نمایندگی تعمیر یو پی اس

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

کاربرد یو پی اس در صنعت / اخیراً در منطقه ایرن قطعی برق رخ داده است و افرادی هستند که از عدم امکان استفاده از رایانه یا اینترنت در این مدت شکایت دارند. هنگامی که خرید منبع تغذیه اضطراری (UPS) را توصیه می کنیم، افراد تمایل دارند چند سوال در مورد اینکه آیا خرید یک یو پی اس برای استفاده در خانه شان ارزش دارد یا نه، دارند، بیایید نگاهی بیندازیم.

مزایای یو پی اس چیست؟

داشتن یو پی اس در خانه می تواند مزایای زیر را برای شما به ارمغان آورد. اجتناب از از دست دادن داده ها: اگر در حین کار بر روی چیزی مهم در رایانه خود، برق به طور غیرمنتظره قطع شود، احتمال از دست رفتن اطلاعات قابل توجهی وجود دارد، مگر اینکه اخیراً همه چیزهایی را که روی آن کار می کردید ذخیره کرده باشید. با استفاده از یک یو پی اس، زمانی که با باتری کار می کنید به شما اطلاع داده می شود و به شما این امکان را می دهد که زمان زیادی را برای ذخیره ایمن آنچه که روی آن کار می کنید ذخیره کنید و تا زمانی که منبع اصلی برق بازگردد، به درستی خاموش شود.

کاهش زمان خاموشی

این ممکن است بسته به کاری که انجام می‌دهید برای شما مهم باشد یا نباشد، به عنوان مثال اگر در خانه هستید و با رایانه بازی می‌کنید، ممکن است برای شما قابل قبول باشد که به‌طور غیرمنتظره‌ای برای 30 دقیقه انرژی خود را از دست بدهید، اما اگر شما از خانه کار می‌کنید یا یک کسب‌وکار را اداره می‌کنید، در این صورت زمان قطعی مرتبط با کاهش برق ممکن است منجر به زیان مالی شود. یو پی اس تنها یک فاصله توقف است اما می تواند حدود 30 دقیقه انرژی را با استفاده از رایانه تامین کند، با این حال می توانید از آن بهره بیشتری ببرید، در زیر ببینید.

این مطلب را از دست ندهید   عمر مفید یو پی اس چگونه تعیین می شود

کاربرد یو پی اس در صنعت

حفاظت از تجهیزات اضافی

با محافظت در برابر ناهنجاری های برق تصادفی، تجهیزات شما که به UPS وصل هستند معمولاً از نوسانات غیر منتظره برق، افزایش ولتاژ و خاموشی محافظت می شوند. به عنوان مثال، یو پی اس خاص من سیگنال AC را تثبیت می کند و سطح ولتاژ ایمن را حفظ می کند، و به UPS اجازه می دهد تا سطوح برق ایمن را برای تجهیزات متصل بدون تعویض به باتری ارائه دهد.

کوچک و مقرون به صرفه

اکثر واحدهای یو پی اسی که به دنبال خرید آنها برای محیط خانه یا دفتر کوچک هستید، عموماً بسیار کوچک هستند و فضای زیادی را اشغال نمی کنند و به شما این امکان را می دهند که به راحتی آن را با سایر کابل های برق / بردهای برق خود پنهان کنید. آنها همچنین قیمت بسیار خوبی دارند، با کمتر از چند صد تومن می توانید یک یو پی اس مناسب تهیه کنید که باتری زیادی برای شما فراهم می کند. مقدار نیرو به باتری خاصی در مدل مورد نظر شما بستگی دارد، اما در مورد من UPS من معمولاً 30 دقیقه با رایانه و مانیتور متصل به برق دوام می آورد. با توجه به اینکه تجهیزاتی که از آن محافظت می کند چندین برابر بیشتر از این ارزش دارد، ارزش آن را دارد.

بیشترین بهره را از یو پی اس خود ببرید

در اینجا نکاتی وجود دارد که به شما کمک می‌کند بیشترین سود را از یک یو پی اس ببرید، این نکات باید به تشریح مزایای آن کمک کند.

کاهش مصرف برق

این ممکن است کاملاً واضح به نظر برسد، اگر میزان مصرف انرژی از باتری UPS را کاهش دهید، عمر طولانی تری خواهد داشت. م متوجه شده ایم که در هنگام قطع برق بهترین کاری که می توانیم انجام دهیم این است که کامپیوتر را با خیال راحت خاموش کنیم و مانیتور را خاموش کنیم، اما مودم/روتر را به برق وصل بگذاریم.

این مطلب را از دست ندهید   راه اندازی یو پی اس Tripp-Lite

به این ترتیب می توانیم از لپ تاپ استفاده کنیم که تمام می شود. این منبع انرژی باتری خود است و به ما اجازه می دهد همچنان از اینترنت استفاده کنیم. با یو پی اس خودم می توانیم با NAS، رایانه شخصی، مانیتور و روترم که به برق وصل شده و در حال اجرا هستند، حدود 25 دقیقه برق داشته باشیم. وقتی همه چیز را خاموش می‌کنیم به جز روتر، بیش از 2 ساعت دوام می‌آورد که معمولاً بیش از زمان کافی برای بازیابی برق اصلی است و در این مدت به من امکان دسترسی به اینترنت را می‌دهد.

دستگاه‌ها را روی خاموش شدن خودکار تنظیم کنید

می‌توانید دستگاه‌های مختلفی مانند رایانه شخصی، سرور یا NAS خود را پیکربندی کنید تا از مصرف باتری UPS آگاه شوید. به این ترتیب اگر شما دور هستید یا خواب هستید و نمی‌توانید به صورت دستی تجهیزات خود را خاموش کنید، می‌تواند به طور خودکار برای شما خاموش و خاموش شود، که معمولا بهتر از کارکردن تجهیزات تا زمانی‌که باتری تمام شود، است، اگر این اتفاق بیفتد شما در حال از دست دادن باتری هستید.

سیستم یو پی اس چه استفاده ای دارد

0/5 (0 نقد و بررسی)