نمایندگی تعمیر یو پی اس

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

اساس کار منبع تغذیه بدون وقفه یا UPS

(منبع تغذیه بدون وقفه) وسیله ای است که هنگام قطع برق یا افت آن به میزان ولتاژ غیرقابل قبول ، از باتری تهیه می کند. سیستم های UPS کوچک برای چند دقیقه قدرت را تأمین می کنند. به اندازه کافی برای خاموش کردن رایانه به صورت منظم ، در حالی که سیستم های بزرگتر دارای باتری کافی برای چند ساعت هستند. در دیتاسنترهای مهم ماموریت ، سیستمهای UPS فقط برای چند دقیقه مورد استفاده قرار می گیرند (تا زمان تولید ژنراتورهای برقی.)

سرکوب و تنظیم ولتاژ

این دستگاه یک محافظ افزایش دهنده موج و سنبله ها را فیلتر می کند ، و یک تنظیم کننده ولتاژ ولتاژ یکنواخت را در هنگام خاموشی حفظ می کند ، اما یک UPS در صورت عدم وجود نیروی الکتریکی ، کامپیوتر را در حال کار نگه می دارد. سیستم های UPS معمولاً سرکوب را افزایش می دهند و ممکن است تنظیم ولتاژ را فراهم کند.

آماده به کار و خط تعاملی

یک UPS آماده به کار ، همچنین “UPS آفلاین” نیز خوانده می شود ، رایج ترین نوع UPS است که در یک فروشگاه یا فروشگاه عرضه اداری موجود است. این جریان از پریز برق جریان می یابد و پس از تشخیص قطعی برق ، در عرض چند میلی ثانیه به باتری سوئیچ می شود. UPS تعاملی خط برای صاف کردن شکل موج و اصلاح صعود و افت ولتاژ با خط برق AC “در تعامل” است.

UPS آنلاین

UPS آنلاین پیشرفته ترین و پر هزینه ترین UPS است. اینورتر به طور مداوم انرژی تمیز از باتری را تأمین می کند ، و تجهیزات رایانه ای هیچگاه نیرویی مستقیم از پریز برق دریافت نمی کنند. با این حال ، واحدهای آنلاین دارای فن های خنک کننده هستند که باعث ایجاد سر و صدا می شوند و ممکن است نیاز به برنامه ریزی مکان (مکان مناسب برای UPS) برای کاربر خانگی یا دفتر کوچک داشته باشد.

عملکرد UPS SFR3000-DT

سه نوع UPS

تمام سیستم های UPS در هنگام خرابی برق به باتری تغییر می یابد. تفاوت در نحوه عملکرد آنها در شرایط عادی است. واحدهای آماده به کار تضعیف محدود را ارائه می دهند در حالی که سیستم های تعاملی خط ولتاژ را تنظیم کرده و هارمونیک های بد را هموار می کنند. سیستم های آنلاین به طور مداوم در حال بازسازی قدرت پاک هستند.

این مطلب را از دست ندهید   راهنمای تعویض باتری یو پی اس CyberPower

اندازه اهمیت دارد

هنگامی که برق خاموش می شود ، واحد سمت راست تجهیزات بیشتری را برای مدت زمان طولانی تر از آن در سمت چپ نگه می دارد ، زیرا باتری بزرگتر است. اندازه باتری یک معیار مهم در هنگام انتخاب سیستم های UPS است.

تهیه نسخه پشتیبان

در Symmetra Power Array APC ، همه ماژول ها در کل بار مشترک هستند. بنابراین ، هر واحد می تواند خراب شود و بدون خطر امنیت UPS در وهله اول جایگزین شود.

0/5 (0 نقد و بررسی)