نمایندگی تعمیر یو پی اس

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

محافظت از برق و الکترولیت در پی ال سی

به طور مشابه، برای طراحی محل اقامت، BS EN IEC 62485-2 بیان می کند که برای محافظت در برابر شوک الکتریکی، محافظت (از تماس مستقیم) با اعمال حفاظت می تواند به وسیله موارد عایق بندی قطعات زنده، موانع یا محفظه ها، موانع و قرار دادن دور از دسترس حاصل شود.

در ادامه این استاندارد بیان می کند که (درهای اتاق های باتری و کابینت ها به عنوان موانعی در نظر گرفته می شوند و بر این اساس باید با برچسب مشخص شوند). درها را می توان قفل کرد (فقط از بیرون) در حالی که تابلو باید از علائم هشدار دهنده مناسب (به عنوان مثال ولتاژ خطرناک)، ممنوعیت ها (به عنوان مثال فقط دسترسی مجاز) و الزامات قانون ایمنی (به عنوان مثال محافظت از چشم باید استفاده شود) باشد.

محافظت در برابر تماس غیرمستقیم

محافظت در برابر تماس غیرمستقیم از طریق ابزارهای مختلفی مانند استفاده از قطع خودکار منبع تغذیه، مکانهای غیر رسانا، عایق بندی و جداسازی الکتریکی حاصل می شود. همچنین لازم به ذکر است که هر پایه یا کابینت ساخته شده از فلز نیز باید عایق بندی شده یا به هادی محافظ متصل باشد.

دسترسی به محل باتری

دسترسی به محل باتری ها نیز باید با دسترسی محدود به افرادی که اختیار لازم را برای انجام کارهایی مانند شارژ، بازرسی و نگهداری دارند، کنترل شود. صلاحیت یکی دیگر از عناصر اصلی کنترل ریسک است و پرسنل داخلی یا پیمانکار شخص ثالث هستند، باید بررسی صلاحیت شود.

راهنمای HSE اطلاعات مفیدی در مورد روشهای ایمنی را که می تواند برای عملیات شارژ باتری اتخاذ شود، ارائه می دهد. از نظر نگهداری، BS EN ICE 62485-2 بیان می کند که پرسنل درگیر در عملیات تعمیر و نگهداری باید (در هر روش خاص لازم آموزش ببینند)

این مطلب را از دست ندهید   منبع تغذیه بدون وقفه (UPS) برای رایانه

همچنین ضروری است که هرگونه دستورالعمل استفاده، نصب و نگهداری ارائه شده توسط تامین کننده باتری در مجاورت باتری نمایش داده شود تا در چرخه های تعمیر و نگهداری رعایت شود.

ویژگی الکترولیت

همانطور که در بالا ذکر شد، الکترولیت ها می توانند خورنده و / یا سمی باشند و به همین ترتیب اقدامات اصلی برای محافظت از افرادی که در فعالیت هایی مانند تعمیر و نگهداری شرکت می کنند، شامل استفاده از تجهیزات محافظتی شخصی (به عنوان مثال دستکش و عینک) و امکانات کمک های اولیه به راحتی در دسترس است. هر حادثه ای رخ دهد.

رژیم های بازرسی و تعمیر و نگهداری نه تنها باید شامل شرایط باتری ها و ترمینال ها و اتصالات مربوطه باشد بلکه همچنین هر سیستم ایمنی مانند سیستم های تهویه و وضعیت هر پایه، کابینت و کف در محلی که باتری های UPS در آن قرار دارد، باشد.

خلاصه

نصب باتری یو پی اس یک دارایی کلیدی در تداوم کسب و کار است اما خطرات خاصی را به همراه دارد، به ویژه برای افرادی که متضمن اطمینان از عملکرد عملیاتی هستند.

فقط کسانی که به درستی آموزش دیده و صالح هستند باید با نصب UPS باتری کار کنند.

هنگام شارژ شدن باتری ها، رعایت دستورالعمل ها و دستورالعمل های سازنده برای جلوگیری از آسیب و خطر انفجار یا آتش سوزی ضروری است. راهنمای بیشتر نیز در INDG 139 با استفاده از باتری های ذخیره سازی برقی به طور ایمن موجود است.

شرایط تهویه برای شارژ را می توان زیر راهنمایی موجود در استاندارد انگلیس ذکر شده در زیر همراه با هدایت HSE INDG 139 محاسبه کرد.

این مطلب را از دست ندهید   کار Smart-UPS
0/5 (0 نقد و بررسی)