نمایندگی تعمیر یو پی اس

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

هیچ کس انتظار ندارد یک سیستم یو پی اس برای همیشه دوام بیاورد، اما زمانی که تجهیزات حیاتی شما باید به کار خود ادامه دهند، سوال این است که “یو پی اس چقدر دوام می آورد؟” پاسخ در درک چرخه عمر یک یو پی اس – به ویژه اجزای کلیدی آن نهفته است. چه زمانی بیشتر در معرض خطر خرابی UPS هستید؟ در این حالت تک تک قسمت های یو پی اس هستند که پاسخ را ارائه می دهند. شما باید چرخه عمر اجزای کلیدی مانند باتری ها، خازن ها و سایر اجزای حیاتی را بدانید تا بررسی طول عمر یو پی اس را ارزیابی نمایید.

بررسی طول عمر یو پی اس

بررسی طول عمر یو پی اس کامپوننت به کامپوننت

برای بررسی طول عمر یو پی اس برخی از سیستم‌های UPS معمولاً ممکن است تا 13 سال یا بیشتر قبل از نیاز به تعویض دوام داشته باشند. با این حال، اجزای حیاتی آن خیلی زودتر از خود یو پی اس در معرض خرابی قرار می گیرند.

در زیر جدول زمانی مورد نیاز چرخه عمر مورد انتظار برای اکثر سیستم های UPS مرکز داده و تاسیسات آورده شده است. توجه داشته باشید که تقریباً هر چهار سال یکبار، برخی از اجزای UPS شما در معرض خطر خرابی قرار می‌گیرند و احتمالاً نیاز به تعویض دارند.

نمودار چرخه عمر نشان می دهد که چرا اکثر سازندگان یو پی اس توصیه می کنند سیستم شما حداقل دو بار در سال توسط یک متخصص خدمات آموزش دیده تست و بازرسی شود.

این تست‌ها برای کمک به شما در درک روند پیشرفت یو پی اس، باتری‌ها و قطعات داخلی شما مهم هستند و به ایجاد معیارهای مناسب برای جایگزینی کمک می‌کنند. به عنوان مثال، خرابی باتری تقریباً همیشه با آزمایش معمول قابل پیش بینی است.

این مطلب را از دست ندهید   نحوه انتخاب و خرید UPS

پوشش هزینه های چرخه عمر

برای بررسی طول عمر یو پی اس درک این هزینه های چرخه عمر قبل از خرید سیستم بسیار مهم است. هزینه سرمایه اولیه یک واحد ممکن است تنها 30 درصد یا کمتر از کل هزینه عمر یک سیستم را نشان دهد.

اندازه مناسب یک واحد برای به حداکثر رساندن کارایی، درک نیازهای بار آتی و اطمینان از اینکه سیستم با هزینه نرم افزار اختصاصی یک سازنده مواجه نمی شود، همه راه هایی برای حذف منابع هدر رفته هستند.

علاوه بر این، ممکن است منابعی در قالب کمک های بلاعوض یا اعتبارات انرژی با افزایش بهره وری انرژی در سیستم UPS شما وجود داشته باشد.

مانند هر ماشین دیگری، کمی دانش در مورد قطعات حیاتی و تعمیر و نگهداری منظم ممکن است به افزایش طول عمر یو پی اس شما کمک کند، اما برای هر مدیر تاسیساتی، این فقط به تعویق انداختن هزینه های تعویض نهایی نیست. این در مورد اطمینان از آنلاین ماندن سیستم های حیاتی شما است.

سوال این نیست که یک سیستم UPS چقدر دوام می آورد، بلکه به راحتی می توانید با روش های عمر دستگاه را افزایش دهید.

بیشتر بدانید: عمر باتری های چرخه عمیق

0/5 (0 نقد و بررسی)