نمایندگی تعمیر یو پی اس

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

استفاده از نوارهای موج دار با محصولات Back-UPS و Smart-UPS APC.

سیاست اشنایدر الکتریک در استفاده از نوارهای موج دار با خانواده محصولات APC Back-UPS و APC Smart-UPS چیست؟ اشنایدر الکتریک توصیه نمی کند که از هرگونه محافظ در برابر ولتاژ، نوار برق یا سیم کششی در خروجی محصولات APC Back-UPS و Smart-UPS استفاده شود. این سند دلیل آن را توضیح می دهد.

آشنایی با اتصال محافظ ولتاژ به UPS

مدار فیلتر تصفیه صدا در یک Surge Protector می تواند مقداری از بار UPS را (پوشانده) و باعث شود UPS درصد کمتری از بار متصل شده را نسبت به آنچه در حال حاضر است گزارش کند. این می تواند باعث شود کاربر ناخواسته UPS خود را بیش از حد بار کند. وقتی UPS به باتری می رود، ممکن است نتواند از تجهیزات متصل شده پشتیبانی کند و باعث کاهش بار می شود.

محافظ های ولتاژ برق را برای موج فیلتر می کنند و فیلتر EMI / RFI را ارائه می دهند اما توزیع موثر برق ندارند، به این معنی که برخی تجهیزات ممکن است از فشار لازم لازم برای کارکرد صحیح محروم شوند و باعث خاموش شدن تجهیزات متصل شده شما (کامپیوتر، مانیتور و غیره) شود یا راه اندازی مجدد اگر شما نیاز به تهیه مخازن اضافی در خروجی UPS خود دارید، توصیه می کنیم از واحدهای توزیع نیرو (PDU) استفاده کنید.

PDU ها به طور مساوی آمپراژ را بین پریزها توزیع می کنند، در حالی که UPS برق را فیلتر کرده و از برق محافظت می کند. PDU ها از آمپراژ موجود با استفاده موثرتر و توزیع می کنند و به تجهیزات شما این امکان را می دهند تا بهترین توان موجود را برای حفظ عملکرد دریافت کنند.

این مطلب را از دست ندهید   مشخصات یو پی اس CyberPower OR1500PFCLCD

اتصال یو پی اس خود را به یک محافظ ولتاژ

برای اینکه یو پی اس شما بهترین توان موجود را بدست آورد، باید یو پی اس خود را مستقیم به ظرف دیواری متصل کنید. اتصال UPS به یک محافظ ولتاژ ممکن است باعث شود که UPS اغلب به صورت آنلاین باقی بماند، به باتری برود.

دلیل این امر این است که تجهیزات قدرتمند و قدرتمند دیگر ممکن است ولتاژ لازم را از UPS که برای آنلاین ماندن به آن نیاز دارد دور کنند. بعلاوه، ممکن است اتصال زمینی را که UPS برای تأمین حفاظت کافی از ولتاژ نیاز دارد، به خطر بیندازد. تمام محصولات Back-UPS APC و Smart-UPS بدون نیاز به حفاظت اضافی، فشار صحیح را برای خطوط برق مهار می کنند.

حفظ EPP و گارانتی

اتصال هرگونه محافظ ولتاژ، نوار برق یا سیم برق اضافی غیر APC در خروجی UPS با نام تجاری APC می تواند خط مشی محافظت از تجهیزات (EPP) شما را باطل کند. با این حال، ضمانت استاندارد 3 ساله محصول حفظ می شود. اگر پس از در نظر گرفتن این سند دانش بنیان، استفاده از محافظ ولتاژ مارک APC همراه با UPS مارک APC خود را انتخاب کنید، ضمانت و سیاست حفاظت تجهیزات شما حفظ می شود.

0/5 (0 نقد و بررسی)