نمایندگی تعمیر یو پی اس

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

چرا به یک مبدل برای پنل های خورشیدی نیاز دارید؟

صفحات خورشیدی معمولاً از لایه هایی با دو لایه اصلی نیمه رسانای سیلیکونی سیم کشی شده و یک لایه غیر رسانای جداگانه در بین آنها تشکیل شده است. الکترونهای ذخیره شده در لایه سیلیکون بالایی هنگام قرار گرفتن در معرض فوتونهایی که از نور خورشید تولید می شوند، فعال می شوند. این الکترون ها پس از فعال شدن، جذب اتم های لایه نیمه هادی پایین می شوند و از طریق سیم عبور می کنند تا در یک جهت به لایه پایین برسند و جریان بار یا جریان ایجاد می کنند که به آن جریان مستقیم یا جریان مستقیم نیز گفته می شود.

برای اینکه انرژی خورشیدی در خانه و یا با استفاده از شبکه برق به طور ایمن مورد استفاده قرار گیرد، باید به AC تبدیل شود. اینجاست که نیاز به اینورتر خورشیدی ظاهر می شود زیرا در این کار کارآیی بیشتری وجود دارد و همچنین اطمینان حاصل کنید که سیستم برای عملکرد حداکثر بهینه شده است.

آیا مبدل های پنل خورشیدی به خدمات نیاز دارند؟

بهترین کار این است که به صورت فصلی خارج از اینورتر خود را بازرسی کنید و مطمئن شوید که علائم بصری آسیب دیده و همه منافذ هوا وجود ندارد و باله های خنک کننده عاری از گرد و غبار و گرد و غبار هستند.

با این حال، اینورتر یکی از پیچیده ترین اجزای سیستم PV است و بنابراین بهتر است برنامه ریزی بازرسی ها از طریق یک نصب کننده خورشیدی مجاز هر 5 سال انجام شود.

این مطلب را از دست ندهید   عملکرد UPS SDC6000X-RT-3U

بررسی پنل خورشیدی

این معاینه های نگهداری استاندارد ممکن است از 200 تا 300 دلار هزینه داشته باشد، اما برخی از شرکت های نصب خورشیدی توافق نامه خرید برق (PPA) را ارائه می دهند که شامل هرگونه تعمیر و نگهداری و نظارت تا 20 سال است.

در برخی از سیستم های متصل به شبکه، شرکت تاسیساتی شما می تواند معاینه های منظم را انجام دهد تا اطمینان حاصل شود که همه مکانیزم های ضد جزیره از کار مناسب برخوردار هستند. این تضمین می کند که در صورت قطع برق برنامه برق، سیستم PV شما به طور صحیح خاموش می شود، بنابراین دستگاه بوش می تواند با خیال راحت روی خطوط برق همسایه کار کند.

در هنگام معاینه، بازرس باید داخل اینورتر را از نظر وجود علائم خوردگی، آسیب دیدگی و حتی جوندگان کوچک که ممکن است از طریق دریچه راه پیدا کرده باشند، بررسی کند. آنها همچنین باید آزمایشات را انجام دهند و مطمئن شوند که تمام اتصالات تمیز و محکم بسته شده اند. انجام بازرسی های منظم باعث می شود که شما همیشه بیشترین بهره را از سیستم PV ببرید که می تواند منجر به بازگشت سرمایه سریعتر شود.

0/5 (0 نقد و بررسی)