نمایندگی تعمیر یو پی اس

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

سیستم UPS آنلاین

اگر خرابی برق رخ دهد، یک سیستم UPS آنلاین جریان ثابت را برای محافظت از تجهیزات شبکه حفظ می کند. با نوسان یا خرابی، یکسوساز درون UPS به طور خودکار دور زده می شود و تا زمانی که ترمیم صورت نگیرد، از باتری منبع تغذیه می شود. مدار UPS آنلاین یکپارچه است. به همین دلیل هزینه سیستم های UPS آنلاین بیشتر از واحدهای موجود در دسته های UPS آفلاین یا تعاملی خطی است.

فناوری UPS تبدیل دوگانه

تجهیزات حساس را می توان با فناوری UPS با دو تبدیل محافظت کرد. واحدهای UPS آنلاین برای طیف گسترده ای از کاربران در دسترس هستند. با فرآیندهای UPS با تبدیل دوگانه، می توان از سرورهای شبکه، مراکز داده و طیف گسترده ای از محیط ها محافظت کرد و در انتقال به باتری زمان انتقال وجود ندارد. سیستم های هوشمند UPS آنلاین برای پشتیبانی از بارهای طلبکارانه و زمان اجرا در دسترس هستند. واحدهای UPS با دو تبدیل ارزان تر در دسترس دفاتر کوچکتر هستند. به طور معمول، هرچه واحد بزرگتر باشد، تجهیزات طولانی تری نیز می توانند به کار خود ادامه دهند.

UPS تعاملی Line چیست؟

یو پی اس تعاملی با خط یکی از انواع منبع تغذیه بدون وقفه است که می تواند ولتاژ را به طور خودکار تنظیم کند. فناوری تعاملی خطی به شرایط ولتاژ بالا و پایین پاسخ می دهد. واحدها همچنین از سیستم ها در هنگام قطع شدن بدون تخلیه باتری پشتیبانی می کنند. با یو پی اس تعاملی خطی، منبع الکتریکی اولین خط برق است. با این حال، یک فناوری اینورتر / مبدل اجازه می دهد تا باتری واحد در طول عملکرد عادی شارژ شود. در هنگام قطع برق، این منبع تغذیه بدون وقفه (UPS) برای تحویل دستگاه، باتری را به جریان متناوب تبدیل می کند.

این مطلب را از دست ندهید   6 نمونه از بهترین منبع تغذیه اضطراری

خطوط تعاملی سیستمهای UPS برای کاربردهای فناوری اطلاعات

در گروه محصولات حفاظت از برق، سیستم های UPS تعاملی خطی از تجهیزات حساس در هنگام خاموشی و خاموشی محافظت می کنند. واحدهای موجود در طبقه بندی UPS تعاملی خطی از مدل های آماده به کار گران ترند اما از یک واحد UPS آنلاین، مقرون به صرفه ترند. یو پی اس تعاملی با خط عملکرد در شرایط ولتاژ پایین و قطع برق کوتاه مدت را حفظ می کند. اگر پیش بینی قطعی طولانی شود، باتری آن اجازه می دهد تا دستگاه ها با خیال راحت خاموش شوند. برخی از واحدهای تعاملی زنده نیز ویژگی های فیلتر را ارائه می دهند.

تفاوت بین UPS آنلاین و Line-Interactive چیست؟

قبل از خرید یک واحد حفاظت از برق، ممکن است بخواهید فناوری UPS آنلاین و خط تعاملی را مقایسه کنید. یو پی اس تعاملی خطی یک ترانسفورماتور خودکار را به طراحی اولیه آماده به کار اضافه می کند. این قابلیت افزایش یا کاهش ولتاژ خروجی را دارد. این ترانسفورماتور به تغییرات برق متناوب پاسخ می دهد و می تواند به طور خودکار مسائل را تنظیم کند. در مقایسه، مدل های UPS آنلاین از اینورتر برای انتقال تمام یا مقداری از برق، در همه زمان ها استفاده می کنند. این بدان معناست که یو پی اس آنلاین می تواند اصطلاح “بدون وقفه” را با زمان انتقال صفر مطابقت دهد. برای سوئیچینگ در حالت پشتیبان گیری باتری، یک UPS تعاملی حدوداً میلی ثانیه طول می کشد.

راه حل های مدیریت انرژی با پشتیبان گیری باتری

سیستم های مدیریت قدرت قابل اطمینان به اطمینان از عدم قطع برق در تجهیزات با ارزش کمک می کنند. هنگام خرید واحد UPS، درجه ولت آمپر (VA) دستگاه باید با کل بار سازگار باشد. این بار شامل کلیه تجهیزات و لوازم جانبی شبکه خواهد بود. یک سیستم UPS آنلاین پیشرفته از فناوری تبدیل دوگانه برای مدیریت نیرو استفاده می کند. این انرژی به طور مداوم و تمیز، حتی در هنگام خاموشی یا خاموشی، برای سیستم های درجه سرور و مرکز داده ارائه می دهد.

این مطلب را از دست ندهید   بهترین usp برای کامپیوتر
0/5 (0 نقد و بررسی)