نمایندگی تعمیر یو پی اس

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

بهترین مارک های یو پی اس/ منبع تغذیه بدون وقفه برای کاهش قطعی برق از قطع برق استفاده می شود. آنها به ویژه در مناطقی با شبکه های برق نامطمئن یا برای تأسیساتی که باید برق 24/7 داشته باشند، مانند بیمارستان ها، محبوب هستند. بیایید نگاهی به بهترین مارک های UPS در بازار امروز بیندازیم:

CyberPower CP1500PFCLCD

این واحد CyberPower یک انتخاب عالی برای صاحبان مشاغل کوچک است که می خواهند از داده های خود محافظت کنند. 1500VA تنها 12 پوند وزن دارد و با فرکانس 60 هرتز کار می کند، به این معنی که نصب آن در هر مکانی که نیاز دارید آسان است. همچنین دارای یک صفحه نمایش LCD است تا بتوانید بدون نیاز به باز کردن قاب یا حتی بلند شدن از روی میز، ببینید داخل دستگاه شما چه می‌گذرد. بعلاوه، این مدل دارای پشتیبان باتری، محافظت در برابر نوسانات، و فیلتر برق است تا وسایل الکترونیکی شما به خوبی کار کنند.

بهترین مارک های یو پی اس

واحد LCD APC Back-UPS Pro 1500VA 810 وات

Back-UPS اصلی یک پیشرفت در دنیای منابع تغذیه اضطراری بود زیرا از باتری‌های قابل تعویض به جای بازیافت مکرر باتری‌های موجود استفاده می‌کرد. این مدل همه اینها را با یک امتیاز اضافی ارائه می‌کند: یک صفحه نمایش LCD زیبا که می‌توانید بدون نیاز به باز کردن قاب، ببینید داخل دستگاهتان چه می‌گذرد. همچنین دارای یک باتری پشتیبان، محافظت در برابر نوسانات، و فیلتر برق است تا در هنگام قطعی برق نگران نباشید.

بهترین مارک های یو پی اس

توشیبا 1500VA 710 وات

این مدل از توشیبا کمی متفاوت از مدل های دیگر است زیرا محافظت در برابر ولتاژ را ارائه می دهد، اما فیلتر قدرت را ندارد. این بدان معنا نیست که مفید نیست، به خصوص برای کسانی که به تازگی وارد الکترونیک می شوند و نمی خواهند پول زیادی را برای چیزی که ممکن است در حال حاضر تمام نیاز آنها باشد یا نباشد، خرج کنند. همچنین از نظر اندازه جمع و جور است، بنابراین اگر به طور مکرر در حال جابجایی هستید، می توانید به راحتی آن را همراه با لپ تاپ خود بیاورید. به علاوه، همانطور که از نام آن پیداست، دارای ولتاژ 1500 VA است.

این مطلب را از دست ندهید   آموزش تست باتری ups

بهترین مارک های یو پی اس

سیستم یو پی اس D-Link DPS 2500

این مدل از D-Link در رتبه هفتم لیست بهترین منبع تغذیه اضطراری ما قرار دارد. این برند یک فناوری ecoEfficient را ارائه می دهد که به شما چیزی بیش از پشتیبان گیری باتری برای وسایل الکترونیکی شما می دهد. همچنین مصرف انرژی در حالت آماده به کار را تا 50 درصد کاهش می دهد، بنابراین در مواقعی که نیازی به استفاده از هیچ یک از دستگاه های خود ندارید، برق را هدر ندهید. همچنین یک توان مداوم 1200 VA و 600 وات را ارائه می دهد تا هر دستگاهی در هنگام قطع برق کار کند.

بهترین مارک های یو پی اس

Eaton 5E1100i Line Interactive UPS 1100VA

این مدل Eaton کمی متفاوت از سایرین است زیرا پشتیبان باتری را ارائه نمی دهد. در عوض، فناوری تعاملی خطی را ارائه می دهد. این به این معنی است که وقتی یک قطعی وجود دارد، برق شما از شبکه و نه فقط از باتری شما تمام می شود. به این ترتیب دیگر نگران تخلیه یکباره آن ها یا تعویض مکرر آن ها نخواهید بود. همچنین برای کسانی که ممکن است به چیز اضافی برای وسایل الکترونیکی خود نیاز داشته باشند، محافظت در برابر ولتاژ دارد.

بهترین مارک های یو پی اس

 Xtreme X-UPS 500

این مدل Xtreme برای هر کسی که به چیزی ساده و مقرون به صرفه نیاز دارد عالی است. در بسته بندی بسیار کوچکی که حمل و نقل آن آسان است، پشتیبان باتری، فیلتر نیرو و حفاظت از نوسانات را ارائه می دهد. همچنین دارای یک صفحه نمایش LCD است تا بدون نیاز به باز کردن قاب یا بلند شدن از روی میز بتوانید دقیقاً در داخل دستگاه خود ببینید چه اتفاقی می افتد. به‌علاوه، همه چیز مورد نیاز برای نصب آن را به همراه دارد تا نصب آن تا حد امکان بدون درد باشد.

این مطلب را از دست ندهید   تفاوت اینورتر و یو پی اس

بهترین مارک های یو پی اس

 Emerson Mini-Station XS 1200VA

این مدل امرسون در رتبه دوم لیست ما قرار دارد. این کمی متفاوت از بقیه است زیرا به جای 60 بر روی 120 هرتز کار می کند، به این معنی که قبل از خرید باید مطمئن شوید که دستگاه های شما با همان فرکانس کار می کنند. با این حال، اگر آنها این کار را انجام دهند، این یک انتخاب عالی برای هر کسی است که به چیزی ساده و مقرون به صرفه نیاز دارد. در بسته بندی بسیار کوچکی که حمل و نقل آن آسان است، پشتیبان باتری، فیلتر نیرو و حفاظت از نوسانات را ارائه می دهد. همچنین دارای یک صفحه نمایش LCD است تا بدون نیاز به باز کردن قاب یا بلند شدن از روی میز بتوانید دقیقاً در داخل دستگاه خود ببینید چه اتفاقی می افتد. به‌علاوه، همه چیز مورد نیاز برای نصب آن را به همراه دارد تا نصب آن تا حد امکان بدون درد باشد.

بهترین مارک های یو پی اس

Staco Energy 900VA

این مدل استاکو انرژی به عنوان گزینه شماره یک ما برای بهترین منبع تغذیه اضطراری است زیرا ویژگی های زیادی را با قیمتی بهتر ارائه می دهد. دارای قابلیت حفاظت در برابر نوسانات، پشتیبان گیری باتری و قابلیت خاموش شدن خودکار است تا وسایل الکترونیکی شما در هنگام قطع برق محافظت شوند. بعلاوه، به این زودی نگران تعویض باتری نخواهید بود زیرا این واحد مبتنی بر باتری‌های قابل شارژ NiMH است که در صورت تمام شدن آب به راحتی قابل تعویض هستند. این مدل همچنین دارای سیستم مدیریت باتری است که می تواند باتری های NiMH را در کمتر از سه ساعت شارژ کند.

این مطلب را از دست ندهید   ups در خانه

بهترین مارک های یو پی اس

امیدواریم این لیست به شما کمک کند چیزی را پیدا کنید که متناسب با نیازها و بودجه شما باشد تا بتوانید از وسایل الکترونیکی خود در برابر قطع شدن برق و برق محافظت کنید. برای کاربران رایانه، همه اینها بهترین مارک های یو پی اس برای رایانه شخصی نیز هستند.

نحوه کار سیستم UPS

0/5 (0 نقد و بررسی)