را بررسی کند یا نکند. اگر اینطور نباشد، از کجا می دانید باتری ها توانایی پشتیبانی تجهیزات متصل را برای مدت زمان مورد نیاز دارند یا خیر. انجام می شود، برای چه مدت آزمایش می کند و آیا نشان دهنده ظرفیت خوبی است. بعضی از واحدهای UPS باتری های خود را هر 2 هفته 10 ثانیه آزمایش می کنند و تقریبا تمام آنچه که ثابت می کند باتری ها برای کارکردن 10 ثانیه کافی هستند، اگر خاموش شدن رایانه شما 30 ثانیه طول بکشد مفید نیست.

تعویض باتری UPS براساس سن

اگر قبلاً پول خود را برای یو پی اس خرج کرده اید، این یک شرط منصفانه است که فکر می کنید شارژ برق به رایانه خود را از دست می دهید بسیار خطرناک است. چرا در این صورت با استفاده از باتری تا پایان عمر آن. به همین دلیل می گوییم یک سیستم در شرایط ایده آل باید باتری ها را هر 4 سال تعویض کند و یک سیستم در شرایط کاملاً معمولی با دمای بالا و تخلیه های زیاد هر 3 سال تعویض می شود.

تعویض باتری UPS براساس عملکرد

با جدیدتری که باتری UPS در حال از دست دادن است، در ابتدا به آرامی شروع می شود و سپس به تدریج سرعت را بالا می برد تا به 80٪ برسد و پس از آن بسیار سریع افت می کند. بهترین راه برای تعیین ظرفیت باتری شما انجام یک مورد شناخته شده است به جای اعتماد به آزمایش باتری داخلی، زمانی را انتخاب کنید که مناسب شما باشد و برق UPS را خاموش کنید.

این مطلب را از دست ندهید   راهنمای تعویض باتری یو پی اس CyberPower

اگر نرم افزار دارید یا UPS دارای صفحه نمایش است می توانید ظرفیت / زمان کارکرد باتری را تحت نظر داشته باشید، در غیر اینصورت بیشتر UPS ها بوق دیگری می زنند اگر به تنظیمات (تقریباً مساوی) از پیش تعیین شده برسند. توجه داشته باشید زمان لازم برای رسیدن به یک نقطه خاص، دوباره برق را روشن کرده و اجازه دهید UPS دوباره شارژ شود. این آزمایش را هر 6 ماه یکبار انجام دهید و به محض اینکه متوجه شدید مدت زمان کار به طور قابل توجهی کاهش می یابد، زمان تعویض باتری ها فرا رسیده است.

0/5 (0 نقد و بررسی)