نمایندگی تعمیر یو پی اس

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

عوامل تاثیر گذار در عمر مفید یو پی اس

عمر مفید یو پی اس به عوامل متعددی بستگی دارد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. با توجه به اندازه سیستم و میزان توان مورد نیاز متفاوت است. اگر دفتری را اداره می کنید که ده ها کامپیوتر به همراه اتاق سرور در آن قرار دارند، به یک UPS با اندازه مناسب احتیاج دارید. اگر فقط یک رایانه را اجرا می کنید، ممکن است با یک یو پی اس کوچک کنار بیایید.

ظرفیت توان یو پی اس در ولتاژ آمپر اندازه گیری می شود (به جای وات، که برق مصرف شده را به جای تأمین می کند). به عنوان یک قاعده کلی، یو پی اس می تواند بار حدود 9 کیلووات را برای هر 10 کیلو ولت تحمل کند. درجه بندی kVA مقدار کل توان را که دستگاه می تواند در هر بار تأمین کند تعیین می کند، اما این نیازی به چیزی درباره مدت زمان تأمین برق ندارد.

کیلووات در مقابل kVA

همانطور که در زیر خام است، بهترین توصیف رابطه بین کیلووات و کیلوولت آمپر از نظر یک پیمانه (مایع کهربا گازدار) است.

لیوان 100٪ پر است اما فقط کیلووات (در این حالت مایع) مفید است در حالی که kVA (کف) هدر می رود. به طور معمول، این رابطه 80٪ است (در واقع یک متصدی بار ضعیف!) بنابراین “ضریب قدرت” 0.8 گفته می شود.

این بدان معنی است که در حالی که یک سیستم UPS می تواند 100kVA نیرو تولید کند. تجهیزات تولید شده توسط ژنراتور فقط می توانند از 80٪ آن (80 کیلووات در ضریب قدرت 0.8) استفاده کنند.

این مطلب را از دست ندهید   نحوه کار سیستم UPS

چگونه می توانم مدت زمان خود را محاسبه کنم؟

گفتن اینکه با چه دقتی وقت خواهید داشت بسیار دشوار است، به دلیل یک عامل پیچیده دیگر: غیر خطی بودن تخلیه باتری UPS. توان و سرعت تخلیه به طور مساوی با هم ارتباط ندارند. تغییرات کوچک در اولی می تواند تغییرات بزرگی در دومی ایجاد کند.

یو پی اس 1000 ولت ممکن است بتواند یک کامپیوتر کوچک اداری را برای حدود هفت دقیقه تأمین کند. یک UPS 10kVA را ارتقا دهید و ممکن است شاهد افزایش این رقم تا حدود بیست و هفت دقیقه باشید. از طرف دیگر خیلی کوچک شوید و زمان موجود فقط به چند دقیقه یا کمتر کاهش می یابد.

ایا دستگاه یو پی اس بزرگتر بهتر است؟

بسیاری از تولیدکنندگان مانند Riello UPS، APC UPS، Vertiv UPS و Eaton UPS تخمینی از مدت زمان کار UPS با ظرفیت کامل ارائه می دهند. با این حال، از آنجا که شرایط همیشه متفاوت خواهد بود، ارزش تأمین یو پی اس بزرگتر از آنچه را که لازم می دانید ارزش دارد تا از پوشش کامل آن اطمینان حاصل کنید. اگر باتری موجود در یو پی اس به دلیل تأمین بار بیشتر از حد انتظار بیش از حد تخلیه شود، ظرفیت کل آن آسیب می بیند و شما باید زودتر باتری را تعویض کنید.

آیا می توانم با UPS قطع برق کنم؟

یو پی اس برای محافظت از تجهیزات حساس و تأمین وقت لازم برای خاموش کردن صحیح همه کارها طراحی شده است. کاری که برای انجام آن طراحی نشده است، قطع برق است. فقط مقدار محدودی از برق در UPS ذخیره می شود و قطع برق می تواند یک مشکل طولانی مدت باشد. راه حل برای ایجاد اختلال میان مدت و طولانی مدت تولید کننده است. اگر می خواهید تجارت خود را در برابر قطعی طولانی مدت ایمن سازی کنید، یک سیستم تولید کننده و UPS شرکای بسیار خوبی ایجاد می کنند: با هم آنها چراغ ها را برای مدت طولانی روشن نگه می دارند.

این مطلب را از دست ندهید   ایمنی اتاق باتری ups

خاموش شدن اتوماتیک چطور؟

اگر می خواهید به خصوص ایمن باشید، می توانید روند خاموش شدن را از طریق اتصال USB یا RS-232 به صورت خودکار انجام دهید. در تنظیماتی مانند این، UPS به سرورهای شما دستور می دهد تا در لحظه قطع برق خاموش شوند. این کار باعث می شود تا با صرفه جویی در داده های خود، وارد مسابقه شوید و وارد دفتر شوید و فرصت خطاهای انسانی را از بین می برید.

معیار انتخاب یو پی اس

انواع و اقسام مشاغل دارای اشکال و اندازه های مختلف هستند و دستگاه های UPS که از آنها پشتیبانی می کنند نیز همین کار را می کنند. یو پی اس خوب بیشتر از محافظ در برابر قطع برق کار می کند. همچنین مشکلات جزئی در منبع تغذیه، مانند افزایش ولتاژ و کاهش قدرت را اصلاح می کند، و در نتیجه اطمینان حاصل می کنید که تجهیزات شما بیشترین طول عمر را دارند.

اگر به دنبال UPS هستید، ممکن است با گسترده گزینه ها ترسیده باشید. در اینجاست که می توانیم به شما کمک کنیم: ما می توانیم یو پی اس مناسب با نیازهای شما را پیشنهاد دهیم، نصب را برای شما انجام دهیم و در مورد چگونگی عملکرد بهینه از آن به شما مشاوره دهیم. همچنین می توانیم به پیکربندی سرورهای شما کمک کنیم تا در صورت خاموشی از طریق استفاده از UPS به طور خودکار خاموش شوند.

مطالب مرتبط: ویژگی UPS تعاملی Line

0/5 (0 نقد و بررسی)