نمایندگی تعمیر یو پی اس

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

جداسازی یو پی اس OVISLINK TRACITE CUBE / UPS Ovislink Tracite 800 CUBO را برای تعویض باتری یا فیوز آن باز کنید. اول از همه یو پی اس را خاموش کنید و آن را از برق جدا کنید. و سپس طبق مرحله ها پیش بروید.

مرحله 1: پنل جلویی را باز کنید

قبل از شروع، مطمئن شوید که UPS را خاموش کرده و آن را از برق بکشید. شما نمی خواهید که یو پی اس در حین انجام این روش به کار بیفتد.

پیچ های (2) زیر دستگاه را بردارید.

جداسازی یو پی اس OVISLINK TRACITE CUBE

مرحله 2 : پنل جلویی را باز کنید

برا دستیابی به قطعات داخل دستگاه باد دستگاه را باز کنید برای این کار باید پانل جلویی را بردارید. پانل جلویی را به سمت بالا بلغزانید.

جداسازی یو پی اس OVISLINK TRACITE CUBE

 

مرحله 3 : پانل پایین را بردارید

بعد از برداشتن پنل جلویی حال برای دسترسی بیشتر باید تمام گیره های نگهدارنده ی دستگاه را باز کنید. گیره های چپ/راست را بردارید. بعد از باز کردن گیره ها، حال نوبت به پانل پایین می باشد. پانل پایینی را بردارید.

جداسازی یو پی اس OVISLINK TRACITE CUBE

مرحله 4 : باتری را خارج کنید

بعد از باز کردن تمام پنل ها، هدف شما دسترسی به باتری بوده است. برای دسترسی به باتری ابتدا باید باتری را پیدا کنید. بعد از پیدا کردن باتری مراقب باشید و از بی دقتی خودداری نمایید.

جداسازی یو پی اس OVISLINK TRACITE CUBE

مرحله 5 : سمت چپ را بردارید

حال بعد از پیدا کردن باتری باید آن را از دستگاه خارج نمایید. نکته ی مهم اسن است که باتری توسط پانل های در مکان خود نگهداری می شود پس برای خارج کردن آن باید پانل ها را باز کنید. پانل سمت چپ را باز کنید.

این مطلب را از دست ندهید   ایمنی اتاق باتری ups

جداسازی یو پی اس OVISLINK TRACITE CUBE

مرحله 6 : سمت راست را بردارید

بعد از باز کردن پنل سمت چپ دسترسی شما بیشتر شد اما کامل نیست. برای خارج کردن باتری حال باید پانل راست را نیز باز نمایید. با پیچ گوشتی پانل سمت راست را باز کنید.

جداسازی یو پی اس OVISLINK TRACITE CUBE

مرحله 7 : پانل پشتی را بردارید

بعد از خارج کردن پنل های راست و چپ باید پنل عقب را نیز باز کید. با استفاده از پیچ گوشتی پنل ها را باز نمایید. حال باتری را از دستگاه خارج نمایید و با باتری سالم تر تعویض نمایید تا به راحتی بتوانید عملکرد دستگاه را بازگردانید.

احتیاط هنگام وصل کردن پنل عقب بسیار مهم است و شما باید بدانید که سیم ها و پیچ ها را با بی دقتی از دستگاه خارج نکنید. در صورت بروز خطا به راحتی می توانید باعث خرابی های بیشتر در دستکاه خود شوید.

-آبی برای خنثی

-زرد/سبز برای زمین

-قهوه ای برای فاز

راه اندازی یو پی اس Tripp-Lite

0/5 (0 نقد و بررسی)