نمایندگی تعمیر یو پی اس

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

منبع تغذیه بدون وقفه (UPS) پشتیبان گیری از باتری برای رایانه بازی شما ممکن است یکی از مواردی باشد که ساعت ها پیشرفت ذخیره نشده را از خطر خاصی نجات می دهد. مهم نیست که چقدر محافظ برق دارید که از رایانه بازی با ارزش خود در صورت قطع برق محافظت می کند، نمی توانید پیش بینی کنید که چه زمانی برق قطع می شود (مخصوصاً در زمستان در کانادا زندگی کنید). پشتیبان‌گیری باتری یو پی اس واقعاً مفید است، زیرا می تواند اطلاعات شما را نگهداری نماید و از دست دادن آن ها جلوگیری کند. در این مقاله در رابطه با مزایای پشتیبان گیری اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم.

پشتیبان گیری باتری یو پی اس چیست؟

UPS Battery Backup یک منبع تغذیه بدون وقفه است که در صورت قطع برق، فضای تنفسی را در اختیار شما قرار می دهد. محافظ‌ های تعبیه ‌شده در برابر برق، از دستگاه‌ های شما در برابر اتصال برق محافظت می‌ کند و سپس چند دقیقه فرصت دارید تا واکنش نشان دهید، بازی‌ ها را ذخیره کنید و خاموش کنید. برخلاف لپ ‌تاپ، کامپیوتر شما وقتی برق AC خود را از دست می ‌دهد و شما در خطر از دست دادن همه چیز هستید، فوراً به باتری نمی ‌رود.

به عنوان مثال، اگر در وسط یک بازی هستید، می ‌توانید در حالی که چراغ‌ های اطرافتان خاموش هستند، روشن باشید و چند دقیقه به شما فرصت می ‌دهد تا سریع فکر کنید، پیشرفت خود را ذخیره کنید و خاموش شوید. دیگر لازم نیست نگران گذراندن بعدازظهر بعد برای بازگشت و به دست آوردن همه آن پیشرفت باشید.

این مطلب را از دست ندهید   مشخصات یو پی اس CyberPower OR1000PFCRT2U

باتری پشتیبان UPS

چرا داشتن پشتیبان باتری یو پی اس مفید است؟

علاوه بر محافظت در برابر نوسانات برق، داشتن یک سیستم پشتیبان باتری UPS بسیار مهم است زیرا منبع تغذیه پایداری را برای رایانه شما فراهم می کند تا بتوانید زمان لازم را برای خاموش کردن سیستم خود به درستی داشته باشید. این امر محافظت و طول عمر دستگاه شما را تضمین می کند. در حالی که تقریباً همه محافظ‌ های برق ضمانت ارزش لوازم الکترونیکی یا لوازم خانگی را در صورت از کار افتادن و خراب شدن دستگاه‌ های شما ارائه می ‌کنند، اما وقتی این اتفاق می ‌افتد هنوز هم بد است.

ما چند سال پیش تقریباً رایانه قدیمی خود را به دلیل افزایش ناگهانی برق از دست دادیم. خوشبختانه، هارد دیسک ذخیره شد (و به هر حال ما در بازار برای یک دیسک جدید بودیم)، اما بعد از آن واقعاً مشکل داشت که به درستی کار کند و ما مجبور شدیم کمی بعد آن را بازیافت کنیم. اگر چنین سیستم پشتیبان‌ گیری داشتیم، می ‌توانستیم چند ماه دیگر عمر خود را تمدید کنیم و به‌جای واکنش ‌پذیری، رایانه ‌های شخصی جدید خود را به‌ طور فعالانه خرید کنیم.

از آنجایی که یک باتری پشتیبان UPS در یک راه‌اندازی به سبک محافظ برق وجود دارد، می‌توانید دستگاه‌های دیگر را نیز به آن وصل کنید تا مطمئن شوید که آن‌ها نیز از آن قدرت و حفاظت پایدار برخوردار هستند.

سیستم یو پی اس چه استفاده ای دارد

0/5 (0 نقد و بررسی)